Ooh mooi! Die zit om de hoek hiero!quote:Op zondag 5 juli 2015 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Da heeft het ook mocht je niet via bol willen bestellen
Dat is duidelijk een ingegroeide haar want je ziet een zwart puntje, als je die niet ziet is het vaak folliculitisquote:Op zondag 5 juli 2015 20:03 schreef Qwea het volgende:
http://plzcdn.com/ZillaIMG/941974a75870a2e6eba61fd70fbb1a7d.jpg
Kijk! Zoiets!!
Heeft wel wat wel van folliculitis maar ben natuurlijk geen dermatoloog. Voordeel is wel dat het altijd vanzelf weg gaat en je ingegroeide haren vaak met een naald en pincet moet verwijderen.quote:
Dit. Ik snap werkelijk niet waarom je dat jezelf aan zou doen.quote:
Ingegroeide haartjes hebben vaak een zwarte punt onder de huid, terwijl op die foto er geen zijn te bekennen en er uit een van de laesies groeit zelfs een haar dus denk eerder ontstoken haarzakjesquote:Op zondag 5 juli 2015 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ziet eruit wat ik ook heb. Ingegroeide haartjes
Ik heb ook geen zwarte puntjes.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:03 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ingegroeide haartjes hebben vaak een zwarte punt onder de huid, terwijl op die foto er geen zijn te bekennen en er uit een van de laesies groeit zelfs een haar dus denk eerder ontstoken haarzakjes
En met PFB vanish groeien ze er gewoon uit of moet je als nog met een naald en pincet te werk?quote:
Veeeeel minder rode bultjes. En hoef dat dan idd niet meer te doenquote:Op zondag 5 juli 2015 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
En met PFB vanish groeien ze er gewoon uit of moet je als nog met een naald en pincet te werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |