das niet echt handig, wel gelijk goed wakker, met je poten in het waterquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:23 schreef Klonk het volgende:
Na een nacht heerlijk slapen, dankzij een mobiele airco, wakker worden en dan tot de conclusie komen dat je vergeten was een afvoerslang aan te sluiten voor de stand die lekker rustig is maar toch koelt.
Halve slaapkamer onder water
Ik was voor die tijd ook al goed wakkerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das niet echt handig, wel gelijk goed wakker, met je poten in het water
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk een hekel heb aan vloeren die niets kunnen hebben qua vocht. Doe mij maar tegels met een kleedje op de plekken waar je zit, dan kan de boel rustig overstromen en gooi je het kleedje weg. Met laminaat heb je een probleem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das niet echt handig, wel gelijk goed wakker, met je poten in het water
Het is kutlaminaat, op een slaapkamer waar kleedjes overheen liggen zal me volledig aan me reet roestenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:32 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk een hekel heb aan vloeren die niets kunnen hebben qua vocht. Doe mij maar tegels met een kleedje op de plekken waar je zit, dan kan de boel rustig overstromen en gooi je het kleedje weg. Met laminaat heb je een probleem.
Ik las kRullaminaatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het is kutlaminaat, op een slaapkamer waar kleedjes overheen liggen zal me volledig aan me reet roesten
dat is dan lekker wakker wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:23 schreef Klonk het volgende:
Na een nacht heerlijk slapen, dankzij een mobiele airco, wakker worden en dan tot de conclusie komen dat je vergeten was een afvoerslang aan te sluiten voor de stand die lekker rustig is maar toch koelt.
Halve slaapkamer onder water
En ik, die normaliter al wakker word van het gefladder van een nachtvlinder, ben daar dus dwars doorheen geslapen.quote:
Pff wat freaky! Voorruit helemaal naar de tering... iemand een update hoe het met de beste man persoon gaat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 01:58:27Gewonde na blikseminslag in trein Gelderlandhttp://t.co/zqvKMStLxO reageer retweet
betonnenvloer eronder is dan wel beter iddquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik was voor die tijd ook al goed wakker
Maar goed, dat doen we dus ook maar 1 keer en vrouwlief zag er gelijk het positieve van in, ik ga de slaapkamer eens lekker poetsen vandaag.![]()
Ik zelf had zoiets van water oppoetsen en voor de rest klaar, maar goed ze is verder lief dus lekker laten begaan
de meeste laten voor Dinsdag nog een keer een flink warme dag zien (rond de 30) buienradar is wat aan de warme kant voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:42 schreef miieejj het volgende:
Is buienradar te vertrouwen ? Volgende week dinsdag 35 graden , knmi zegt weer wat anders ..
Alienz?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:16 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, vannacht alles open gehad staan, ventilators aan, airco aan. Resultaat: Nauwelijks afgekoeld, wel een hoop vreemd uitziende zweefbeestjes in huis.
Ik zag ook een vreemd zweefbeest, maar die heb ik gezapt. Lange leve dequote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:16 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, vannacht alles open gehad staan, ventilators aan, airco aan. Resultaat: Nauwelijks afgekoeld, wel een hoop vreemd uitziende zweefbeestjes in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |