Dank! Waar vind ik trouwens die formulieren?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou nog een telefoonnummer vragen om toe te voegen. En vergeet niet de juiste declaratieformulieren op het pakketje te doen, anders krijg je sowieso gekloot. Ik heb gewoon het adres wat jij hebt op de doos gezet destijds, is gewoon aangekomen.
Moet je lekker aan hun overlatenquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Dank! Waar vind ik trouwens die formulieren?
En hoe kan het meisje achter de kassa in de supermarkt (met postkantoor) dit invoeren in de pc dan, het adres?
Dank, ben hem aan het invullen. Kan ik het beste ''other'' invoeren als inhoud? Zal ik er ook op zetten dat het om een kapotte telefoon gaat die voor garantie teruggaat, of wat? Ik heb nog nooit iets teruggestuurd, dus vandaar mijn vele vragenquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moet je lekker aan hun overlatenForulieren (CN21/CN23, weet even niet meer welke je nodig hebt maar staat er wel bij) staan op de site van postnl
psssstquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:13 schreef rene90 het volgende:
Gearbest blijft erbij (ook in het geschil) dat ik maar een insurance van 2 dollar had moeten kopen en dat ik daarom geen aanspraak maak op een resend / full refundHeb ze nog 1 kans gegeven anders maak ik er een claim van en laat ik paypal beslissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Update van AliExpress! Kom dus achteraf niet meer klagen dat je niets meer kan ondernemen als je de aankomst hebt bevestigd
[ Bericht 7% gewijzigd door Jonmen op 09-07-2015 10:42:55 ]
quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:16 schreef Jonmen het volgende:
[..]
psssst
Al is mijn voordeel dat ik daar eerder wel wat heb gekochtheb ik ook gedaan, maar helaas doen ze nu wel moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Postcode is 518111, straatnaam is er niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:45 schreef Tosti-vreter het volgende:
Li Wei
Aukey International Co.Ltd
116 #, Building P05, China South City, Pinghu Town, Longgang
District, Shenzhen City,China PLZ 518111
--> Iemand een idee hoe ik dit adres voor retourzenden fatsoenlijk in PostNL invoer zodat iedereen begrijpt waar het naar toe moet? M.a.w wat is de postcode, wat is de straat, wat is wat? Help
Li Wei = naam?
Aukey International Co.Ltd = bedrijfsnaam?
Building P05 = gebouw? (is ook een veld in PostNL op de site)
PLZ 518111 = postcode?
AliExpress is geen webshop he. Vergelijkbaar met Nederlandse Marktplaats zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Normaliter bestel ik alleen bij Focalprice, maar onlangs ook eens AliExpress geprobeerd. Vandaag een bestelling (t-shirt) binnen van 30 juni. Valt me niet tegen! Onderweg zijn nog staaldraad-kabelbinders en een petje.
En de 10.000 powerbank ook meteen alweer binnen. bij de powerbank zat een briefje met daarop 2 security code kraslot dingen. Had al gelezen dat ik daarmee kon checken of die fake was of niet Éentje was al open gekrast, dus de paniek sloeg even toe. Toen ik die andere probeerde open te krassen en ik het met papier en al alles weg kraste, werd dat nog eventjes iets erger. (alles in het Chinees)quote:
Niet China, wel überspul : Ram Mount X-Grip icm Lil' Buddy.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:16 schreef xaban06 het volgende:
Iemand ervaring met een "iphone holder" voor in de auto? Heb niet echt eisen, enige wat het wel moet kunnen doen is video opnames maken, dus de achterkant moet niet volledig bedekt zijn.
Het is geen windturbine inderdaad, maar voor in de buurt van je gezicht wel net even een lekkere verkoeling.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:31 schreef Downstar het volgende:
Ik heb mijn fan van bic ook al gekregen !
Zie geen USB logootje staan, dus lijkt genuine..
Echter vind ik hem niet enorm hard blazen zoals de meesten hier deden geloven ..
Vraag mij af welke shop de afhandeling doetquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef rene90 het volgende:
Gizchina komt met een shop trouwens...ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Ik las het op facebook idd. Zou het geen fanmeuk zijn?quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef rene90 het volgende:
Gizchina komt met een shop trouwens...ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Eternal Team/ET? Zoiets als die russische groupdeals?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vraag mij af welke shop de afhandeling doet
Wel MI-logo en verpakking? Plastic afdekkinkje bij de motor is bij de MI gekleurd verder en bij de neppe doorzichtig. Roostertje waar die metalen pin doorkomt zegmaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:31 schreef Downstar het volgende:
Ik heb mijn fan van bic ook al gekregen!
Zie geen USB logootje staan, dus lijkt genuine..
Echter vind ik hem niet enorm hard blazen zoals de meesten hier deden geloven..
Andere manieren om hem te testen op echtheid maar even zoeken..
Krijg ook nog een witte binnen van Banggood
Geen Verpakking, geen MI logootje(althans niet zichtbaar, waar moet die staan?)quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eternal Team/ET? Zoiets als die russische groupdeals?
[..]
Wel MI-logo en verpakking? Plastic afdekkinkje bij de motor is bij de MI gekleurd verder en bij de neppe doorzichtig. Roostertje waar die metalen pin doorkomt zegmaar.
Net een beetje aan het prutsen met die Zsun Wifi Card Reader.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:06 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Is het wat? Ziet er best tof uit, maar weet nog niet precies wat ik er aan ga hebben. Hoewel dat uiteraard pas vaak op een latere plaats komt bij china meuk...
Hij staat op de bic site wel met logo en alles op de foto's en heeft xiaomi in de titel, en niet for xiaomi.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen Verpakking, geen MI logootje(althans niet zichtbaar, waar moet die staan?)
Roostertje waar dat pinnetje doorkomt is hier wit (en heb de blauwe fan)
Fake wss dus zoals je al had gezegd.
Ben benieuwd of originele beter blaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |