Nu al 26,4 graden dus die 30 halen we met gemak.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben blij met de plafondventilator op mn slaapkamer. Anders was ik helemaal stuk gegaan vannacht.
Trouwens, volgens mij wordt t helemaal niet zo warm meer vandaag.
Ben benieuwd of de bilt uberhaupt de 30 weet aan te tikken...
Stap in de auto, start de motor, zet de airco aan en genieten maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je vergeten bent hoe het voelt om het koel te hebben
Ik betwijfel het..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu al 26,4 graden dus die 30 halen we met gemak.
Last van grassoorten? Ik zelf heb geen last meer van hooikoorts. Want als ik naar de bermen kijk zie ik toch wel dat ze nu wel uitgebloeid zijn, vind het nu wel heerlijk zo zonder te niezen en rode ogen hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gebruik Nasonex (neusspray) en Livocab (oogdruppels). De neusspray gebruik ik 2 keer daags in het hooikoortsseizoen (ook al staat er in de bijsluiter dat het max 1 keer per dag mag, maar mijn huisarts had ook zoiets van '2 keer daags is geen probleem'). De oogdruppels gebruik ik "alleen" als mijn ogen jeuken. Even plat op bed of de bank, druppels erin, ogen dicht en na een minuut of 10 gaat het een stuk beter.
Maar jij weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat de effecten van hooikoortsmedicatie bij iedereen anders zijn. Succes!
O.a. ja.quote:
Ik voorzie verschillende problemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Stap in de auto, start de motor, zet de airco aan en genieten maar.
(en zorg dat de auto in de schaduw staat)
Dat zegt niks. Wind hoeft maar te draaien en temp blijft steken of gaat zelfs dalen, kijk maar hoe rap dat afgelopen donderdag gebeurde.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu al 26,4 graden dus die 30 halen we met gemak.
Thanks, jij ook de komende tijdquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gebruik Nasonex (neusspray) en Livocab (oogdruppels). De neusspray gebruik ik 2 keer daags in het hooikoortsseizoen (ook al staat er in de bijsluiter dat het max 1 keer per dag mag, maar mijn huisarts had ook zoiets van '2 keer daags is geen probleem'). De oogdruppels gebruik ik "alleen" als mijn ogen jeuken. Even plat op bed of de bank, druppels erin, ogen dicht en na een minuut of 10 gaat het een stuk beter.
Maar jij weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat de effecten van hooikoortsmedicatie bij iedereen anders zijn. Succes!
Maastricht is sowieso de overduidelijke winnaar in deze hittegolf, al vanaf t beginquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:57 schreef pijltjegooien het volgende:
Maastricht tikt m al aan, 30 graden.
Welk festival?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:04 schreef Stefanovich het volgende:
Straks naar een festival hier in het oosten. Ben een beetje bang voor de voorspelde onweer...
want de pillen die je bij elke drogist en supermarkt kan kopen voldoen niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:10 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu echt aan een stuk door aan het niezen. Toch maar langs de huisarts dinsdag voor een receptje.
Voor lichte allergieën helpen die wel een beetje, maar als het wat erger wordt heb je er al snel geen fluit meer aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef computergirl het volgende:
want de pillen die je bij elke drogist en supermarkt kan kopen voldoen niet?
Ik ben een aantal jaar geleden bij de huisarts geweest voor wat allergietestjes en heb toen bepaalde medicijnen voorgeschreven gekregen. Sindsdien haal ik die altijd (staan in het systeem), want die pilletjes werken voor mij het beste.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
want de pillen die je bij elke drogist en supermarkt kan kopen voldoen niet?
Nee, ik beweer dat dit geen weer is voor een blanke.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beweer je nou hier dat het weer racistisch is?
Laat maar komen, liefst met een Noord-Oost windje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:19 schreef i2Them2 het volgende:
Begint nu toch wel wat te pruttelen hier en daar.
Misschien dat er nog wat buien ontstaan op de lijn Alkmaar-Amersfoort-Arnhem?
[ afbeelding ]
Echt tropisch dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
Nou, in de sauna ook niet hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, joepie. Hier is het net of je een sauna binnenloopt. En de zon schijnt niet eens.
Owjaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, in de sauna ook niet hoor.
Lidl heeft ze voor 2 euro geloof ik, en denk ook aan eigen risicoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor lichte allergieën helpen die wel een beetje, maar als het wat erger wordt heb je er al snel geen fluit meer aan.
Daarbij: die middelen zijn stervensduur. Een recept van de huisarts is 'gratis'.
Niet alle medicatie helpt even goed voor iedereen.quote:
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Kijk ik kan nu de sexsist uit gaan hangen maar ik beheers me evenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Je weet dat Hitler hier op tegen was?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.
Moet ik me nou blijven beheersen met grapjes vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Hij was zeker bang dat ik hem dan zou opsluiten, was inderdaad wel een bijzonder exemplaar geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Ik zie ook dat het afkoelt in het westen, voornamelijk langs de kust. Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:40 schreef Mani89 het volgende:
Het begint hier in Leiden opeens lekker te waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |