ja, dat begrijp ik! Kwam dat uit het niets?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan je niet meer quoten SQ, maar wilde reageren op je Zuid-Europa relativering
Dat hield ik mezelf ook voor, maar toch kneep ik hem effe toen Suus eind van de middag zo'n snelle en harde hartslag had dat ik het via haar rug tegen me aan voelde bij het geven van de fles, in combinatie met haar vuurrode hoofd. En ze zat al op de koude vloer in alleen een luier. Heb haar wat extra water laten drinken en in een lauw bad gezet maar maakte me stiekem wel een beetje zorgen
pannen en een pollepel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:12 schreef Skittles het volgende:
Houten speelgoedwinkels zijn er hier niet![]()
Maar ik zie op de link van DJMO bij al die dingen staan dat het niet geschikt is voor kinderen onder de drie jaarWe verzinnen wel wat anders waar ze op kan rammen en er dan iets wat lijkt op muziek uit komt.
Wow dat is schrikken SpeesGelukkig hielp dat badje!
ach gossie! Gelukkig kon ze snel afkoelen dan! Dan schrik je je rot!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja het ging best snel van gewoon een beetje spelen en zitten naar "ze ziet er toch wel een beetje heet uit" naar "het ziet er niet echt naar uit alsof ze zichzelf nog goed koel krijgt".
Maar het lauwe badje hielp meteen.
dayum, what are this!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie!
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
http://www.hetzingendenijlpaard.com/assortiment/product-groepen/quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie met die pannen!
Oeh, hebben ze een site Crump?
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
Iets super eenvoudigs a laquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:30 schreef Crumpette het volgende:
skittles. Stel je voor, vrije tijd!
de winkel heet rood met witte stippen, ze hebben een nogal niksige site
maar iets meer voorbeelden op fb. Als je zelf een voorbeeldje hebt van iets wat je zou willen hebben voor Lou kan ik altijd even langslopen en een kijkje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Skittles batst op de eetkamertafel!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:11 schreef AwayTL het volgende:
Niet dit topic verder gelezen, maar ik kreeg een oud z&g linkje over ranzige afscheiding enzo. Wanneer pakken we dat soort onderwerpen weer op.
Ik begin wel:
Skittles, kunnen jullie nog wel batsen, want lou naast jullie in bed en verdee slaapt ze niet![]()
.
Lou slaapt nooitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skittles batst op de eetkamertafel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skittles, ik wou dus net al antwoorden op het wat doen mensen met die tijd: Nieuwe baby's maken!![]()
It's a brand new baby cheezus!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht ongesteld te worden maar had maar 1 keer een veeg bloed. Dat is nu vier dagen geleden. Zal ik zwanger zijn?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:46 schreef ingee het volgende:
Oh! oh! oh! Ik heb nog wat ranzigs!
De kraamverzorgster dacht dat we het navelstompje misschien wel wilde bewaren en heeft deze op een hoog plankje boven de commode gelegd, waar je niet bovenop kan kijken.
Deze lag er dus nog....
wat leuk! En wat een prachtig expressief snoetje heeft hij tochquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:06 schreef JufMariska het volgende:
Huis is 30 gradenEn baby wakker met pieps
Jippie!
Hij ontdekte wel een leuke huisgenoot vanavond: https://vimeo.com/132555115
Ja! Of wakker blijven "want zal zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Slaapt je baby eindelijk langer dan een half uurtje door, word je meteen paranoïde of alles nog wel goed is en móet je gewoon even checken of hij nog ademt... Herkenbaar?
JAAA!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Slaapt je baby eindelijk langer dan een half uurtje door, word je meteen paranoïde of alles nog wel goed is en móet je gewoon even checken of hij nog ademt... Herkenbaar?
Herkenbaar. Gelukkig heb ik een nuchtere kerel die voorkwam dat ik ook echt elk half uur checktequote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
hoe smaakte die?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:46 schreef ingee het volgende:
De kraamverzorgster dacht dat we het navelstompje misschien wel wilde bewaren en heeft deze op een hoog plankje boven de commode gelegd, waar je niet bovenop kan kijken.
Deze lag er dus nog....
Heb je er geen smoothie van gemaakt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:55 schreef ingee het volgende:
Nou, het is net als rozijnen eigenlijk, hard en ingedroogd en zwart. Geen geur.
En de smaak weet ik niet.
Eigenlijk leek het wel gemummificeerd.
MC heb je een vreemde man in de bosjes getroffen?
you'd take a nibble. Admit it.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:10 schreef Skittles het volgende:
Nu ik weet dat ie niet stinkt en er als een rozijn uit ziet, vind ik het jammer dat ik 'm niet meer heb om te bestuderen.
/opbiechtingvaneenransbal
Ik zou er aan ruiken. Heel diep. Met m'n neus er tegenaan. Misschien een lik. Oke, een hapje dan.quote:
Oh Lou's navel werd ook aangestipt. Iets met wildvlees volgens mij. Niks ranzigs thoughquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was uiteraard een innestellingsbloeding![]()
Ik vond het navelstompje ook machtig interessant! Later is de navel van Sjaak nog aangestipt en kwam er nog wat ranzigs vanafMade me happy!
Jaaa, dat nekjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik rook wel altijd aan kaas-oksels en kaasnekje
ik heb zelfs van yolanda de navelstreng stomp nog , in haar babyalbum geplakt. ook van michael heb ik hem, van Jan en Geert moet ik ze ook hebben, maar heb bij god geen idee waar. (dat is het nadeel van een echtscheiding / verhuizing).quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:12 schreef krijgerrtje het volgende:
Hij stonk al zo verschrikkelijk toen hij er nog aan zat![]()
Onze kraam deed ook zulke dingen overigens, of we het stompje wilden bewaren, dat prikding van de hielprik, ze heeft ook een hele lap foto's van de hielprik gemaakt overigensnooit bij stil gestaan dat sommige mensen dat moment voor eeuwig willen koesteren, maar dat kan ik nu in ieder geval ook
![]()
Daar kun je op deze warme dagen echt een supergezonde variant op frozen yoghurt van makenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar serieus, waarom bewaar je zoiets? Of heb je ook je placenta's nog in de vriezer
Gaf die mevrouw bij jullie geen disclaimer?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:19 schreef ingee het volgende:
Ja die hielprik foto's heb ik ook. Prachtige fotoserie van een papiertje met bloedsmeren.
Had ik al verteld dat ik niet tegen bloed en prikken kan?
En supermooie foto's van de gehoortest, met zo'n fip in en PASS op het schermpje, voor als ze niet meer luistert als puber.
ja, dat staat in hun scriptquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gaf die mevrouw bij jullie geen disclaimer?
"Nou, alles is nu in orde. Helaas is dat geen garantie voor de toekomst"
Yo, bedankt
daar heb ik dan weer een filmpje vanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb daar allemaal niet aan gedacht joh, die foto's
Ik heb wél een foto van hoofdje uit hooha?
jij bent blauw, ik heb respect voor jou(w)quote:
+1quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb daar allemaal niet aan gedacht joh, die foto's
Ik heb wél een foto van hoofdje uit hooha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 23:26:49 ]
uiteraard, anders ban ik iedereen!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij bent blauw, ik heb respect voor jou(w)
Ik wil er ook bij! Ranzigheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, anders ban ik iedereen!
Oh wacht...
Inge, het klinkt zo verleidelijk
Al blijft het vrijwillig lidmaatschap waarschijnlijk beperkt tot jij, Skittles, ik, always en djmo
ik heb wel een placentapic voor je .. van Janquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:24 schreef Skittles het volgende:
Ik dacht dat je de foto in de spoiler had gezet! Ik ben teleurgesteld. En verdrietig.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Gehoortest foto van A is echt de meest chagrijnige foto van haar die ik heb
ik herken r niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ergens in een doos met spullen die bij m'n moeder vandaan kwam zit mijn eigen navelstrengstompje nogquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:10 schreef Skittles het volgende:
Nu ik weet dat ie niet stinkt en er als een rozijn uit ziet, vind ik het jammer dat ik 'm niet meer heb om te bestuderen.
/opbiechtingvaneenransbal
Nu ik er over nadenk.. dat hele gebeuren stonk sowieso nietBij jullie wel?
Zoooo 2014 dit! Jammer!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
Valt mee dat de lotusbevalling niet weer voorbij is gekomen trouwens!
Voor de liefhebbers heb ik fotos van hoofdje uit buikopeningquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, anders ban ik iedereen!
Oh wacht...
Inge, het klinkt zo verleidelijk
Al blijft het vrijwillig lidmaatschap waarschijnlijk beperkt tot jij, Skittles, ik, always en djmo
en toch vind ik ze fascinerend. Als dat hoofdje bijna staat lijkt het nog zo onschuldig. En dan ineens jonge. FLOTS! Vier kilo vlees er door!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn moeder (was bij de bevalling) kwam pasgeleden aan met foto's van de placenta en een mooie inkijk in mijn vagoogie. Heel trots zei ze ook: "kijk, daar is z'n hoofdje, daar bleef hij vast zitten!"
Ik wist niet dat ze die foto's had.
Doe jij dat niet danquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:29 schreef Radyhyn het volgende:
Jemig mensen niet zo snel met posten! Ben nog aan bij bijlezen in het vorige topic en hier zie ik alweer pagina 2![]()
Ik heb het stompje ook bewaard.. ondanks de bezwaren van mijn man.
Hij vroeg of ik voortaan ook zijn afgeknipte nageltjes en pulkjes wilde gaan bewaren
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:32 schreef Radyhyn het volgende:
Haha Gevalletje... strategisch gepositioneerde lens-flare.. net zoals altijd bij NCIS
Mijn moeder heeft mijn stompje ook nog... en ik heb een doosje met mijn melktanden (die dus gewoon uit elkaar vallen nu)
Geen zin om van mijn luie reet af te komen en naar boven het kamertje in te sluipen en in het donker te zoeken waar ik dat stukje beef-jerky gelaten heb..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:32 schreef ingee het volgende:
Oooh dus Gevalletje en Rady kunnen wel even een foto plaatsen!
2,8 gelukkig maar. En het hoofdje heeft nooit gestaan/bijna gestaan. Je zag wat haartjes achterin de grot zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toch vind ik ze fascinerend. Als dat hoofdje bijna staat lijkt het nog zo onschuldig. En dan ineens jonge. FLOTS! Vier kilo vlees er door!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn moeder (was bij de bevalling) kwam pasgeleden aan met foto's van de placenta en een mooie inkijk in mijn vagoogie. Heel trots zei ze ook: "kijk, daar is z'n hoofdje, daar bleef hij vast zitten!"
Ik wist niet dat ze die foto's had.
die zet ik van de week wel voor je op de fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:40 schreef Radyhyn het volgende:
DJ.. nou durf ik niet te klikken.. man zit naast me.. wat zal ie wel niet denken
Edit... ik heb geklikt.. en hij zag het niet eens!
(en ik dacht dat ik een navelstompje te zien zou krijgen)![]()
Ik vind het dus serieus jammer dat ik die van Q nou nooit heb kunnen zien.. Weet niet of ik er een foto van had hoeven hebben, maar had het toch interessant gevonden te zien waar hij nou al die tijd in gewoont had!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef DJMO het volgende:
--en weeggggg... op verzoek via DM te krijgen--
ps: het is die van Michael, die van Jan kon ik zo snel niet vinden
Niet zwanger, wel lurkend (en nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:53 schreef ingee het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat er zwangere lurkende dames hebben zitten hopen op een hoofd-in-uitgang foto.
..mag ik dan als lurker even zeggen dat ook altijd zwijmel bij jou zoonquote:
Ahhh lief van jequote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
..mag ik dan als lurker even zeggen dat ook altijd zwijmel bij jou zoon
Dat filmpje met dat water .quote:
Ik dacht serieus even dat het een foto uit hooha was, daarna dacht ik 'why did I miss thisquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef DJMO het volgende:
--en weeggggg... op verzoek via DM te krijgen--
ps: het is die van Michael, die van Jan kon ik zo snel niet vinden
motorkappen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 07:39 schreef Radyhyn het volgende:
Goooddd muurning!!
Na een uurtje knuffelen ligt mup weer in z'n bed voor z'n ochtendslaapje
De vraag van vandaag...
To bbq or not to bbq!
Hm, ik ben geen sinaasappels verloren maar Koen poept stuiterballen. Geldt dat ook?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:06 schreef Crumpette het volgende:
Oee shop op date!![]()
Dat is dan weer het voordeel van het gebrek aan vieze verhalen hier, toen we nog stolsels als sinaasappels verloren konden we daar niet eens aan denken. Ik niet iig
Pizza shoarma vooralquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:25 schreef Crumpette het volgende:
Nu al? Eet ie al vast voedsel? Broodjes kroket en zulks?
ommegot, they speak the same language!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:18 schreef Crumpette het volgende:
welkom mclaura, gefeliciteerd!
Oh ja de B is hier ook favoriet. Bwab bweb bab!
Tape is voor mietjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:33 schreef Crumpette het volgende:
Ohh leuk kwak! Uren bij de verfmenger staan 'discussieren'
Tip: niet leuk denken dat je vast alles kunt aftapen voor het echte verven over een dag of 2- hoe langer je die tape laat zitten hoe moeilijker het eraf komtervaringsdeskundige
Ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd. Bij deze!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:12 schreef McLaura het volgende:
Hoi!![]()
Ik heb de overstap ook maar gemaakt. Koen is nu 1,5 week oud, dus in Z&G hoor ik niet echt meer....
[ link | afbeelding ]
Het gaat prima, op wat kleine hobbels na. Koen heeft (net als zijn broer) wat last met zijn ontlasting, maar dat heeft waarschijnlijk even tijd nodig. Verder is het slapen en drinken, net een echte baby
gebeurt wel vaker. Dan slapen ze zo diep/vast dat ze niet echt plassen 's nachts. De tweede luier zit dan vaak wel heel snel (heel) vol . Als ze straks nog niet (goed) gaat plassen wordt het wat anders ..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even ego: volgens vriend had Nora na de nacht nauwelijks een plasluier. Heb haar voor het slapen 210/7 gegeven en daarvoor ook gewoon heel de tojd water aangeboden. Hebben jullie babies dat ook?
Normaal heeft ze wel plasluiers smorgens, maar vind het toch een beetje eng omdat het zo.warm.is enzo. Zit nu ook op werk dus ik kan nu ook niet zoveel doen... Vriend houdt het idd in de gaten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker. Dan slapen ze zo diep/vast dat ze niet echt plassen 's nachts. De tweede luier zit dan vaak wel heel snel (heel) vol . Als ze straks nog niet (goed) gaat plassen wordt het wat anders ..
Dat scheelt jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:37 schreef Sicilia het volgende:
Bbq bij vrienden thuis he! Ik maak alleen de pastasalade
Ik heb er toevallig vanmorgen de hap over gebeld... want normaal hangt saar dr luier s'morgens half op dr knieen... maar veel drinken blijven geven em om 13 uur heb ik weer overleg en moet ze geplast hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even ego: volgens vriend had Nora na de nacht nauwelijks een plasluier. Heb haar voor het slapen 210/7 gegeven en daarvoor ook gewoon heel de tojd water aangeboden. Hebben jullie babies dat ook?
Als ik denk aan een aanjager, dan zie ik een man met een hooivork voor me die YiiiiiHaaaa roept...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:42 schreef NotTheSame het volgende:
Zonder bijlezen...
Met dit weer de aanjager kapot hebben van je auto is NIET GRAPPIG.
Nou naar de garage, in de hoop dat het vandaag nog gemaakt kan worden.
Even kijken of het me lukt om het uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als ik denk aan een aanjager, dan zie ik een man met een hooivork voor me die YiiiiiHaaaa roept...
Wat is een aanjager?
Dyre, heeeeel erg gefeliciteerd met L.!!! En L., heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! 1 jaar oud al!
Oehhh je hebt gelijk! Dyre gefeliciteerd met je dreumesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby plast ook nauwelijks. Zal vast komen omdat ze alles uitzweet
Draagsjaak
Volgens mijn gegevens is L.isa al een dreumes! Dyre, gefeliciteerd! 1 jaar mama!!
Hoe gaat het bij jullie met de plasluiers? Hier gaat het wel goed, ze heeft weer geplastquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig vanmorgen de hap over gebeld... want normaal hangt saar dr luier s'morgens half op dr knieen... maar veel drinken blijven geven em om 13 uur heb ik weer overleg en moet ze geplast hebben.
Hier ondanks flink laten drinken nog niet echt succes... dr fontanel is ook n btj ingedeukt... zit me niet echt lekker! /overbezorgde moederquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jullie met de plasluiers? Hier gaat het wel goed, ze heeft weer geplast![]()
In huis is het zo benauwd, kan me ook voorstellen dat ze een hoop uitzweten.
https://www.borstvoeding.(...)ven-bezig/zomer.html !quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:56 schreef Risu het volgende:
Ook een beetje water in een flesje willen geven want mijn tieten hingen er indertussen een beetje slapjes bij van al dat gedrink,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Vanmorgen was het water 26 graden en daar hebben we de badthermometer in gegooid. Geen idee wat het nu is. Gister was het 37 graden (want gevuld vanuit de badkamer met douche-warm-water). Ik hoop dat het vandaag boven de 30 graden komt, bij babyzwemmen was het 32,5 graden en dat ging prima.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:59 schreef ingee het volgende:
Gefeliciteerd Dyre!
En McLaura!Nog, wat een hummeltje!
De fontanel is toch altijd wat ingedeukt als ze zitten en weer normaal als ze liggen? (Dacht ik hoor)
En de vraag van vandaag: Hoe warm is jullie buitenbad?
Hij werd namelijk vies dus ik heb hem vandaag opnieuw gevuld, wel een flink aantal emmers heet water erbij gegooid, maar het is een enorm ding waar je met de hele familie in kan.
Ik denk toch iets te koud voor R, want ze had er niet veel lol in, vergeleken met eergisteren.
This is worthless without picquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:44 schreef Selvaria het volgende:
Wat een schattig drolletje.![]()
![]()
Hier ook foto's van de eerste poep, helemaal over mijn buik heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Frans was inderdaad ook wel verfrommeld jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:12 schreef AwayTL het volgende:
Selvaria![]()
Oe ai, dat je daar van hebt kunnen houden sq.
Maarja, Frans was ook errug lelijk. Zn broer was nog lelijker, dus het viel me bij Frans mee.
disclaimer
Ik weet het, heb al heel veel moois voorbij zien komen! Daarom nu nog maar een keer mooie foto's laten makenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:16 schreef JufMariska het volgende:
Jammer van de earlybirds-fotografe shop.. Je kunt er echt zoiets moois van maken..
Ik ben nog hier met lezen, maar wij hebben die ook nogquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:46 schreef ingee het volgende:
Deze lag er dus nog....
Omgekeerde evolutiequote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh, wat goed van lou!! Van lopen naar staan naar zitten naar kruipen!
goed vasthouden R!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:47 schreef ingee het volgende:
Loutje!Turbostand gevonden!
Ik lach me kapot hier. M zit in zwembroek, R heeft het borsthaar ontdekt. Volgens mij heeft hij het zwaarder dan ik indertijd bij de bevalling als ik die kreten hoor.
Ja, dat zit nu wel in de lijn der verwachtingen! Wat zou ze nog meer kunnen leren, dat moet toch wel slapen zijn? Slaaaaapquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien gaat ze dan over een maand slapen
Jij geeft wel heel vroeg sexuele voorlichting aan dat meiske zeg!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hup Lou! Morgen de marathon!
En ook goed van R.! Goed trekken, pijn is fijn.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jij geeft wel heel vroeg sexuele voorlichting aan dat meiske zeg!
hoe gaat het nu met de plasluiers?quote:
[..]
Nog steeds niet denderend maar ze zweet als n malle dus ws redt t vocht de blaas gewoon niet, tijd voor verkoeling.quote:
Men neme een smartphone, installeert dropbox en synchroniseert deze en dan gaan automagissch alle foto's die jij maakt daarheen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:48 schreef AwayTL het volgende:
Online back up, praat me bij. Wat moet ik doen en ik wil het liefst niks uitzoeken
of je zet google automatische backup aan, dan krijg je automagisch ook auto-awesome foto'squote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Men neme een smartphone, installeert dropbox en synchroniseert deze en dan gaan automagissch alle foto's die jij maakt daarheen!
ijs! of gewoon een zwembadje?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nog steeds niet denderend maar ze zweet als n malle dus ws redt t vocht de blaas gewoon niet, tijd voor verkoeling.
[..]
Dropbox is maar 2 gig en de mooiste foto's maak ik met mijn normale camera. Dropbox was geen succesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Men neme een smartphone, installeert dropbox en synchroniseert deze en dan gaan automagissch alle foto's die jij maakt daarheen!
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:17 schreef Selvaria het volgende:
Mijn kind wil vandaag alleen maar slapen. Wat moet ik met al deze tijd?
Kan geen kwaad toch, zo veel slaap?
Tik m aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
kan een baby trouwens te veel slapen? Mijn dochter tikt met gemak 18 uur per 24 uur aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Die voelt zich eindelijk beter en heeft weken aan slaap in te halen. Sjaak sliep vier dagen aan een stuk, werd steeds alleen m even wakker om te eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:20 schreef Selvaria het volgende:
Haha, boks!
Vroeg het me ineens af, denk dat het door de warmte komt. Ik verveel me wel een beetje zo.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die voelt zich eindelijk beter en heeft weken aan slaap in te halen. Sjaak sliep vier dagen aan een stuk, werd steeds alleen m even wakker om te eten.
T rammelt al een malle, zeker als ik al die mini's weer zie maar voorlopig echt niet, eerst genieten van Saar, die met de dag nòg leuker wordt! En een ander huis, dat ook vooral heel graag!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:03 schreef Skittles het volgende:
Ohh MellieWat keek ie daar al vol liefde naar jullie!
Inge wat een lief schattig prulletje![]()
Gaan er al eierstokken rammelen?
Dat denk ik ook elke x als ik die allereerste foto's zie... kleine hobbitsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
wat zijn ze toch verdomd lelijk in het begin.
2 dagen later was ìk net een hobbit :pquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
Je ziet er nog behoorlijk fris uit GMbol Saartje
![]()
Sjaak met zijn handje om je vinger![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het ongeveer van dit naar buik?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:38 schreef ingee het volgende:
Kan best nog een paar weekjes durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het ongeveer van dit naar buik?. En de frustaaaasie die erbij komt kijken...
Verse beebjes. Voor mijn gevoel was dat gister... tot ik een echte newborn zie, dat is toch echt alweer zo anders
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Check.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:20 schreef Selvaria het volgende:
Haha, boks!
Vroeg het me ineens af, denk dat het door de warmte komt. Ik verveel me wel een beetje zo.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Zulke dingen sta ik toch niet bij stilik weet allemaal niet hoe dat werkt...
Herkenbaar van de eerste 2-3 weken. Kwam daarna helemaal goedquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Check.
Ik dacht: straks heb ik twee! kinderen, dan ga ik het DRUK krijgen jonguh.
![]()
Kind slaapt de hele dag. En nacht.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:59 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook een foto gekuist voor Internet (hoeha eraf geknipt () en tepel weggewerkt)
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele week alquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:14 schreef Skittles het volgende:
Jeetje Blue, wat is de tijd toch snel gegaan. Doe je nog een trip down memorylane?
Wat is dat snel gegaan zeg! Weet het nog zo goed!! Met het voetbal en alquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:13 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie foto's![]()
Dyrr gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
En net een baby in bed gelegd en straks een dreumes eruit
[ Bericht 5% gewijzigd door ingee op 04-07-2015 21:16:06 ]
Heuj ik ook in m'n tuigpakquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wat is dat snel gegaan zeg! Weet het nog zo goed!! Met het voetbal en al.
Dikkie Dik op foto's, sq in dr juichpak, mooie tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen uiygebreiderdere reactie .. geb nu een date met mijn man in Den Haag/Scheveningen
Blue wat is dat snel gegaan! Alvast gefeliciteerd en tot over een maandje![]()
Ja die kan ik me goed herinneren. Zo mooi! Toen zei ik tegen vrouw dat ik ook zo'n foto wilde. Nooit gemaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Pasgeboren I..
Envanuit Denemarken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die andere foto zit ze trouwens nog half aan de binnenkant en ze zet zich af met haar handjes op mijn benen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inmiddels deze blije meid is geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo trots!![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef Dyre het volgende:
Oh wat leuk, al die verse babietjes![]()
Ik kom me hier officieel afmelden
Vandaag is onze kleine meid 1 jaar geworden![]()
We hebben een snikhete, maar ontzettend gezellige middag gehad. Ze heeft met iedereen geknuffeld en lekker in het badje gespeeld. Zelfs 2 keer geslapen, wat heeft ze zich uitgesloofdEn niet voor niets, want ze heeft zoveel cadeautjes gekregen
Ongelofelijk dat deze kleine, dappere smurf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inmiddels deze blije meid is geworden:Mooie grote dreumesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo trots!tot over 4 weken.
S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |