Doe maar een "three strikes and you're out"-principe. Een groot deel van dit relvolk bestaat uit werkloze allochtonen die Nederland haten, behalve de luxe voorzieningen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja en daarna paspoort afpakken. Doei.
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:50Het Hobbemaplein is nu helemaal leeg en afgesloten door de ME. Menigte nu verspreid over de zijstraten #denhaag #schilderswijk reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:55ME lijkt zich terug te trekken van het Hobbemaplein #schilderswijk reageer retweet
Nu raken ze ze alleen maar kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:50Het Hobbemaplein is nu helemaal leeg en afgesloten door de ME. Menigte nu verspreid over de zijstraten #denhaag #schilderswijk reageer retweet
Zal je even een foto sturen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daar kijken wij allemaal naar.
Voor pics van je tetten in DM krijg je ook een linkje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
Een kopie van gisterenavond dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef Grunge. het volgende:
twitter:rooiereporter twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 00:25:55ME lijkt zich terug te trekken van het Hobbemaplein #schilderswijk reageer retweet
Als je een link heb wel ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik ook een foto krigen dan LOL.
Precies. cultuurverrijkers hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe maar een "three strikes and you're out"-principe. Een groot deel van dit relvolk bestaat uit werkloze allochtonen die Nederland haten, behalve de luxe voorzieningen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Kan ik ook een foto krigen dan LOL.
nou ja, ik zie een grote groep ingesloten. Graag allemaal afvoeren. JE was gewaarschuwd, nu de gevolgen van tegen die waarschuwing ingaanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Een kopie van gisterenavond dus.
Lekker veel opgeschoten in 24 uur.
The Bird is in the skyquote:
Inderdaad. Zo gek moeilijk kan het niet zijn, zou je denken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou ja, ik zie een grote groep ingesloten. Graag allemaal afvoeren. JE was gewaarschuwd, nu de gevolgen van tegen die waarschuwing ingaan
Ja, de rellen vallen mij een beetje tegen, slecht voor de naam van de wijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Schilderswijk komt weer slecht uit de verf na vanavond
Waarom ga jij de straat niet even op met je telefoontje?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Schilderswijk komt weer slecht uit de verf na vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |