Laat maar komen, liefst met een Noord-Oost windje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:19 schreef i2Them2 het volgende:
Begint nu toch wel wat te pruttelen hier en daar.
Misschien dat er nog wat buien ontstaan op de lijn Alkmaar-Amersfoort-Arnhem?
[ afbeelding ]
Echt tropisch dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
Nou, in de sauna ook niet hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, joepie. Hier is het net of je een sauna binnenloopt. En de zon schijnt niet eens.
Owjaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, in de sauna ook niet hoor.
Lidl heeft ze voor 2 euro geloof ik, en denk ook aan eigen risicoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor lichte allergieën helpen die wel een beetje, maar als het wat erger wordt heb je er al snel geen fluit meer aan.
Daarbij: die middelen zijn stervensduur. Een recept van de huisarts is 'gratis'.
Niet alle medicatie helpt even goed voor iedereen.quote:
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Kijk ik kan nu de sexsist uit gaan hangen maar ik beheers me evenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Je weet dat Hitler hier op tegen was?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.
Moet ik me nou blijven beheersen met grapjes vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Hij was zeker bang dat ik hem dan zou opsluiten, was inderdaad wel een bijzonder exemplaar geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Ik zie ook dat het afkoelt in het westen, voornamelijk langs de kust. Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:40 schreef Mani89 het volgende:
Het begint hier in Leiden opeens lekker te waaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |