abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154124974
Wat stom gestreeptestoel, dat is geen leuke manier van afscheid nemen :{

En getsie Malteser! Gelukkig is het hartje goed, succes met de CTG zo!
  maandag 6 juli 2015 @ 21:35:06 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_154125821
Gefeliciteerd met je dochter, Krisvc! *O*
disclaimer
  maandag 6 juli 2015 @ 21:35:37 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_154125838
En fuchsia, wat enorm verdrietig ;( Sterkte voor jullie, het is gewoon ontzettend kut :*
disclaimer
  maandag 6 juli 2015 @ 21:36:32 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154125871
Brr Malteser, heb je dit vaker gedaan? Zenuwslopend lijkt me. Hopelijk is de ctg ook goed.

Gestreeptestoel, meh wat een domper zeg -O- Toch een nadeel van een baan waarbij je je collega's weinig ziet. Ga maar lekker genieten van je verlof :*

Ik zit op de bank met een gevoel dat er elk moment een huilbui kan losbarsten :') Heb een peuter met heftige waterpokken in huis, en ze is nu nét pas in slaap gevallen. Pffff.
pi_154125891
Sterkte Malteser, hopelijk is de CTG ook goed!

Stoel; wat naar! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Maar vervanging regelen is de verantwoordelijkheid van je werkgever denk ik, daar zou jij niet druk om moeten maken.. oké, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk..
pi_154125979
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Brr Malteser, heb je dit vaker gedaan? Zenuwslopend lijkt me. Hopelijk is de ctg ook goed.

Gestreeptestoel, meh wat een domper zeg -O- Toch een nadeel van een baan waarbij je je collega's weinig ziet. Ga maar lekker genieten van je verlof :*

Ik zit op de bank met een gevoel dat er elk moment een huilbui kan losbarsten :') Heb een peuter met heftige waterpokken in huis, en ze is nu nét pas in slaap gevallen. Pffff.
Das ook naar. Misschien moet jij dan ook lekker naar bed!

Heersen de waterpokken weer? Ik hoor er heel
veel mensen over. Of eigenlijk; heel veel mensen houden kinderen met waterpokken uit mijn buurt omdat ik zwanger ben. Ik heb ze zelf ook gehad als kind, dan kan het geen kwaad meer toch, of wel?
pi_154126036
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

veel mensen over. Of eigenlijk; heel veel mensen houden kinderen met waterpokken uit mijn buurt omdat ik zwanger ben. Ik heb ze zelf ook gehad als kind, dan kan het geen kwaad meer toch, of wel?
Hooguit dat je gordelroos krijgt. -O-
Professioneel gifmenger.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:41:23 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154126050
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee dan hoef jij je inderdaad geen zorgen te maken! Gelukkig maar :)

En ja, hier heersen ze in elk geval wel; een tijdje terug ging het rond op een van de groepen op het kdv waar mijn dochter heen gaat. Ik hoopte ook wel dat ze ze zou krijgen eigenlijk. Beter nu dan veel later, want je krijgt er steeds meer last van schijnt.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:42:24 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154126090
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ohja shoot, dat is de tweede variant van dat virus he :o

Is dat dan ook schadelijk voor een kindje in de buik? Ik heb zelf al waterpokken gehad namelijk, dus was nu helemaal gerust. Niet dat ik er iets aan kan voorkomen natuurlijk, maar vooruit :')
pi_154126179
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al gehad. :')
pi_154126212
Krisvc gefeliciteerd!!!!
pi_154126220
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja shoot, dat is de tweede variant van dat virus he :o

Is dat dan ook schadelijk voor een kindje in de buik? Ik heb zelf al waterpokken gehad namelijk, dus was nu helemaal gerust. Niet dat ik er iets aan kan voorkomen natuurlijk, maar vooruit :')
Nee. Vervelend maar kan geen kwaad zolang je waterpokken al ns gehad hebt.

http://www.rivm.nl/Onderw(...)roos_en_zwangerschap
:)
pi_154126281
Fuchsia :* veel sterkte. Wat een naar nieuws.

Kris gefeliciteerd met jullie dochter. Ik neem aan dat je wel nog wat uurtjes kraamzorg hebt gehad om op te starten? Succes vannacht ;) spannend!
:)
  maandag 6 juli 2015 @ 21:48:03 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154126293
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee. Vervelend maar kan geen kwaad zolang je waterpokken al ns gehad hebt.

http://www.rivm.nl/Onderw(...)roos_en_zwangerschap
^O^ thx
pi_154126313
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al gehad. :')
Jij bent wel een uitzonderlijk pechgeval, is het niet?
Professioneel gifmenger.
pi_154126775
Gefeliciteerd Kris met jullie dochter! *O* En wat een mooie naam O+ Rust lekker uit en geniet ervan (ook al moeten jullie gelijk naar huis).

Sterkte Malteser! Hoop dat alles goed is!
pi_154127023
Malteser, hopelijk alles in orde!

Ladyblack, nu hup ook onder de wol dan maar!

Sillie, ja wij zijn n zelfsturend team.. We hebben alleen n soort van regiomanager boven ons. En zij was ook aanwezig. Heeft ook gezegd dat dit met spoed opgelost moet worden. En warempel.. Collega belt net nog.. Dat ze misschien iemand weet om mij te vervangen.

*hormonen* 8)7
pi_154127222
Gefeliciteerd met jullie dochter Kris, lekker genieten nu :)
pi_154127438
Wat enorm klote Fuchia. :'(

Krisvc van harte met jullie kleine meid. En dat was een snelle bevalling dan, nu lekker thuis genieten.
pi_154127560
Gefeliciteerd Kris *O*
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 22:32:37 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154127816
Gefeliciteerd Kris! Grey's Anatomy fan toevallig? :D leuke naam O+

Fuchsia wat ontzettend naar, sterkte :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154129499
Fuchsia heel veel sterkte :*
pi_154129777
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Gisteren:

Mijn meneer: "Kom we gaan echt de tas voor de baby inpakken!"
"Maar het is zo warm! Moet dat nu? Het duurt nog eeuwen!"
"Ja, dat moet.. want ik kan er niet van slapen! Misschien duurt het nog maar 19 dagen! :o "
".... "

[ afbeelding ]

voorlopige keuzes. Alvast in de fijne plastic zakjes gestopt O+ (In aparte zakjes. Rompertjes korte mouw, rompertjes lange mouw (want wat het weer nou gaat doen.....)
Zaterdag gaan we nog eens shoppen voor de baby, want we kwamen tot de ontdekking dat we nog niet zo veel shirtjes of boxpakjes hebben. Wel broekjes en rompers in overvloed.

Leuke pakjes! Alleen een tip die ik op de zwangerschapscursus kreeg: het eerste mutsje hebben ze maar een minuut of vijf op, daarna gaat mutsje twee al op omdat die vorige nat/vies is. Als je een mooi op elkaar afgestemd eerste pakje hebt, zorg dan niet dat het mutsje daarvan als eerste mutsje gebruikt wordt, anders is je eerste pakje-fotomoment misschien verpest als je daar waarde aan hecht.
pi_154129788
Krisvc gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*

LB sterkte met de waterpokken voor de kleine grote meid. En voor jezelf natuurlijk.

Malteser fijn dat je het hartje hebt gehoord, was de ctg ook goed?

Sekmet hoe is het met jou na het strippen?

Gestreepte stoel wat rot weggaan zo, ook niet leuk dat ze er geen aandacht aan geven.

Myrr wat een gaaf filmpje van de kleine stuiterbal.

Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord O+.
pi_154130284
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:20 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Leuke pakjes! Alleen een tip die ik op de zwangerschapscursus kreeg: het eerste mutsje hebben ze maar een minuut of vijf op, daarna gaat mutsje twee al op omdat die vorige nat/vies is. Als je een mooi op elkaar afgestemd eerste pakje hebt, zorg dan niet dat het mutsje daarvan als eerste mutsje gebruikt wordt, anders is je eerste pakje-fotomoment misschien verpest als je daar waarde aan hecht.
Goede tip! O+ ik heb al een extra mutsje in de tas voor de eerste smeer rotzooi na de bevalling beurt :P
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')