SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Om 22.00quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Morgenavond toch? Weet niet of ik dan thuis ben
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een redelijke tijd voor Europa, is het weer niet goed
Dat beest redt zichzelf welquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wekker gaat om 8.30, ma kan niet naar puppycursus dus moet ik gaan. Leuk tussen al die huisvrouwen
Een echte man heeft schijtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wekker gaat om 8.30, ma kan niet naar puppycursus dus moet ik gaan. Leuk tussen al die huisvrouwen
ik schakel nu in!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:20 schreef Sked het volgende:
[..]
als je niet kijkt heb je hier ook niks te zoeken doei
gelulquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik schakel nu in!
spannende minuten
twitter:LaRoja twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 21:44:14Recuerda: ¡Esta es la formación de #LaRoja para la gran #FinalCA2015 #VamosChile #YoConfio http://t.co/ylG2oovQ3Q reageer retweet
twitter:Argentina twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 21:45:04#FinalCA2015 Repasamos la formación de @Argentina antes del comienzo del partido https://t.co/TJZp5YL3Ho reageer retweet
Wees blij dat het in breedbeeld is, dat is al heel wat voor Zuid-Amerikaanse begrippen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Ligt het aan mij of is het beeld op sport1 een beetje wazig. Beeld is niet heel scherp.
Is inderdaad niet goed. Bij snelle bewegingen wordt het beeld slecht.. Niet eerder last gehad bij de andere wedstrijden bij copa.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Ligt het aan mij of is het beeld op sport1 een beetje wazig. Beeld is niet heel scherp.
Nee, lijkt wel of ze het niet helemaal lekker doorkrijgen ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Pics or it didnt happen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:17 schreef NoNickOne het volgende:
Hopen dat Chili wint, heb 100 euro ingezet op 1-0
Of hun leven er van af hangt jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij zijn de meeste supporters in het stadion voor chili con carne
Of het voor altijd is, geen idee. Maar afgelopen seizoen had ik het ook gewoonquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen voor deze maand of altijd?
Waarschijnlijk meer omdat hij zonder reden iemand vol in de maag trapt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Omdat het Messi is moet Medel rood krijgen van Sierd
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer omdat hij zonder reden iemand vol in de maag trapt.
Sierd moet idd eens ophouden en daarnaast haalt ie er dingen bij die al lang vergeten zijn of die niet relevant zijn....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Omdat het Messi is moet Medel rood krijgen van Sierd
Als Messi valt dan is er inderdaad sprake van een overtreding.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Sierd denkt als Messi uitglijdt dat het een overtreding is van Chili. Facepalm
lachen sierdquote:
Hij moet objectief ogenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
Aad mag niet echt zeggen dat ie voor Chili is .... Maar goed ik ben er wel voor
Als ik het voor zeggen had geef mij dan maar Chili hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
Aad mag niet echt zeggen dat ie voor Chili is .... Maar goed ik ben er wel voor
Kijk je de wedstrijd ook of ben je hier alleen voor de flauwe grapjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik het voor zeggen had geef mij dan maar Chili hoor
Kap ff gastquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik het voor zeggen had geef mij dan maar Chili hoor
Nee even nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
Doe Lavezzi maar weer wisselen, laat niks zien
Top vermaak dit, die blikken van Messi ook de hele tijd.quote:
lolquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Gonzalo. Enige speler waar ik fan van ben van Argentinie
is het gratis?quote:
Hooggeleid Gquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja logisch als het 0-0 staat, in een finale, vlak voor het einde
Is speciaal voor de finale, hebben de commentatoren al 100x gezegdquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:56 schreef Wicky15 het volgende:
Hoezo nu eerst opeens verlengen. Wat een onzin.
Leuk dat ze dat al honderd keer gezegd hebben maar ik zet het pas net op.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Is speciaal voor de finale, hebben de commentatoren al 100x gezegd
Oh vandaag wel weer verlenging... Lekker consequent die Zuid Amerikanen.. Hoe omkoopbaar zouden ze zijn?quote:
Een korte ITT om te beginnen is wel leuker als een lange ITT ergens in het middenquote:Op zondag 5 juli 2015 00:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind tijdritten niet zo leuk om naar te kijken.
Dat zeker.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Een korte ITT om te beginnen is wel leuker als een lange ITT ergens in het midden
dat is ook niet zo gekquote:Op zondag 5 juli 2015 00:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Even serieus wat een drama wedstrijd
Ik kijk liever naar Vitesse
Argentinië nam de penalties vrij matig, Cillessen beheerst dat onderdeel gewoon niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoopt dat Chili de penals wint. Fuck Argentinie en hun penals. 2014 trauma.
Nam Maradona alle penalties in z'n eentje dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:47 schreef Zorro het volgende:
En weer kan Messi zijn land niet aan een titel helpen.
Wat Maradona wel kon.
Sorry, ik had er niet bij nagedacht dat dat het enige is wat telt.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nam Maradona alle penalties in z'n eentje dan?
Waar komt je aversie tegen Argentinië vandaan? Bedenk wel dat je huidige koningin Argentijns is en je toekomstig koningin half-Argentijns.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Geen WK en Copa. Dit is toch heerlijk man.
Ik drink er eentje op Argentinië
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:37 schreef flipsen het volgende:
Mag een scheids voordat de 120 minuten om zijn al affluiten
Een scheids mag dat, ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?
Ja dat magquote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?
Vraag het de FiFa?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |