ja, dat begrijp ik! Kwam dat uit het niets?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan je niet meer quoten SQ, maar wilde reageren op je Zuid-Europa relativering
Dat hield ik mezelf ook voor, maar toch kneep ik hem effe toen Suus eind van de middag zo'n snelle en harde hartslag had dat ik het via haar rug tegen me aan voelde bij het geven van de fles, in combinatie met haar vuurrode hoofd. En ze zat al op de koude vloer in alleen een luier. Heb haar wat extra water laten drinken en in een lauw bad gezet maar maakte me stiekem wel een beetje zorgen
pannen en een pollepel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:12 schreef Skittles het volgende:
Houten speelgoedwinkels zijn er hier niet![]()
Maar ik zie op de link van DJMO bij al die dingen staan dat het niet geschikt is voor kinderen onder de drie jaarWe verzinnen wel wat anders waar ze op kan rammen en er dan iets wat lijkt op muziek uit komt.
Wow dat is schrikken SpeesGelukkig hielp dat badje!
ach gossie! Gelukkig kon ze snel afkoelen dan! Dan schrik je je rot!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja het ging best snel van gewoon een beetje spelen en zitten naar "ze ziet er toch wel een beetje heet uit" naar "het ziet er niet echt naar uit alsof ze zichzelf nog goed koel krijgt".
Maar het lauwe badje hielp meteen.
dayum, what are this!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie!
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
http://www.hetzingendenijlpaard.com/assortiment/product-groepen/quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie met die pannen!
Oeh, hebben ze een site Crump?
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
Iets super eenvoudigs a laquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:30 schreef Crumpette het volgende:
skittles. Stel je voor, vrije tijd!
de winkel heet rood met witte stippen, ze hebben een nogal niksige site
maar iets meer voorbeelden op fb. Als je zelf een voorbeeldje hebt van iets wat je zou willen hebben voor Lou kan ik altijd even langslopen en een kijkje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Skittles batst op de eetkamertafel!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:11 schreef AwayTL het volgende:
Niet dit topic verder gelezen, maar ik kreeg een oud z&g linkje over ranzige afscheiding enzo. Wanneer pakken we dat soort onderwerpen weer op.
Ik begin wel:
Skittles, kunnen jullie nog wel batsen, want lou naast jullie in bed en verdee slaapt ze niet![]()
.
Lou slaapt nooitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skittles batst op de eetkamertafel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skittles, ik wou dus net al antwoorden op het wat doen mensen met die tijd: Nieuwe baby's maken!![]()
It's a brand new baby cheezus!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik dacht ongesteld te worden maar had maar 1 keer een veeg bloed. Dat is nu vier dagen geleden. Zal ik zwanger zijn?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:46 schreef ingee het volgende:
Oh! oh! oh! Ik heb nog wat ranzigs!
De kraamverzorgster dacht dat we het navelstompje misschien wel wilde bewaren en heeft deze op een hoog plankje boven de commode gelegd, waar je niet bovenop kan kijken.
Deze lag er dus nog....
wat leuk! En wat een prachtig expressief snoetje heeft hij tochquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:06 schreef JufMariska het volgende:
Huis is 30 gradenEn baby wakker met pieps
Jippie!
Hij ontdekte wel een leuke huisgenoot vanavond: https://vimeo.com/132555115
Ja! Of wakker blijven "want zal zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Slaapt je baby eindelijk langer dan een half uurtje door, word je meteen paranoïde of alles nog wel goed is en móet je gewoon even checken of hij nog ademt... Herkenbaar?
JAAA!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
Slaapt je baby eindelijk langer dan een half uurtje door, word je meteen paranoïde of alles nog wel goed is en móet je gewoon even checken of hij nog ademt... Herkenbaar?
Herkenbaar. Gelukkig heb ik een nuchtere kerel die voorkwam dat ik ook echt elk half uur checktequote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:54 schreef lunapuella het volgende:
hoe smaakte die?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:46 schreef ingee het volgende:
Oh! oh! oh! Ik heb nog wat ranzigs!
De kraamverzorgster dacht dat we het navelstompje misschien wel wilde bewaren en heeft deze op een hoog plankje boven de commode gelegd, waar je niet bovenop kan kijken.
Deze lag er dus nog....
Heb je er geen smoothie van gemaakt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:55 schreef ingee het volgende:
Nou, het is net als rozijnen eigenlijk, hard en ingedroogd en zwart. Geen geur.
En de smaak weet ik niet.
Eigenlijk leek het wel gemummificeerd.
MC heb je een vreemde man in de bosjes getroffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |