SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Record zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn, zou er nog dik 6 graden bij moeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Record zit er daar zeker niet meer in? Alhoewwl het wel lekker opwarmt zie ik al
Eindelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef Fred0w het volgende:
Stop de persen, regen in aantocht voor het westen.
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen weekquote:
Ik zit wel in het westen, maar iets verder van de kustquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen week
Mompelt iets met 38 vs 21 graden....
5.5 nogquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Record zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn, zou er nog dik 6 graden bij moeten.
Een pot natquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit wel in het westen, maar iets verder van de kust
En ik ben jaloers op het onweerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een pot nat![]()
Maar ik vrees dat de jaloezie bij mij de overhand heeft, ik snak naar gewoon lekker zomerweer
35 afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen week
Mompelt iets met 38 vs 21 graden....
Idem.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op het onweerVan de week 2 halve druppels regen en niet eens een donder in de verte gehad
Regen... Ik heb dat woord wel eens eerder gehoord, maar ben ff kwijt wat het ook alweer precies is....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op het onweerVan de week 2 halve druppels regen en niet eens een donder in de verte gehad
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Regen... Ik heb dat woord wel eens eerder gehoord, maar ben ff kwijt wat het ook alweer precies is....
Zouden wij eindelijk onweer krijgen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil onweer en regen des doods
Onze weerman weet het al zekertwitter:L1weer twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 10:49:38Arcen weer binnen en nu 32°=warmste KNMI-weerstation #hittegolf2015 #limburg wind Beek al WZW geen hitterecord #L1 http://t.co/5zKKmhLINn reageer retweet
Soort van natuurlijke douchequote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeit
Zegt me nog niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeit
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:21 schreef Burner82 het volgende:
Als het hier gaat regenen ga ik in speedo op het ligbed in de regen liggen...
Dan doe je echt iets verkeerdquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:22 schreef Angry_Bird het volgende:
30 graden hier binnen, ondanks airco....
In Katwijk ook. Wilde de zonnescherm omlaag doen, maar waait te hard daarvoor. Dan maar deur open.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Zo het begint hier nu echt serieus hard te waaien, windvlagen en alles.
Stofzuigen is ook geen goed idee. Dat ding blaast zoveel warme lucht uit dat het hier meteen twee graden warmer is. Zweet me kapotquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:29 schreef DemonRage het volgende:
't is veel te warm om de was te strijken.
Jij woont in (de buurt van) Vlissingen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Het is in een half uur 3 graden koeler geworden.
Leiden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij woont in (de buurt van) Vlissingen?
Da's een beste bom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat win je nooitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:35 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een wedstrijdje met mijn kat aan het doen wie het minste kan bewegen.
Tot nu toe wint ze nog, maar ik laat me niet uit het veld slaan
Die van mij ook, lag op mijn rug komt die harige vetzak lekker op mijn buik liggenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat win je nooit
Ik had ooit een kat die het met zulk weer lekker vond om lekker dicht tegen je aan te kruipen
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's een beste bom!
Zie ook iedereen wegrennen als hij in het water komt.
Zo moet het er vanaf de grond uitgezien hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Kost ook veel te veel moeite om dat beest weer weg te duwen met dit weerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die van mij ook, lag op mijn rug komt die harige vetzak lekker op mijn buik liggen
En ik ben dan zo'n softie dat ik het nog toelaat ook
Neequote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat leuk altijd, die verhalen van mensen met onwaarschijnlijke binnentemperaturen. Natuurkundig is het helemaal niet mogelijk om een benedenhuis onder de 24 en een bovenhuis onder de 27 te hebben. Met minima van 22, een temperatuur die pas bij zonsopkomst bereikt wordt en al voor 10 uur 's ochtends weer boven 25 zit moet je gewoon accepteren dat het ook binnen iets warmer is.
Fotoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:21 schreef Burner82 het volgende:
Als het hier gaat regenen ga ik in speedo op het ligbed in de regen liggen...
Hier ook 29,5...en vies benauwd.quote:
Bij een nieuwbouwwijk hier in de buurt zijn de huizen zo geïsoleerd dat het daar 365 dagen per jaar 21 graden isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat leuk altijd, die verhalen van mensen met onwaarschijnlijke binnentemperaturen. Natuurkundig is het helemaal niet mogelijk om een benedenhuis onder de 24 en een bovenhuis onder de 27 te hebben. Met minima van 22, een temperatuur die pas bij zonsopkomst bereikt wordt en al voor 10 uur 's ochtends weer boven 25 zit moet je gewoon accepteren dat het ook binnen iets warmer is.
Is het al Woensdag?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:47 schreef BabeWatcher het volgende:
AS woensdag is de temperatuur overdag onder 20°C
Vrees dat je lang moet wachten....quote:
Lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een nieuwbouwwijk hier in de buurt zijn de huizen zo geïsoleerd dat het daar 365 dagen per jaar 21 graden is.
Als het hier over een uurtje of anderhalf regent, dan is het hooguit een buitje van 10minuten ofzo.quote:
Hier ook. Nu nog wachten tot ie ook nog wat koeler wordt.quote:
Newbie. 14.gif is op FOK! Al jaren een begrip.quote:
Kom gezellig hier langs. Kopje koffie? Currytje erbij? 42 is NIKSquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:06 schreef VacaLoca het volgende:
Heuj het zou toch 42 graden worden vandaag?![]()
Aswoensdag is dan ook in de winterquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:47 schreef BabeWatcher het volgende:
AS woensdag is de temperatuur overdag onder 20°C
Nee. Wij krijgen nooit wat hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zouden wij eindelijk onweer krijgen?
tnx! Gave site....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:17 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie bliksemradar. Die de onweer over de hele wereld laat zien.
En zet de detectors used eens aan.
Mooiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:17 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie bliksemradar. Die de onweer over de hele wereld laat zien.
En zet de detectors used eens aan.
Als die meter in de zon ligt kan dat best kloppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:28 schreef roos94 het volgende:
Bii mij op balkon geeft ie 41 graden aan, weet niet hoe betrouwbaar die meter is overigens.
in de zon ja. Bizar zeg, de vloer is daar zo heet dat ik er niet op kon lopen met blote voetenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die meter in de zon ligt kan dat best kloppen.
Het valt dit jaar nogal tegen. Alleen in mei ging het een keer echt los.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Wij krijgen nooit wat hier.
Ik draag toch liever een korte broek met dit weer dan een lange.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:31 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen willen me steeds naar buiten hebben in een korte broek, Het is binnen 15 graden koeler . En een lange broek helpt veel beter tegen de warmte
In de zon lopen met een lange broek en katoenen blouse is vele malen prettiger, ik krijg het al benouwd als ik mensen zie lopen in hun blote bovenlichaam.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik draag toch liever een korte broek met dit weer dan een lange.
Bij lopen misschien nog wel. Maar als ik met een lange broek op de fiets zit gaat het helemaal plakken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:33 schreef GekkePoes het volgende:
en katoenen blouse is vele malen prettiger, ik krijg het al benouwd als ik mensen zie lopen in hun blote bovenlichaam.
Daarom hebben ze in Afrika (Sahara) een dubbele kledinglaag aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:31 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen willen me steeds naar buiten hebben in een korte broek, Het is binnen 15 graden koeler . En een lange broek helpt veel beter tegen de warmte
De strooiwagens rijden alquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:38 schreef Intellectueel het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uw-in-nederland.html
Gelukkig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:38 schreef Intellectueel het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uw-in-nederland.html
Staat op nummer één in de top 5 van vandaag meest gelezen artikelen op Nu.nl.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Helaas...
Dat begrijp ik: het is een voorspelling. Dan kan het nog steeds waar zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |