De Bilt zal vandaag wel de 30 halen gok ik zoquote:
Dat hoekje is een aardige hoek gewordenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zit in het warmste deel, maar heb het idee dat de warmte minder erg is dan gister. Of ik raak er aan gewend, dat kan ook nog
-edit- op een na warmst. Zit nog klein hoekje 32.2
Niet 90 graden in de hoek?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zit in het warmste deel, maar heb het idee dat de warmte minder erg is dan gister. Of ik raak er aan gewend, dat kan ook nog
-edit- op een na warmst. Zit nog klein hoekje 32.2
Lijkt wat aan te komen ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:21 schreef cherrycoke het volgende:
zie ik daar regen aankomen voor zeeland zuid holland?
Oude berichten liken op social mediaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:22 schreef OngeschiktX het volgende:
Nederland is de hitte zat:
[ afbeelding ]
Een bericht over sneeuw uit januari is meest gelezen volgens nu.nl
twitter:Weerplaza twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 11:26:21Vanaf vandaag is de #HITTEGOLF een feit. Nu vijf dagen op rij 25+ en drie dagen 30+ bij het KNMI in De Bilt. http://t.co/lkMHNVVqyR reageer retweet
Het 'lekker waait' ?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:31 schreef Burner82 het volgende:
Half uur de deuren open gehad omdat het lekker waait... van 29.2 naar 29.8... Deur maar weer dicht
Mwoa, waaide toch wel.... binnen hikt het tegen de 30quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef hangtime het volgende:
[..]
Het 'lekker waait' ?
Voelt meer alsof iemand staat te hijgen in mijn nek
Deuren pas open doen als de temperatuur buiten lager ligt dan binnen!!
Dat zal wel weer door een Facebook-geintje komenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:22 schreef OngeschiktX het volgende:
Nederland is de hitte zat:
[ afbeelding ]
Een bericht over sneeuw uit januari is meest gelezen volgens nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |