Klopt, in deze hitte geeft zelfs dat al afkoelingquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:37 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dat zal wel weer door een Facebook-geintje komen
Hoogste temperatuur zou ook begin vd middag gehaald worden, daarna westeneind die wat afkoeling brengt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:40 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon nu al 32+, en dan moet het nog middag worden
Heet eten koelt je lichaam op den duur af als het warm is buitenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:50 schreef Burner82 het volgende:
Als het toch 30 graden is binnen, eet ik maar de shoarma waarbij ik uitgeschoten ben met de chili verder op als lunch
Je brengt me wel op een idee. Shoarmaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:50 schreef Burner82 het volgende:
Als het toch 30 graden is binnen, eet ik maar de shoarma waarbij ik uitgeschoten ben met de chili verder op als lunch
Daarom:quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heet eten koelt je lichaam op den duur af als het warm is buiten
Is denk ik ook de reden dat ze in de aziatische landen zo gek zijn op rode pepers
Dat is prima voor in de late herfst of vroege lente.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:51 schreef Klonk het volgende:
Zal ik dan maar het compromis voorstellen.
Geen 15 graden en regen maar ook geen 36 graden en zon.
Gewoon 22/23 graden, overdag lekker zonnetje, s'nachts wat regen
Oostblokkiestan uitgeslotenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is prima voor in de late herfst of vroege lente.
Leg het rooster in de zon. Klaarquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:55 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ga straks wat hamburgertjes bakken, met wat frisse koolslahoef de barbecue bijna niet aan te steken
Normaal is dit op Spanje, zuid-italie en grieenland na het warmste land van europa. Voorlopig nog weinig van hemerktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
Het Breda van Europa, maar dan qua warmte?
quote:
Die bui gaat gaat recht op Leiden af!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef Fred0w het volgende:
Stop de persen, regen in aantocht voor het westen.
Mini-kansje voor Limburgquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die bui gaat gaat recht op Leiden af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |