In iedergeval geen gratis nr dus, zoals blijkt uit de reactie naar jouw, wel maar een paar cent maar dan nog niet gratis.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je ze herkent en hun naam doorgeeft, zodat ze opgepakt kunnen worden.
[..]
Welk nummer bedoel je?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
De uitzending is om 17.30 uur op de regionale zender van tv -west na de nieuwsuitzending en de foto,s zijn te bezichtigen op politie.nl. Herken je een van de relschoppers dan kan je 0900-8844 bellen om z,n naam door te geven. Het geteisem wordt o.a verdacht van opruiing, vernieling, brandstichting ed.....
Ja, een veiliger samenleving is leuk, maar het moet wel gratis zijn hè?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:53 schreef john2406 het volgende:
In iedergeval geen gratis nr dus, zoals blijkt uit de reactie naar jouw, wel maar een paar cent maar dan nog niet gratis.
Als ik dan al zou kunnen mag ik butien mijn tijd ook nog betalen voor de telefoonkosten dus.
Wie is er in dienst om de burger te beschermen de burger of die wat het betaald krijgen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, een veiliger samenleving is leuk, maar het moet wel gratis zijn hè?
Ik snap het helemaal John. Jij vindt het fijn om op fora en verjaardagspartijtjes lekker te zeuren over de politie. Als je echter de kans hebt om zelfs iets bij te dragen aan een veiliger samenleving, dan weet je niet hoe snel je je uit de voeten moet maken. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat het jou ook maar een dubbeltje zal kosten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:14 schreef john2406 het volgende:
Wie is er in dienst om de burger te beschermen de burger of die wat het betaald krijgen?
Dat is zeer schadelijk. Juist de overheid en dus alle takken van de overheid zouden door en door integer moeten zijn en het goede voorbeeld moeten geven. Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld doet slecht volgen. De overheid zet de toon, van die verantwoordelijkheid lijkt de overheid zich niet bewust te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook leuk leesvoer bij deze discussie. Helaas wel achter paywall:
https://blendle.com/i/tpo(...)azine-20150721-79640 of https://magazine.theposto(...)itie-is-de-weg-kwijt
[..]
Op een rijtje een paar recente incidenten waarbij de voorlichting en communicatie van de politie heel selectief of zelfs gewoon compleet onwaar was. Met name rondom inzet van geweld en het toepassen van geldende wapeninstructies.
Over wat ik fijjn vindt oordeel ik wel zelf over hoor, dat ik het echter schandalig vindt dat als mensen ze of iemand zouden herkennen dat ze dan als extra ook nog de telefoonkosten mogen betalen, dat is alles wat ik beweerde.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal John. Jij vindt het fijn om op fora en verjaardagspartijtjes lekker te zeuren over de politie. Als je echter de kans hebt om zelfs iets bij te dragen aan een veiliger samenleving, dan weet je niet hoe snel je je uit de voeten moet maken. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat het jou ook maar een dubbeltje zal kosten.
Dan klopt het toch wat ik zei John? Wel zeuren over de politie, maar zelf wil je geen dubbeltje uitgeven om iets bij te dragen aan een veiliger samenleving.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Over wat ik fijjn vindt oordeel ik wel zelf over hoor, dat ik het echter schandalig vindt dat als mensen ze of iemand zouden herkennen dat ze dan als extra ook nog de telefoonkosten mogen betalen, dat is alles wat ik beweerde.
Jij wou er nog een schep bovenop doen ja toen viel me nog meer in, geef het gewoon toe dat het beter zou kunnen.
En zoals ik beweerde het kost me al geld, in de vorm van belasting.
Je kunt niet rekenen he kerel, hoeveel dubbeltjes zou ik van mijn balastingcentjes welke ik inlaat van mijn loon, besteden aan de politie?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zei John? Wel zeuren over de politie, maar zelf wil je geen dubbeltje uitgeven om iets bij te dragen aan een veiliger samenleving.
Ik zie in je reactie niks waaruit zou blijken dat het niet klopt wat ik zei. Je laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef john2406 het volgende:
Je kunt niet rekenen he kerel, hoeveel dubbeltjes zou ik van mijn balastingcentjes welke ik inlaat van mijn loon, besteden aan de politie?
Buiten dat wil men nog dat ik verdachten spot?
En dan ook nog betaal voor een nr wat ik bel of dan zou mogen bellen?
Waarvoor zijn ze dan nog vraag ik me af?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je ze herkent en hun naam doorgeeft, zodat ze opgepakt gewurgd kunnen worden.
allemaal medehooligans dus jij zal ze wel herkennenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar eens lekker de nsb spelen en kijken of ik mensen ken op die foto''s
Kansloosquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
allemaal medehooligans dus jij zal ze wel herkennen
Wie zegt dat ik liever een misdadiger laat lopen, daar is de politie voor en als ik kan helpen doe ik dat, maar dan pleit voor een gratis nr, dan krijg ik misschien ook die mensen aan de lijn die niet veel te verteren hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zie in je reactie niks waaruit zou blijken dat het niet klopt wat ik zei. Je laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt.
Stel dat iemand jou wat aan zou doen John, of je arme oude moeder. En de zaak komt in Opsporing Verzocht. Hoe zou jij het dan vinden als mensen denken; ja, ik weet wel wie dat is, maar ik ga niet bellen, want dat kost me minstens een dubbeltje... Hoe zou jij het vinden als de man die jouw arme oude moeder gemolesteerd heeft niet gepakt wordt omdat mensen uit pure gierigheid weigeren om even te bellen?
Nee John, dat doe jij niet. Jij weigert te helpen. Jij weigert namelijk te bellen, dat is wat je de hele tijd zegt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef john2406 het volgende:
Wie zegt dat ik liever een misdadiger laat lopen, daar is de politie voor en als ik kan helpen doe ik dat,
Als het een betaald nr is weiger ik inderdaad, als dat nodig is moet het ook gratis kunnen ben ik van mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee John, dat doe jij niet. Jij weigert te helpen. Jij weigert namelijk te bellen, dat is wat je de hele tijd zegt.
Dus de bewering blijft staan John. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. Vind je dat eerlijk tegenover de slachtoffers?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het een betaald nr is weiger ik inderdaad, als dat nodig is moet het ook gratis kunnen ben ik van mening.
Ik snap niet waar je het over hebt. Hoezo gaat het nu opeens over meldkamers en poststapels?quote:Een centrale meldkamer werkt dus bij mij niet, het hoort niet op de poststapel vindt ik deze dingen horen eerste prioriteit te hebben.
Die bewering van dat gratis nr blijft staan, de rest maak jij ervan wat ik denk maak ik voor mezelf uit op het moment dat het nodig is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus de bewering blijft staan John. Jij laat liever een misdadiger vrij rond lopen dan dat je even een telefoontje pleegt. Vind je dat eerlijk tegenover de slachtoffers?
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt. Hoezo gaat het nu opeens over meldkamers en poststapels?
Daar was ik op aan het wachten ik wist dat er dat nr was, maar dan nog waarom dit nr niet gelijk erbij, zodat men ook groter publiek aantrekt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Voor de armlastigen kan er ook graties gebeld worden naar 08000-6070 en voor de bangerikken bel je graties en anoniem naar 0800-7000.
En juist die wat anoniem zouden willen bellen daar zou ik als ik eraan zat graag de identiteit van willen weten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Voor de armlastigen kan er ook graties gebeld worden naar 08000-6070 en voor de bangerikken bel je graties en anoniem naar 0800-7000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |