Lekker gangstah jwt.quote:
Hij krijgt maar weinig hartjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)zvVTtW4RNKyUg-QOsA==
Waarom moet dat black er nou bij dan?quote:
Kijk zo doen we dat. Waterkanon eroverheen om ze even te laten afkoelen....quote:
Free Palestina.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie op Twitter dat sommige mensen de rellers 'vredesdemonstranten' hebben genoemd.
Nouja, nu is dat gewoon lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk zo doen we dat. Waterkanon eroverheen om ze even te laten afkoelen....
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie op Twitter dat sommige mensen de rellers 'vredesdemonstranten' hebben genoemd.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:19 schreef Grunge. het volgende:
Geen Dorien meer. Ook geen rooie, Niels en Jeroen.
Kijk eindelijk zo ken ik ze weer, in overmacht!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bluf dat ze nu hun bek nog opentrekken
In Den Haag is het nu niet zo heel warm hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, nu is dat gewoon lekker.
Ik zou mijn broek uittrekken.
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?quote:
Ja, de hele stream dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef Grunge. het volgende:
Ah, fijn, die interactie. Hij gaat de muziek uitzetten geloof ik.
Yasmin is geen Marokkaan, die vreet elke dag frikandellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?
Eigenlijk boeit het mij niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Yasmin, vind jij het ook zo mooi dat er bijna geen Marokkanen bij zijn vanavond?
Oh werd het weer zo bedoeld...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasmin is geen Marokkaan, die vreet elke dag frikandellen.
Doe nou niet, niemand erkent dat probleem hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit gaat elke avond zo door als je niet een keer hard en krachtig ingrijpt. Pak het tuig op, voer ze af, zet ze een aantal dagen vast en laat ze zelf de kosten betalen.
Nee! Wij willen streamen. Laat ze rellen!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit gaat elke avond zo door als je niet een keer hard en krachtig ingrijpt. Pak het tuig op, voer ze af, zet ze een aantal dagen vast en laat ze zelf de kosten betalen.
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
wapen!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, nu is dat gewoon lekker.
Ik zou mijn broek uittrekken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet, niemand erkent dat probleem hier
Anders wordt de racisme kaart wel weer getrokken.....
Welk paspoort dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |