Laat maar komen, liefst met een Noord-Oost windje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:19 schreef i2Them2 het volgende:
Begint nu toch wel wat te pruttelen hier en daar.
Misschien dat er nog wat buien ontstaan op de lijn Alkmaar-Amersfoort-Arnhem?
[ afbeelding ]
Echt tropisch dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste hoe ik het buiten kan omschrijven is alsof je door Burger's Bush loopt.
Nou, joepie. Hier is het net of je een sauna binnenloopt. En de zon schijnt niet eens.quote:
Nou, in de sauna ook niet hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, joepie. Hier is het net of je een sauna binnenloopt. En de zon schijnt niet eens.
Owjaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, in de sauna ook niet hoor.
Lidl heeft ze voor 2 euro geloof ik, en denk ook aan eigen risicoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor lichte allergieën helpen die wel een beetje, maar als het wat erger wordt heb je er al snel geen fluit meer aan.
Daarbij: die middelen zijn stervensduur. Een recept van de huisarts is 'gratis'.
Niet alle medicatie helpt even goed voor iedereen.quote:
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Kijk ik kan nu de sexsist uit gaan hangen maar ik beheers me evenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
alleen dan zonder leuke dieren om naar te kijken.
Je weet dat Hitler hier op tegen was?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, dan begin ik een mensentuin, ik heb al wat bijzondere exemplaren op het oog.
Moet ik me nou blijven beheersen met grapjes vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Hij was zeker bang dat ik hem dan zou opsluiten, was inderdaad wel een bijzonder exemplaar geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler hier op tegen was?
Ik zie ook dat het afkoelt in het westen, voornamelijk langs de kust. Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:40 schreef Mani89 het volgende:
Het begint hier in Leiden opeens lekker te waaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |