ja, dat begrijp ik! Kwam dat uit het niets?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan je niet meer quoten SQ, maar wilde reageren op je Zuid-Europa relativering
Dat hield ik mezelf ook voor, maar toch kneep ik hem effe toen Suus eind van de middag zo'n snelle en harde hartslag had dat ik het via haar rug tegen me aan voelde bij het geven van de fles, in combinatie met haar vuurrode hoofd. En ze zat al op de koude vloer in alleen een luier. Heb haar wat extra water laten drinken en in een lauw bad gezet maar maakte me stiekem wel een beetje zorgen
pannen en een pollepel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:12 schreef Skittles het volgende:
Houten speelgoedwinkels zijn er hier niet![]()
Maar ik zie op de link van DJMO bij al die dingen staan dat het niet geschikt is voor kinderen onder de drie jaarWe verzinnen wel wat anders waar ze op kan rammen en er dan iets wat lijkt op muziek uit komt.
Wow dat is schrikken SpeesGelukkig hielp dat badje!
ach gossie! Gelukkig kon ze snel afkoelen dan! Dan schrik je je rot!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja het ging best snel van gewoon een beetje spelen en zitten naar "ze ziet er toch wel een beetje heet uit" naar "het ziet er niet echt naar uit alsof ze zichzelf nog goed koel krijgt".
Maar het lauwe badje hielp meteen.
dayum, what are this!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie!
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
http://www.hetzingendenijlpaard.com/assortiment/product-groepen/quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is wel een goeie met die pannen!
Oeh, hebben ze een site Crump?
en Lou slaapt gewoon al. Omgwtfbbq!
Iets super eenvoudigs a laquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:30 schreef Crumpette het volgende:
skittles. Stel je voor, vrije tijd!
de winkel heet rood met witte stippen, ze hebben een nogal niksige site
maar iets meer voorbeelden op fb. Als je zelf een voorbeeldje hebt van iets wat je zou willen hebben voor Lou kan ik altijd even langslopen en een kijkje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |