abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154701665
De uitzending is om 17.30 uur op de regionale zender van tv -west na de nieuwsuitzending en de foto,s zijn te bezichtigen op politie.nl. Herken je een van de relschoppers dan kan je 0900-8844 bellen om z,n naam door te geven. Het geteisem wordt o.a verdacht van opruiing, vernieling, brandstichting ed.....
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_154702235
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat je ze herkent en hun naam doorgeeft, zodat ze opgepakt kunnen worden. :)

[..]

Welk nummer bedoel je?
In iedergeval geen gratis nr dus, zoals blijkt uit de reactie naar jouw, wel maar een paar cent maar dan nog niet gratis.
Als ik dan al zou kunnen mag ik butien mijn tijd ook nog betalen voor de telefoonkosten dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
De uitzending is om 17.30 uur op de regionale zender van tv -west na de nieuwsuitzending en de foto,s zijn te bezichtigen op politie.nl. Herken je een van de relschoppers dan kan je 0900-8844 bellen om z,n naam door te geven. Het geteisem wordt o.a verdacht van opruiing, vernieling, brandstichting ed.....

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 13:54:07 ]
pi_154702774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:53 schreef john2406 het volgende:
In iedergeval geen gratis nr dus, zoals blijkt uit de reactie naar jouw, wel maar een paar cent maar dan nog niet gratis.
Als ik dan al zou kunnen mag ik butien mijn tijd ook nog betalen voor de telefoonkosten dus.
Ja, een veiliger samenleving is leuk, maar het moet wel gratis zijn hè?
pi_154702835
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, een veiliger samenleving is leuk, maar het moet wel gratis zijn hè?
Wie is er in dienst om de burger te beschermen de burger of die wat het betaald krijgen?

En gratis is het sowieso niet het orgaan wordt immers van belastingcentjes betaald, ook het speel goed wat ze hebben vraag ik me wel eens af?
Of de mooie kleding zou die ook betaald worden daarvan, zou de reiniging van de kleding ook van de belastingcentjes betaald worden?

Als het zo zou zijn is die baan nog niet eens zo slecht he?
Ik mag mijn kleding zelf reinigen, dat zijn kosten buiten mijn werk om, tel die eens bij het inkomen van die bij dat orgaan?

In inderdaad ik zou als ik het zou kunnen of iemand zou kennen, daarvoor alleen al afhaken ze mogen blij zijn dat ik er mijn tijd in zou stoppen en dan wil ik er al helemaal niet voor hoeven te betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 14:45:44 ]
pi_154704004
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:14 schreef john2406 het volgende:
Wie is er in dienst om de burger te beschermen de burger of die wat het betaald krijgen?
Ik snap het helemaal John. Jij vindt het fijn om op fora en verjaardagspartijtjes lekker te zeuren over de politie. Als je echter de kans hebt om zelfs iets bij te dragen aan een veiliger samenleving, dan weet je niet hoe snel je je uit de voeten moet maken. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat het jou ook maar een dubbeltje zal kosten. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 15:02:00 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:00:02 #256
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154705393
quote:
19s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook leuk leesvoer bij deze discussie. Helaas wel achter paywall:

https://blendle.com/i/tpo(...)azine-20150721-79640 of https://magazine.theposto(...)itie-is-de-weg-kwijt

[..]

Op een rijtje een paar recente incidenten waarbij de voorlichting en communicatie van de politie heel selectief of zelfs gewoon compleet onwaar was. Met name rondom inzet van geweld en het toepassen van geldende wapeninstructies.
Dat is zeer schadelijk. Juist de overheid en dus alle takken van de overheid zouden door en door integer moeten zijn en het goede voorbeeld moeten geven. Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld doet slecht volgen. De overheid zet de toon, van die verantwoordelijkheid lijkt de overheid zich niet bewust te zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154705571
Ik ga maar eens lekker de nsb spelen en kijken of ik mensen ken op die foto''s :)
Zonder wrijving geen glans
pi_154706957
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal John. Jij vindt het fijn om op fora en verjaardagspartijtjes lekker te zeuren over de politie. Als je echter de kans hebt om zelfs iets bij te dragen aan een veiliger samenleving, dan weet je niet hoe snel je je uit de voeten moet maken. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat het jou ook maar een dubbeltje zal kosten. :)
Over wat ik fijjn vindt oordeel ik wel zelf over hoor, dat ik het echter schandalig vindt dat als mensen ze of iemand zouden herkennen dat ze dan als extra ook nog de telefoonkosten mogen betalen, dat is alles wat ik beweerde.
Jij wou er nog een schep bovenop doen ja toen viel me nog meer in, geef het gewoon toe dat het beter zou kunnen.
En zoals ik beweerde het kost me al geld, in de vorm van belasting.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 17:35:03 ]
pi_154708266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Over wat ik fijjn vindt oordeel ik wel zelf over hoor, dat ik het echter schandalig vindt dat als mensen ze of iemand zouden herkennen dat ze dan als extra ook nog de telefoonkosten mogen betalen, dat is alles wat ik beweerde.
Jij wou er nog een schep bovenop doen ja toen viel me nog meer in, geef het gewoon toe dat het beter zou kunnen.
En zoals ik beweerde het kost me al geld, in de vorm van belasting.

Dan klopt het toch wat ik zei John? Wel zeuren over de politie, maar zelf wil je geen dubbeltje uitgeven om iets bij te dragen aan een veiliger samenleving. :)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:54:33 #260
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154714635
Als we echt een veiligere samenleving zouden willen dan zouden we geheel andere gevangenissen hebben: meer gericht op ontwikkeling van gedetineerden en minder gericht op wraak.
http://www.nytimes.com/20(...)den-prison.html?_r=0

Blijkbaar is veiligheid voor Nederlanders geen prioriteit. Het zij zo.
#NoDAPL
pi_154715180
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan klopt het toch wat ik zei John? Wel zeuren over de politie, maar zelf wil je geen dubbeltje uitgeven om iets bij te dragen aan een veiliger samenleving. :)
Je kunt niet rekenen he kerel, hoeveel dubbeltjes zou ik van mijn balastingcentjes welke ik inlaat van mijn loon, besteden aan de politie?
Buiten dat wil men nog dat ik verdachten spot?
En dan ook nog betaal voor een nr wat ik bel of dan zou mogen bellen?
Waarvoor zijn ze dan nog vraag ik me af?

Of wacht betaal jij soms geen belasting dan maakt dat dubbeltje toch inderdaad niks uit dan gaf ik nog wel wat meer als een dubbeltje uit om te bellen hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 22:28:30 ]
pi_154716670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef john2406 het volgende:
Je kunt niet rekenen he kerel, hoeveel dubbeltjes zou ik van mijn balastingcentjes welke ik inlaat van mijn loon, besteden aan de politie?
Buiten dat wil men nog dat ik verdachten spot?
En dan ook nog betaal voor een nr wat ik bel of dan zou mogen bellen?
Waarvoor zijn ze dan nog vraag ik me af?
Ik zie in je reactie niks waaruit zou blijken dat het niet klopt wat ik zei. Je laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. :)

Stel dat iemand jou wat aan zou doen John, of je arme oude moeder. En de zaak komt in Opsporing Verzocht. Hoe zou jij het dan vinden als mensen denken; ja, ik weet wel wie dat is, maar ik ga niet bellen, want dat kost me minstens een dubbeltje... Hoe zou jij het vinden als de man die jouw arme oude moeder gemolesteerd heeft niet gepakt wordt omdat mensen uit pure gierigheid weigeren om even te bellen?
pi_154716773
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat je ze herkent en hun naam doorgeeft, zodat ze opgepakt gewurgd kunnen worden. :)

pi_154716851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar eens lekker de nsb spelen en kijken of ik mensen ken op die foto''s :)
allemaal medehooligans dus jij zal ze wel herkennen
pi_154716892
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

allemaal medehooligans dus jij zal ze wel herkennen
Kansloos :')
pi_154716983
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zie in je reactie niks waaruit zou blijken dat het niet klopt wat ik zei. Je laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. :)

Stel dat iemand jou wat aan zou doen John, of je arme oude moeder. En de zaak komt in Opsporing Verzocht. Hoe zou jij het dan vinden als mensen denken; ja, ik weet wel wie dat is, maar ik ga niet bellen, want dat kost me minstens een dubbeltje... Hoe zou jij het vinden als de man die jouw arme oude moeder gemolesteerd heeft niet gepakt wordt omdat mensen uit pure gierigheid weigeren om even te bellen?
Wie zegt dat ik liever een misdadiger laat lopen, daar is de politie voor en als ik kan helpen doe ik dat, maar dan pleit voor een gratis nr, dan krijg ik misschien ook die mensen aan de lijn die niet veel te verteren hebben.
Die zouden net die info kunnen hebben wat ik zoek.

En mijn arme oude moeder die zal wel al rot zijn, o wacht die is de oven in gegaan, maar dan nog als ik ze nog zou hebben dan zou ik ook pleiten voor een gratis nr, dan spreek ik toch een veel groter publiek aan als dat ik het zo doe.
Kan je je nog die programma s van de duitse tv herinneren x y ungelost https://en.wikipedia.org/(...)%80%A6_ungel%C3%B6st.
Dat is volgens mij de aanpak hoe het hoort.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 22:49:41 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:47:51 #267
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154717012
Dit filmpje is ook het kijken waard voor wie rehabilitatie en een lage recidive belangrijk vindt.
Deze man duidt het prima en vat het goed samen. Je kan hetzelfde verhaal wat uitgebreider lezen in goede krantenartikelen.
Nederland heeft een extreem hoge recidive, dat is vrij logisch aangezien ook Nederland alle fouten maakt die de USA maakt m.b.t. de inrichting van de gevangenis en de omgang met de gedetineerden.
#NoDAPL
pi_154717080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef john2406 het volgende:
Wie zegt dat ik liever een misdadiger laat lopen, daar is de politie voor en als ik kan helpen doe ik dat,
Nee John, dat doe jij niet. Jij weigert te helpen. Jij weigert namelijk te bellen, dat is wat je de hele tijd zegt.
pi_154717170
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee John, dat doe jij niet. Jij weigert te helpen. Jij weigert namelijk te bellen, dat is wat je de hele tijd zegt.
Als het een betaald nr is weiger ik inderdaad, als dat nodig is moet het ook gratis kunnen ben ik van mening.
Een centrale meldkamer werkt dus bij mij niet, het hoort niet op de poststapel vindt ik deze dingen horen eerste prioriteit te hebben.
pi_154717337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als het een betaald nr is weiger ik inderdaad, als dat nodig is moet het ook gratis kunnen ben ik van mening.
Dus de bewering blijft staan John. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. Vind je dat eerlijk tegenover de slachtoffers?

quote:
Een centrale meldkamer werkt dus bij mij niet, het hoort niet op de poststapel vindt ik deze dingen horen eerste prioriteit te hebben.
Ik snap niet waar je het over hebt. Hoezo gaat het nu opeens over meldkamers en poststapels?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 22:56:32 ]
pi_154717497
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus de bewering blijft staan John. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. Vind je dat eerlijk tegenover de slachtoffers?

[..]

Ik snap niet waar je het over hebt. Hoezo gaat het nu opeens over meldkamers en poststapels?
Die bewering van dat gratis nr blijft staan, de rest maak jij ervan wat ik denk maak ik voor mezelf uit op het moment dat het nodig is.
pi_154739183
Voor de armlastigen kan er ook graties gebeld worden naar 08000-6070 en voor de bangerikken bel je graties en anoniem naar 0800-7000.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_154739254
Stelletje kansloze die vandaag gingen demonstreren en de vrijlating eisen van de laffe honden die gingen rellen in de Schilderswijk :')
pi_154743301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Voor de armlastigen kan er ook graties gebeld worden naar 08000-6070 en voor de bangerikken bel je graties en anoniem naar 0800-7000.
Daar was ik op aan het wachten ik wist dat er dat nr was, maar dan nog waarom dit nr niet gelijk erbij, zodat men ook groter publiek aantrekt.
Is het trouwens ook met een handy bereikbaar voor een nog groter publiiek aan te spreken?

En of je het armlastig noemt of wat dan ook, iedere cent is er eentje, heb maar eens een dubbeltje te weinig voor een ijsje denk je dat je het dan krijgt?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 21:51:13 ]
pi_154744785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
En juist die wat anoniem zouden willen bellen daar zou ik als ik eraan zat graag de identiteit van willen weten.
Ik vermoed dus dat dat helemaal niet zo anoniem is?
Maar zo ben ik dan weer, denk altijd ergens iets achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')