ja idd hebben ze niet laten zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
ik kon het mij ook al niet herinneren maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wat gek ik kan me niet herinneren dat Cameron gisteren al mocht zien wat ze vandaag gaan doen. Terwijl ik volgens mij gewoon pas op het eind (Utopia warning!) heb gezapt.
Hij was de winnaar.. Kreeg een voordeelquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAGquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
binnen koelt het totaal niet af idd, mijn plafondventilator blaast warme lucht rond
pasta btw
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
tuurlijk kan vegan geen pasta maken. wtf doet ie bij deze wedstrijd :/
een vriendin van mij woont in gouda, daar is het nu 25 graden en regent hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zag het er uit dat het gingen regenen, ZAG
ja iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ja hij kan zeker alleen groentes kokenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje raar voor een vegetarier eigenlijk...
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
Koude schotel denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
gaan jullie of hebben jullie gekookt vandaag? ik heb net een patatje bestelt met een grote milkshake
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een maaltijdsalade van de AH. Met mozzarella en tomaatjes en pasta.
quote:
Ik had hem gisteren al gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
lekker! ik wou ook een maaltijdsalade eten eigelijk maar ik kan me er niet toe zetten om naar buiten te gaan ;p
hahah goed bedacht ;pquote:
ik las pantyquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ze gaan in gedeelten naar de pantrywaarom valt me dat nu pas op
idd, wel vanmorgen de berging uitgemest maar die is gelukkig lekker koel ;p het is dat er geen stroom is daar anders was ik daar gaan zitten ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
hier lekker lui thuis laten bezorgen. Ook echt geen zin om wat te gaan doen.
Ik leef pas weer als de zon niet zo warm doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |