SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
dr zat een flinke knal bij zegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:39 schreef Koelkastje het volgende:
Bedankt voor het openen, mobiel is echt ruk!
200 meter van mijn huis een voltreffer, was net beetje uit het raam aan het starenquote:
Zelfde hier, wat een heerlijk gevoelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zegt dat wel, ik voelde voor het eerst weer die donder helemaal doordreunen
Dan moet je naar macrofoto's van van verse sneeuw kijken. Je wordt daardoor vanzelf van minder heet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken... Ik zit nog te zweten met 29.5 binnen en windstil buiten![]()
Ik kan geen sfeerfoto's maken. Als het de camera wat te donker is, gooit hij er zelf licht tegenaan. En hij bepaalt ook waarop gefocust wordt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:40 schreef GekkePoes het volgende:
Jammer dat mijn camera steeds inzoomt op de regendruppels en dingetjes dichtbij. toch maar een keer hacken dat ie niet meer automatisch scherpstelt op dingen die ik niet hoef te zien.![]()
op de Essen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
200 meter van mijn huis een voltreffer, was net beetje uit het raam aan het staren!
Overal bij de buren gingen in eens lampjes aan!
Geen onweer gezien hierquote:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 01:58:27Gewonde na blikseminslag in trein Gelderlandhttp://t.co/zqvKMStLxO reageer retweet
Hier net zo en het is gewoon nog steeds veels te heet. Westkust.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Driekwart van Nederland zit in de schuilkelders en hier zijn 12 regendruppels gevallen met wat gerommel in de verte. Echt wtf...
Zaankanter hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:02 schreef Impressme het volgende:
Hier net zo en het is gewoon nog steeds veels te heet. Westkust.
valt mee toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:02 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar geen wind en dat voelt altijd wat lekkerder. Zeewindquote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
valt mee toch?
Het is in ieder geval 7 graden beter als gister rond deze tijd
Het is in het westen dan ook kurkdroog, en voorlopig hoeven we ook geen neerslag te verwachten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:02 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het was fantastisch! Wat een flitsen en wat een dreunen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |