Ja, en ehm, nee? Lijkt me ook niet ideaal voor je vaginaquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef madam-april het volgende:
Gebruik je scheerschuim bij het scheren? En gebruik je aftershave na het scheren?
Heb beide geprobeerd. Maakt helaas geen verschil. Zit nu te kijken naar de philips lumaequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb je tegen de groei geschoren? Dan kunnen de haarzakjes ontstoken raken waardoor je die pijnlijke bultjes hebt.
Nee, maar 10000 miljoen x pijn dan haar daaro. Dat is echt een no go voor me.quote:
Ik ga dat nooit snappen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar 10000 miljoen x pijn dan haar daaro. Dat is echt een no go voor me.
Nouja, ik snap het een beetje. In die zin dat het bijvoorbeeld met deze hitte wel fris is om het een beetje bijgehouden te hebben. Maar als ik er zoveel last van zou hebben zou ik het gewoon bijknippen denk ik.quote:
Ik heb echt een ontzettende hekel en afkeer van schaamhaar.quote:
Hij is net nieuw. Vorige was 2 weken oud. Heb al gilette, nivea, AH huismerk, venus, e.d geprobeerd. Niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gebruik je niet te lang hetzelfde mesje? Heb je al eens een andere scheerschuim geprobeert?
Er zijn speciale aftershaves voor na het scheren van de bikinilijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en ehm, nee? Lijkt me ook niet ideaal voor je vagina
Probeer dan eerst eens een warme douche. Door het warme water gaat het scheren veel makkelijker. Dat is de laatste tip die ik weet. En als je er zo'n probleem mee hebt, laat het dan laseren ofzo? Maar weet wel dat het een functie heeft ook al is het niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is net nieuw. Vorige was 2 weken oud. Heb al gilette, nivea, AH huismerk, venus, e.d geprobeerd. Niks
https://www.kruidvat.nl/w(...)erapparaat/p/2437422quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is net nieuw. Vorige was 2 weken oud. Heb al gilette, nivea, AH huismerk, venus, e.d geprobeerd. Niks
Ik scheer al onder de douche. Laseren zit ik idd aan te denken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Probeer dan eerst eens een warme douche. Door het warme water gaat het scheren veel makkelijker. Dat is de laatste tip die ik weet. En als je er zo'n probleem mee hebt, laat het dan laseren ofzo? Maar weet wel dat het een functie heeft ook al is het niet aantrekkelijk.
mij ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je flamoes laten laserenDat lijkt me echt pijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |