Alienz?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:16 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, vannacht alles open gehad staan, ventilators aan, airco aan. Resultaat: Nauwelijks afgekoeld, wel een hoop vreemd uitziende zweefbeestjes in huis.
Ik zag ook een vreemd zweefbeest, maar die heb ik gezapt. Lange leve dequote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:16 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, vannacht alles open gehad staan, ventilators aan, airco aan. Resultaat: Nauwelijks afgekoeld, wel een hoop vreemd uitziende zweefbeestjes in huis.
Oh, the ironyquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En de bliksem is volgens mij ingeslagen in het weerstation van de uni, want die doet het niet meer.
Het kwam gisteravond ook al een keer voorbij dat er geen data meer van dat station kwam, dus je kan best gelijk hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatste data is van 16:40 UTC, dus 18:40 en dat komt wel overeen met de eerste donder en bliksem hier.
RIP het weerstation.
Man, wat een hitte. Hier is het 23,5 binnen. Ramen staan nog open maar zal ze zo als het buiten opwarmt maar weer dichtdoen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:49 schreef Burner82 het volgende:
Nog maar een week volhouden, dan zijn de katten weg en kan ik eindelijk alles eens fatsoenlijk open zetten.... Zit nu alweer boven de 28 binnen
bijkomend probleem is dat het windstil is.. Dus al staat alles open, koelt het nog niet afquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Man, wat een hitte. Hier is het 23,5 binnen. Ramen staan nog open maar zal ze zo als het buiten opwarmt maar weer dichtdoen.
Dit. En zo heel veel koeler was het buiten nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bijkomend probleem is dat het windstil is.. Dus al staat alles open, koelt het nog niet af
Precies, anders was het lekker afgekoeld binnen, maar zonder wind haalt het nog bar weinig uit om de boel open te zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef Burner82 het volgende:
bijkomend probleem is dat het windstil is.. Dus al staat alles open, koelt het nog niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |