Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:26 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat was ik een debiel in het vorige topic zeg. Schaam mezelf.
Ik kan er, terwijl ik aan het whatsappen ben met Olvi natuurlijk, lekker hard om lachen. #teamsadlifequote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:26 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat was ik een debiel in het vorige topic zeg. Schaam mezelf.
Gewoon twee topics erdoor gejastquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er, terwijl ik aan het whatsappen ben met Olvi natuurlijk, lekker hard om lachen. #teamsadlife
quote:
Geroosterd broodquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb mijn brood in de scooter laten zitten. En die staat in de zon
Komt door het vocht in het brood dat gaan condenserenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste keer dat het in de zon stond werd het zeg maar nat.
Ja echt fucking smerig. Dat is nu natuurlijk ook het geval.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt door het vocht in het brood dat gaan condenseren
Ja ben nog niet in toonbare staat...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef YokiKater het volgende:
Dan haal je je brood toch gewoon uit je scooter?
Ok, RIP brood.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben nog niet in toonbare staat...
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, RIP brood.
Ik ga straks lekker pistoletjes met knakworst eten
Maar wacht, er komt verkoeling aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef YokiKater het volgende:
Dan volgt nu het weerbericht; Het is warm en benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |