Sorry, ik had er niet bij nagedacht dat dat het enige is wat telt.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nam Maradona alle penalties in z'n eentje dan?
Waar komt je aversie tegen Argentinië vandaan? Bedenk wel dat je huidige koningin Argentijns is en je toekomstig koningin half-Argentijns.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Geen WK en Copa. Dit is toch heerlijk man.
Ik drink er eentje op Argentinië
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:37 schreef flipsen het volgende:
Mag een scheids voordat de 120 minuten om zijn al affluiten
Een scheids mag dat, ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?
Ja dat magquote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even... Kan dat?? Er stonden nog een seconde of 8 op de klok en Argentinie zou toch een corner hebben?
Vraag het de FiFa?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |