Ben ook wel benieuwd hoe die ouders met hun koters aan tafel zitten rond 22:00. Even de dag bespreken en daarna een kusje en succes wensen in de schilderswijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, die voelen dat ze geen kans krijgen in de maatschappij.
Nee, moet je naar school gaan en op tijd je nest in gaan ipv midden in de nacht gaan lopen rellen, randmongolen.
Nog even op de knietjes voor Allah.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe die ouders met hun koters aan tafel zitten rond 22:00. Even de dag bespreken en daarna een kusje en succes wensen in de schilderswijk?
Deze mooie woorden hebben mij tegengehouden, Dr. Specuquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV lijkt mij daar een veel te vrolijke jongen voor.
En hij zit nog achter Yasmin aan, een neverending quest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze mooie woorden hebben mij tegengehouden, Dr. Specu
Emofoto voor de bonus:Is dat een kraan? Rare plek wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
twitter:EgarSmit twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 22:49:05@regio15 omgeving zusterstraat tot hobbemaplein is weer onrustig. reageer retweet
En tegenslagen..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ga mezelf toch niet kapotsnijden joh, sukkelsHet leven zit nog zo vol van mooie verrassingen
Hier is niet doorheen te komen, Arie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen waatom die paupers die het nodif vinden teringzooi te trappen niet gewoon een knuppel in de nek krijgen en gewoon even een tijdje op het ureau mogen blijven met hun lekker rebelse teringkop
Elflettering wil jou dat graag even uitleggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen waatom die paupers die het nodif vinden teringzooi te trappen niet gewoon een knuppel in de nek krijgen en gewoon even een tijdje op het ureau mogen blijven met hun lekker rebelse teringkop
Feestje, slingers zelf ophangen en alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar zo fijn is het leven niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze mooie woorden hebben mij tegengehouden, Dr. Specu
Emofoto voor de bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn een verzorgstaat, geen politiestaat, ze moeten vertroeteld worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Stoere boy gespot.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Teringjongeren --> rellen --> kapotknuppelen --> geen rellen meet
Die ouders ook, anders krijgen we weer nieuwe.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Teringjongeren --> rellen --> kapotknuppelen --> geen rellen meet
Disney zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu ik niet langer levensmoe ben ga ik film kijken
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 22:54:10Topsfeer op de #PvdE buurtiftar. #schilderswijk #Fakonahofplein http://t.co/Lvegi9lqNU reageer retweet
Weet niet welke studio Mad Max heeft gemaakt eerlijk gezegd.quote:
Hoeveel jaar jeugd detentie zou daar bij elkaar aan tafel zitten?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArnoudvDoorn twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 22:54:10Topsfeer op de #PvdE buurtiftar. #schilderswijk #Fakonahofplein http://t.co/Lvegi9lqNU reageer retweet
Daar hebben we de relschoppers hoor.
Die nieuwe Mad Max film is echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet welke studio Mad Max heeft gemaakt eerlijk gezegd.
Ik niet hoor, ik ga daar niet heen om hardhandig de orde te herstellen die dat tuig moedwillig loopt te verstoren. Daar betalen we belasting voor, zodat de politie dat doet.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ga proberen te slapen, niet dat dat gaat lukken in 130 graden.
Toedels!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Afgelopen nacht was ook al een drama.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Ik merk dat nu dua allemaal niet zo meer. Mobiel en zonder modpowers. Dubbelblindquote:
En om verschillende manieren te bedenken waardoor we LtVDk kunnen overreden zich op wat voor wijze dan ook iets aan te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Voor de nieuwkomers hier, dit topic is alleen bedoeld voor onzinnige bagger met eventueel gifjes.
Ja, dat is inderdaad de enige andere optie dan. Ben je vaker zo beperkt in je denken?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever dat we ze, terwijl ze allerhande misdaden plegen, lief en rustig vragen wat nou orecies hun probleem is en hoe we dat kunnen verhelpen zonder dat ze eem hele stsd gijzelen?
En een slokje drank volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik merk dat nu dua allemaal niet zo meer. Mobiel en zonder modpowers. Dubbelblind
Dat zijn jouw woorden, ik probeer alleen maar liefde te verspreiden in dit topic.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En om verschillende manieren te bedenken waardoor we LtVDk kunnen overreden zich op wat voor wijze dan ook iets aan te doen
Ik denk dat hij dan alsnog liever zich aan het mes vergrijpt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
LTVDK, als je ooit een schouder nodig hebt om op te leunen, ik ben er voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |