Baardmannetjes van omroep MAX. omg, ik word oud..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:51 schreef Klonk het volgende:
Is het wel erg dat ik weet wie beide heren zijn?
Maar als ik mag kiezen dan de rechtse, weet ik veel van vogels en kan mooie liedjes schrijven
Bargerveen is prachtigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Baardmannetjes van omroep MAX. omg, ik word oud..
Heb één aflevering gezien, over het Bargerveen in Drenthe, waar ik in de buurt opgegroeid ben. Vandaar mijn interesse in deze aflevering
Dit is anders ook best wel een bombardementquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ms_in_groningen.html
Nice
vast niet...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:26 schreef Klonk het volgende:
Staat er eigenlijk nog iets op de planning qua neerslag vandaag, is al een tijdje bewolkter aan het worden hier in de buurt van Venlo
die is 52% op het moment en we hebben flink wat gehad, dus dat valt meequote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:41 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is het met de luchtvochtigheid bij de mensen die gister regen hebben gehad?
Zo dat valt zeker mee zeg, gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:42 schreef hangtime het volgende:
[..]
die is 52% op het moment en we hebben flink wat gehad, dus dat valt mee
Great scott.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
ZUTPHEN - De bliksem is donderdagavond laat ingeslagen in de Wijnhuistoren, in de binnenstad van Zutphen. Door deze inslag is de klok stil komen te staan. Die gaf vrijdagochtend nog altijd 23.50 uur aan.
Ondanks de enorme knal die ook in andere wijken van de Hanzestad te horen was, bleef de schade verder beperkt. Volgens Thijs Werkman, manager van het in de Wijnhuistoren gevestigde gelijknamige restaurant, vlogen verder alleen de stoppen eruit. "Gelukkig valt het dus nog mee."
[ afbeelding ]
Time to bring the DeLorean!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
ZUTPHEN - De bliksem is donderdagavond laat ingeslagen in de Wijnhuistoren, in de binnenstad van Zutphen. Door deze inslag is de klok stil komen te staan. Die gaf vrijdagochtend nog altijd 23.50 uur aan.
Ondanks de enorme knal die ook in andere wijken van de Hanzestad te horen was, bleef de schade verder beperkt. Volgens Thijs Werkman, manager van het in de Wijnhuistoren gevestigde gelijknamige restaurant, vlogen verder alleen de stoppen eruit. "Gelukkig valt het dus nog mee."
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:41 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is het met de luchtvochtigheid bij de mensen die gister regen hebben gehad?
Morgen ga ik wel over de 30 binnen heen (als ik dat vandaag niet al haal)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Warrum. Als dit nog dagen doorgaat ben ik dood dinsdag, of morgen al.
Hoe vroeger hoe beter....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kijk nu al reikhalzend uit naar de buien die (hopelijk toch gvd) voor morgenmiddag/-avond aangekondigd zijn.
Vanavond/vannacht ook een kansjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kijk nu al reikhalzend uit naar de buien die (hopelijk toch gvd) voor morgenmiddag/-avond aangekondigd zijn.
Dat zeiden ze ook van gisteravond. Ik zweette meer dan dat het regende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |