Van Persie? Israel was gewoon een houthakker, wel een goeie hoor maar top 3 is veel te hoogquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:48 schreef arjan1112 het volgende:
ook een top 10 van beste feyenoorders gevonden
10 Pierre
9 Pieters Graafland
8 Rijsbergen
7 GIO
6 Jansen
5 Kiprich
4 Kindval
3 Israel
2 v Hanegem
1 Moulijn
Koeman hoort er ook wel bijquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Gullit hoort in die lijst gewoon op nummer 3 te staan
verder mis ik Frank Rijkaard in die lijst
lijst klopt voor geen meter
nee Cruijff onbetwist, over de rest kan je discussiërenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:53 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens mij op hoort Ruud Gullit op nr 1 te staan
Dankzij hem scoorde V Basten
En die ouwe knakkers zijn geen kampioen geworden.
Ruud was als speler gewoon de beste
Je kan je wel de vraag stellen of Cruiff met dat lichaampje van hem in de tijd van Gullit nog zo had kunnen domineren...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee Cruijff onbetwist, over de rest kan je discussiëren
ben ik het aardig mee eensquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan je wel de vraag stellen of Cruiff met dat lichaampje van hem in de tijd van Gullit nog zo had kunnen domineren...
Maar inderdaad Cruiff was niet alleen de voetballer maar ook de trainer op het veld, daarom kan je hem wel de beste noemen.
voor miji is het heel simpel
cruijf van basten gullit rijkaard robben koeman
in die volgorde
tja, maar goed als je het zo stelt dan is Van Basten nog beter want die was de man op dat EK, Messi heeft ook nog geen WK gewonnen maar is toch de beste speler, het kan dus wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:57 schreef arjan1112 het volgende:
Ja hoezo in '74 en '78 werd Nederland geen kampioen
in '88 wel
Ruud is gewoon beter dan Johan
Arjan relateert alles aan prijzenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja, maar goed als je het zo stelt dan is Van Basten nog beter want die was de man op dat EK, Messi heeft ook nog geen WK gewonnen maar is toch de beste speler, het kan dus wel.
Romario en Ronaldo zijn wel de 2 beste buitenlandse spelers die ooit in nederland gespeeld hebben,quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:06 schreef arjan1112 het volgende:
Die eeuw duurt nog lang.
Rivaldo vond ik wel een goeie speler toen ie bij Barca speelde
Dikke Ronaldo en Romario waren wel goed toen ze bij PSV speelden
enz
neequote:
In de tijd van Gullit een Gouden bal winnen of nu is nog wel een verschil he.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoeveel gouden ballen heeft robben dan gewonnen....
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de tijd van Gullit een Gouden bal winnen of nu is nog wel een verschil he.
Tegenwoordig is het allemaal commercieel. Robben had de bal afgelopen WK moeten winnen, dus veel zegt het niet.
Nee. De oude Ronaldo was echt veel en veel beter dan Zlatan ooit is geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |