Update:quote:Een arrestant is zondagavond overleden nadat hij een dag ervoor in een politieauto onwel was geworden. Bij zijn aanhouding werd door agenten geweld gebruikt. De Rijksrecherche is een onderzoek gestart en ook de familie van Mitch Henriquez vraagt getuigen zich te melden.
,,Met pijn in mijn hart moest ik vandaag afscheid nemen van mijn lieve neefje," schrijft Mary Jacopucci-Wilson op Facebook. Ze hoorde vanmiddag dat haar neef, een 42-jarige Arubaan, tijdens een uitje 'door de politie in elkaar geslagen is'. ,,Ik vind dit niet kunnen. Mensen die deze toetakeling hebben gezien en hebben gefilmd: aub neem contact met ons op."
Het slachtoffer was bij familie op bezoek en bezocht zaterdagavond in het Haagse Zuiderpark het drukke Night at the Park, de betaalde tegenhanger van Parkpop. Rond 21.45uur werd hij gearresteerd omdat hij zou hebben geroepen dat hij een wapen had.
Dat ging niet zonder slag of stoot. Henriquez verzette zich en politiemedewerkers gebruikten geweld om de man onder controle te krijgen. Onderweg naar het bureau werd hij in de politiewagen plotseling onwel. Agenten startten meteen reanimatie, een ambulance bracht hem vervolgens in zeer kritieke toestand naar het ziekenhuis, aldus het OM in een verklaring over het incident.
Op videobeelden is echter te zien dat Henriquez op het terrein van het festival al onwel leek te zijn geworden. De man overleed een dag na zijn arrestatie in het ziekenhuis.
In het onderzoek van de rijksrecherche zal gekeken worden naar de oorzaak van het plotselinge hartfalen en een mogelijk verband met het toegepaste geweld tijdens de arrestatie van de Arubaan. De politie roept op om mensen die de arrestatie hebben gefilmd de beelden in te sturen en getuigen zich te melden.
In een inmiddels opgedoken filmpje is te zien hoe Henriquez op het terrein van Night in the Park al onwel lijkt te zijn geworden.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dood-arrestant.dhtml
Rooie reporter :https://twitter.com/rooiereporter - Voor livestreams via periscope.quote:Het is aannemelijk dat de Arubaanse arrestant Mitch Henriquez is overleden aan zuurstofgebrek, dat waarschijnlijk is veroorzaakt door het politieoptreden. Dat zei hoofdofficier Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie in Den Haag. Zij geeft een toelichting op de voorlopige bevindingen van het Rijksrecherche-onderzoek naar zijn dood.
De vijf agenten die betrokken waren bij de aanhouding zijn buiten functie gesteld, zei het hoofd van de politie in Den Haag, Paul van Musscher.
Zondag overleed de 42-jarige Mitch Henriquez uit Aruba na zijn arrestatie in het Haagse Zuiderpark. Een dag later dook een video op van de aanhouding, waarbij de man door meerdere agenten in bedwang werd gehouden. Hij was in Nederland op familiebezoek en bezocht het muziekfestival Night at the Park.
Sinds het overlijden van Henriquez is het enkele nachten onrustig geweest in de Schilderswijk.
http://nos.nl/artikel/204(...)r-politiegeweld.html
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Nieuwe stream:
https://www.periscope.tv/(...)Eknf1nSrYGRZmFKBAA==
Dank.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Nieuwe stream:
Jaarlijks terugkerend evenement; De Schilderswijknachquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een gezellige sfeer daar. Heeft wel wat weg van de Haagse Koningsnach.
Ik mis alleen de kermis nogquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaarlijks terugkerend evenement; De Schilderswijknach
Wie weet vanaf volgend jaar:pquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis alleen de kermis nog
Kunnen ze beter een paar klinkers uit de grond trekken en wat in de fik steken jaquote:
Kap toch eens man.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie echt ziekelijk veel ADO hooligans
Ja, welke gek dat nou bedacht heeftquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Is dat persicope alleen mogelijk in vvs?
Ja, vroeg ik gisteren ook, en blijkbaar wel ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Is dat persicope alleen mogelijk in vvs?
Het klopt wel dat het weer en de ramadan de omstandigheden creëeren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wel typerend dat het overgrote deel Marokkanen zijn.. toch?
Ik bedoel, ze doen er alles aan om de beeldvorming te versterken.
Mensen die Niels heten vind ik altijd wat minder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Nieuwe stream:
Tegenwoordig overvallen ze al snackbars op die leeftijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:55 schreef Grunge. het volgende:
Kindjes van nog geen twaalf jaar.
Je moet erbij zijn, hè.
Daarom heet het periscope, dat je je foon zo recht omhoog doet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, welke gek dat nou bedacht heeft
Ja, ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
Woont er niemand van jullie in Den Haag, eigenlijk? Just curious.
Ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik. Kan gaan kijken maar scooterverbodquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
halloquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef Grunge. het volgende:
"Kunnen jullie knallen horen?"
En weg was Niels.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)dEpLjs7WM_Zk_PTlL0Ym
Heb alleen maar IE op het werkquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)dEpLjs7WM_Zk_PTlL0Ym
Vooral traag en haperend.quote:
Postnlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
Klapt er wel vaak uit.
Hoe stuur ik hartjes?
tappen op je mobiel in haar stream.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
Klapt er wel vaak uit.
Hoe stuur ik hartjes?
Via de app.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
Klapt er wel vaak uit.
Hoe stuur ik hartjes?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:06 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie steeds 'wat gebeurde er nou precies?', jullie ook?
quote:
Die zijn inderdaad flink in de meerderheid. gelukkig maar een paar Marokkanen..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie nog steeds verbazingwekkend veel ADO hooligans![]()
Ado fanpages hadden oproepen om die shirts niet te dragen dus misschien zijn dit fans van fijenoord of ajax :pquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
moet je je collega's niet steunen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja echt heel weinig Marokkanen inderdaad. Ik snap er echt niets meer van. Het is echt de schuld van de joden dit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad flink in de meerderheid. gelukkig maar een paar Marokkanen..
Gewoon naar Dorien kijken, die is wel stabiel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn apparaat is niet compatibel.
Beetje jammer weer, stuur wel een kaartje.
twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:07:44Het is inmiddels weer erg onrustig in de Haagse Hobbemastraat in #DenHaag. De ME voert weer charges uit... http://t.co/xEs46YAppU reageer retweet
blijftquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:09 schreef Grunge. het volgende:
"Attentie, hier spreekt de politie! U wordt gevorderd het plein te verlaten, wie blij staan(?) wordt aangehouden."
Ik hou niet van stabiel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon naar Dorien kijken, die is wel stabiel.
Ja joh, met je razzia.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond laten escaleren, morgenavond het leger die wijk in. Even een grote razzia er doorheen
Duh, het zijn ado hooligans... of joden... ben er nog niet uit welke van de twee ik het meeste zie daarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:12 schreef DonDruiper het volgende:
Maar, ik ben echt oprecht blij dat ik bijna geen Marokkanen zie daar.
Perskaart he.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mensen zoals Dorien mogen gewoon blijven staan?
Wees blij, ik heb het net geinstalleerd, wat een stinkaids. En nu kan ik dorien niet vinden op de app.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn apparaat is niet compatibel.
Beetje jammer weer, stuur wel een kaartje.
https://www.periscope.tv/(...)3YDKJKDjMW3vj853uQ==quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef Re het volgende:
Spannend, al weet ik helemaal niets, wat gebeurd er allemaal?
Ado hooligans worden van het plein geveegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef Re het volgende:
Gewoon via FOK! het linkje openen mobiel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb het net geinstalleerd, wat een stinkaids. En nu kan ik dorien niet vinden op de app.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/(...)3YDKJKDjMW3vj853uQ==
Dit is het livetopic van de rellen in Den Haag.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:13 schreef Re het volgende:
Hopelijk worden die flink geknuppeldquote:
Ze mogen al water drinken toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat ze nu wel mogen kappen ja. Geen idee of een waterkanon gebruikelijk is.
Niet liegen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie alleen maar ado hooligans...
Lekker gangstah jwt.quote:
Hij krijgt maar weinig hartjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)zvVTtW4RNKyUg-QOsA==
Waarom moet dat black er nou bij dan?quote:
Kijk zo doen we dat. Waterkanon eroverheen om ze even te laten afkoelen....quote:
Free Palestina.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie op Twitter dat sommige mensen de rellers 'vredesdemonstranten' hebben genoemd.
Nouja, nu is dat gewoon lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk zo doen we dat. Waterkanon eroverheen om ze even te laten afkoelen....
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie op Twitter dat sommige mensen de rellers 'vredesdemonstranten' hebben genoemd.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:19 schreef Grunge. het volgende:
Geen Dorien meer. Ook geen rooie, Niels en Jeroen.
Kijk eindelijk zo ken ik ze weer, in overmacht!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bluf dat ze nu hun bek nog opentrekken
In Den Haag is het nu niet zo heel warm hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, nu is dat gewoon lekker.
Ik zou mijn broek uittrekken.
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?quote:
Ja, de hele stream dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef Grunge. het volgende:
Ah, fijn, die interactie. Hij gaat de muziek uitzetten geloof ik.
Yasmin is geen Marokkaan, die vreet elke dag frikandellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?
Eigenlijk boeit het mij niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?
Oh werd het weer zo bedoeld...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasmin is geen Marokkaan, die vreet elke dag frikandellen.
Doe nou niet, niemand erkent dat probleem hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit gaat elke avond zo door als je niet een keer hard en krachtig ingrijpt. Pak het tuig op, voer ze af, zet ze een aantal dagen vast en laat ze zelf de kosten betalen.
Nee! Wij willen streamen. Laat ze rellen!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit gaat elke avond zo door als je niet een keer hard en krachtig ingrijpt. Pak het tuig op, voer ze af, zet ze een aantal dagen vast en laat ze zelf de kosten betalen.
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
wapen!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, nu is dat gewoon lekker.
Ik zou mijn broek uittrekken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet, niemand erkent dat probleem hier
Anders wordt de racisme kaart wel weer getrokken.....
Welk paspoort dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.
Doe maar een "three strikes and you're out"-principe. Een groot deel van dit relvolk bestaat uit werkloze allochtonen die Nederland haten, behalve de luxe voorzieningen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:50Het Hobbemaplein is nu helemaal leeg en afgesloten door de ME. Menigte nu verspreid over de zijstraten #denhaag #schilderswijk reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:55ME lijkt zich terug te trekken van het Hobbemaplein #schilderswijk reageer retweet
Nu raken ze ze alleen maar kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:50Het Hobbemaplein is nu helemaal leeg en afgesloten door de ME. Menigte nu verspreid over de zijstraten #denhaag #schilderswijk reageer retweet
Zal je even een foto sturen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daar kijken wij allemaal naar.
Voor pics van je tetten in DM krijg je ook een linkje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
Een kopie van gisterenavond dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef Grunge. het volgende:
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:55ME lijkt zich terug te trekken van het Hobbemaplein #schilderswijk reageer retweet
Als je een link heb wel ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik ook een foto krigen dan LOL.
Precies. cultuurverrijkers hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar een "three strikes and you're out"-principe. Een groot deel van dit relvolk bestaat uit werkloze allochtonen die Nederland haten, behalve de luxe voorzieningen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik ook een foto krigen dan LOL.
nou ja, ik zie een grote groep ingesloten. Graag allemaal afvoeren. JE was gewaarschuwd, nu de gevolgen van tegen die waarschuwing ingaanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Een kopie van gisterenavond dus.
Lekker veel opgeschoten in 24 uur.
The Bird is in the skyquote:
Inderdaad. Zo gek moeilijk kan het niet zijn, zou je denken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou ja, ik zie een grote groep ingesloten. Graag allemaal afvoeren. JE was gewaarschuwd, nu de gevolgen van tegen die waarschuwing ingaan
Ja, de rellen vallen mij een beetje tegen, slecht voor de naam van de wijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Schilderswijk komt weer slecht uit de verf na vanavond
Waarom ga jij de straat niet even op met je telefoontje?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Schilderswijk komt weer slecht uit de verf na vanavond
Burgemeester is toch niet meer hoofd van politie of wel wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Laat me raden: morgen wordt er weer opgeroepen tot rellen, kondigt de burgemeester weer "strenge" maatregelen aan en wordt er weer niet krachtig opgetreden.
Het scheelt dat deze wijk in de meeste delen van Den Haag al een zeer ''positieve'' naam heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, de rellen van mij een beetje tegen, slecht voor de naam van de wijk
twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:31:23Tijdens het optreden van de ME, is een vrouw onwel geworden. Er is een ambulance onderweg. #Hobbemaplein #DenHAag reageer retweet
Ben je gek, die wordt meteen gejat door die ado hooligans die daar massaal staan te rellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom ga jij de straat niet even op met je telefoontje?
Dood geknuppeld?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:31:23Tijdens het optreden van de ME, is een vrouw onwel geworden. Er is een ambulance onderweg. #Hobbemaplein #DenHAag reageer retweet
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:32:13Een grote groep mensen is ingesloten door de ME. Volgens @regio15 gaat het om 80 tot 100 mensen die zijn aangehouden #denhaag #schilderswijk reageer retweet
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:32:13Een grote groep mensen is ingesloten door de ME. Volgens @regio15 gaat het om 80 tot 100 mensen die zijn aangehouden #denhaag #schilderswijk reageer retweet
Tsjaaa.... had je daar maar niet moeten staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze van het weekend tenminste weer een redenquote:
er was geen busje beschikbaar waar ze bewusteloos ingesleurd kon worden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
Morgen horen we dat ze ónwel' is geworden tijdens het vervoer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsjaaa.... had je daar maar niet moeten staan.
twitter:PhilNijhuis twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:16ME sluit tientallen mensen in die worden aangehouden. #schilderswijk http://t.co/IMDWnARJSd reageer retweet
Elflettering heeft nu een erectie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:34 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er was geen busje beschikbaar waar ze bewusteloos ingesleurd kon worden?
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PhilNijhuis twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:16ME sluit tientallen mensen in die worden aangehouden. #schilderswijk http://t.co/IMDWnARJSd reageer retweet
Goed gedaanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PhilNijhuis twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:16ME sluit tientallen mensen in die worden aangehouden. #schilderswijk http://t.co/IMDWnARJSd reageer retweet
Wat doen die vrouwen en kinderen daar?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon allemaal bij elkaar drijven en ze oppakken wegens samenscholing, briljantquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
ghahahahahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal bij elkaar drijven en ze oppakken wegens samenscholing, briljant
Haha, ja.twitter:RacingDh twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:32Het wordt tijd dat er naar die jongeren word geluisterd #schilderswijk reageer retweet
Niet eerder voordat ze het land uit zijn getrapt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering heeft nu een erectie.
Rellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat doen die vrouwen en kinderen daar?
Zie die Fatima daar in het midden staan danquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Snel een blusvliegtuig met pepperspray eroverheen jagen!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:34 schreef YokiKater het volgende:
Emancipatie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, ja.twitter:BennyNeyman twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:24En de racisten denken dat het natuurlijk weer alleen Marokkanen zijn #Schilderswijk reageer retweet
Pff.. hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, ja.twitter:RacingDh twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:32Het wordt tijd dat er naar die jongeren word geluisterd #schilderswijk reageer retweet
Deze is wel grappigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, ja.twitter:BennyNeyman twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:34:24En de racisten denken dat het natuurlijk weer alleen Marokkanen zijn #Schilderswijk reageer retweet
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, dit lijkt net een demonstratie in een ander land, wat gek.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Neeheeeee, ado hooligans. Verdomme, hoevaak is dat al niet gezegd!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
Precies, iedereen doet mee, inclusie noemen we dat.quote:
Jij bent de enige die er over door blijft emmeren, de rest denkt gewoon dat het Marokkanen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeheeeee, ado hooligans. Verdomme, hoevaak is dat al niet gezegd!
Racist dat je bentquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er over door blijft emmeren, de rest denkt gewoon dat het Marokkanen zijn.
twitter:BennyNeyman twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:38:45100 mensen ingesloten als joden in een concentratie kamp #Schilderswijk reageer retweet
Wat denk je van mee rellenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:BennyNeyman twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:38:45100 mensen ingesloten als joden in een concentratie kamp #Schilderswijk reageer retweet
Die moet ook een spuitjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
Als je dat waterkanon hoog richt en het komt naar beneden lijkt het op een douche.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
Wtf,quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
quote:
twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:39:23De politie laat weten dat de aangehouden mensen het samenscholingsverbod negeerde. Het gaat om ongeveer 80 a 100 mensen. #DenHaag reageer retweet
Ja verdommetwitter:omroepwest twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:40:18Onze verslaggevers slagen er niet in om te Periscopen momenteel. Verbinding komt niet tot stand. #excuses #Schilderswijk reageer retweet
Samenscholen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het probleem is dat dergelijk tuig een HALT-strafje krijgt, in plaats van dat ze hard worden aangepakt. Ze leren er niks van en binnen no-time staan ze weer te rellen. De naïviteit in ons strafrechtsysteem is zowel tenenkrommend als hilarisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat denk je van mee rellen
Bij mijn vriendin op haar werk (Lerares basisschool 2 straten verder) zijn 2 leerlingen vandaag niet op komen dagen (11 en 12 jaar oud) want ze waren afgelopen nacht opgepakt met bakstenen in hun handen en moesten zich vandaag ergens melden
Dit is een troll mag ik hopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
Samenscholing? De ME heeft ze samengedreven...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:RedactieD8 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:39:23De politie laat weten dat de aangehouden mensen het samenscholingsverbod negeerde. Het gaat om ongeveer 80 a 100 mensen. #DenHaag reageer retweet
Neeeee, dit is het perfecte tijdverdrijf tijdens deze hitte!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ja verdommetwitter:omroepwest twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:40:18Onze verslaggevers slagen er niet in om te Periscopen momenteel. Verbinding komt niet tot stand. #excuses #Schilderswijk reageer retweet
Die grap is al gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Samenscholing? De ME heeft ze samengedreven...
Kijk maar uit, voor je het weet heb je Justitie op je dak...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er verschijnen morgen bijna 100 mensen niet op hun werk.....
Of nee wacht, uitkering..........
twitter:Rochus010 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:41:58#schilderswijk je zal ontbijt moeten maken voor die extra lui in de bak. Die eten nu al om 5 uur. Gewoon makkelijk broodjes ham doen Nel. reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:Rochus010 twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:41:58#schilderswijk je zal ontbijt moeten maken voor die extra lui in de bak. Die eten nu al om 5 uur. Gewoon makkelijk broodjes ham doen Nel. reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
Net wanneer je denkt dat mensen niet dommer kunnen worden..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens op haar tijdlijn.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:42:28College bij monde van #PvdA wethouder @RSBaldewsingh: "Rellen #Schilderswijk hebben niks te maken met discriminatie". Compleet wereldvreemd! reageer retweet
Arnoud is zelf wereldvreemd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
De plaatselijke dorpsgek, annex professioneel opruier doet ook weer van zich spreken:twitter:ArnoudvDoorn twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:42:28College bij monde van #PvdA wethouder @RSBaldewsingh: "Rellen #Schilderswijk hebben niks te maken met discriminatie". Compleet wereldvreemd! reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:46:55Ik probeer periscope aan de praat te krijgen maar de verbinding is te slecht. @omroepwest reageer retweet
Hoe deden ze dat vorig jaar allemaal in Oekraïne dan, toen waren er gewoon streams via Youtube zonder irritant trage app.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:46:55Ik probeer periscope aan de praat te krijgen maar de verbinding is te slecht. @omroepwest reageer retweet
Dat gaat met een sattelietbus, gek genoeg is dat in NL er nog niet bij de regionale zenders. Alleen AT5 en RTV NH doen nog wel eens live uitzendingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat vorig jaar allemaal in Oekraïne dan, toen waren er gewoon streams via Youtube zonder irritant trage app.
De bus inquote:
Nee dat waren gewoon mensen die met een telefoon tussen het publiek liepen toen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat met een sattelietbus, gek genoeg is dat in NL er nog niet bij de regionale zenders. Alleen AT5 en RTV NH doen nog wel eens live uitzendingen.
U vraagt, Twitter draaitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De bus in
Ben benieuwd naar het volgende tweetje met holocaust vergelijkingen.
twitter:widtvoet twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:46:49INLADEN EN AFVOEREN DUS!!! DAT DOET ME ERGENS AAN DENKEN!!! #DenHaag https://t.co/KJ8TMVqp0K reageer retweet
Oh? dat heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat waren gewoon mensen die met een telefoon tussen het publiek liepen toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |