Ja, dat in Bijlmer meest intelligente mensen van Nederland* te vinden waren. Had ik niet verzonnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie haar als klas ooit iets wijsgemaakt?
Dat een klasgenoot iets debiels uit zijn duim zuigt en dat jullie dat als klas bevestigen? Goede mindfuck.: 9.
Veel Turkse winkels in het noorden hoor. Kom je uit de stad?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Balli kaymak van Yayla. Waar verkopen ze dat in Groningen.
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Veel Turkse winkels in het noorden hoor. Kom je uit de stad?
Dacht dat het duidelijk was, had niet verwacht er naast te zitten...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt een te goed geheugen.. Eng gewoon.
Hoe ben je als Turk in godsnaam in Dollard beland?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.
Niet aci gek, dat krijg ik niet wegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Extreem aci kofteicli kofte of de andere?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ben je als Turk in godsnaam in Dollard beland?.
Ik hou niet van kofte als mijn keel er niet in brand van gaat staanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet aci gek, dat krijg ik niet weg. Nee gewone. De standaard, zeg maar. Icli is veeeeel te veel werk met dit weer.
HAHA, FIEMEL.quote:De Nederlandse kust van deze zeearm is dunbevolkt en er liggen enkele kleine dorpen als Fiemel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dollard.
Dacht eigenlijk aan rijst, maar fuck ik, ik haar straks pide. Kan ik morgen mooi kizartma maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Köfte..
Ekmek arası köfte met soğan. Instant boner.
Acıquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet aci gek, dat krijg ik niet weg. Nee gewone. De standaard, zeg maar. Icli is veeeeel te veel werk met dit weer.
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.
Hou op, schei uit, ik stik van het lachen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Fiemel is 13 km van hiervandaan, ik hoor voor het eerst dat er een dorp genaamd Fiemel bestaat
Jij was toch ook uit t Noorden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?
Dedektif Unlabeled iş başında.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hier
Unlabeled is docente aardrijkskunde met een voorliefde voor rare details voor het noorden van het land.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hier
Zijn de mensen daar hetzelfde als in het oosten? Vergeleken met de mensen in het westen?quote:
Ik zou voor "Fiemelaars" zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hou op, schei uit, ik stik van het lachen.
FIEMEL, HAHAHAHA.
Mensen uit Fiemel zijn... FIEMELS. JHAAHAAAHHAA.
Fiemel is gewoon briljanter dan Blaricum, Sexbierum en Waspik tezamen.quote:
Groningse dorpelingen zijn behoorlijk boers. Maar Ze zijn ook veel socialer en makkelijker in de omgang. In R'dam zijn ze dat minder is mijn ervaring. Amsterdammers vind ik dan wel weer erg sociaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn de mensen daar hetzelfde als in het oosten? Vergeleken met de mensen in het westen?
'Hier' zijn de mensen druk en haastig en zo, in het oosten zijn rustig(er) en wat meer laid back. Hoe zit dat in het noorden?
Welke gepraat? De slechtste iftar chat in tijden dit jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:09 schreef zarGon het volgende:
waarom zo weinig interesse in de iftar-meet hier eigenlijk
kan toch niet, na al dat gepraat over eten
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:09 schreef zarGon het volgende:
waarom zo weinig interesse in de iftar-meet hier eigenlijk
kan toch niet, na al dat gepraat over eten
Anlat kardesim, wat zag je?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Turken slaan echt door als het op dromen aankomt. Ging even gewoon kijken op google wat mijn droom zou betekenen, verhaal van hier tot Tokio en je hebt miljoenen dromensites.
Ow masallah.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag mezelf, yuzum parliyordu en had gewoon een porseleinen huidje..
Maar ik zag eergister dat ik aan het schaatsen was. Ik slaap sinds 2 dagen met een coldpack, volgens mij zorgt dat ding ervoor dat ik rare dromen krijgquote:
http://www.ruyadaolmusbir(...)ni-olmus-gormek.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Turken slaan echt door als het op dromen aankomt. Ging even gewoon kijken op google wat mijn droom zou betekenen, verhaal van hier tot Tokio en je hebt miljoenen dromensites.
Ik droomde een tijdje over isis. Erg irritant.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik zag eergister dat ik aan het schaatsen was. Ik slaap sinds 2 dagen met een coldpack, volgens mij zorgt dat ding ervoor dat ik rare dromen krijg
Maar ik vraag me af, mag je dit vanuit islamitische oogpunt eigenlijk wel onderzoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.ruyadaolmusbir(...)ni-olmus-gormek.html
Ik voel me weer beter.![]()
Sinds een paar dagen droom ik dat iemand die mij lief is crasht met d'r motor.
Over dat ze bombarderen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik droomde een tijdje over isis. Erg irritant.
Ik heb het naar aanleiding van je bericht opgezocht. Normaalgesproken kijk ik er niet eens naar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, mag je dit vanuit islamitische oogpunt eigenlijk wel onderzoeken
Oja? Waarom ben je voor ceb gegaan? Hoe vond je de klantenservice? Waren ze professioneel? Wat vond je van de werknemers?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
CEB ken ik ja. Ik heb daar lange tijd gespaard.Het is een Turkse bank.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ze moorden.
En vanuit islamitisch oogpunt mag het.
Ze hadden destijds een hoge spaarrente.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oja? Waarom ben je voor ceb gegaan? Hoe vond je de klantenservice? Waren ze professioneel? Wat vond je van de werknemers?
Anders lees je het nog eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je ermee bedoelde, dat het moorden vanuit Islamitisch oogpunt mag.
Oh je zei rozenwater toch.. dat heet bij ons lma el mazhar. Dat smaakt helemaal niet naar lavendel.quote:
Het is dat ik weiger vrouwen te slaan...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligbed. Schaduw. Balkon. Ventilator plus windje. Harry Potter.
Dit is de leef.
LA YURU GIT TOEN WAS JIJ 3quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Vay be, Kemal Sunal is alweer 15 jaar rahmetli..
Gewoon bed. Binnen. Airco. How I met your mother.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is de leef.
Kssssstttquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik keek altijd naar zijn films toen ik klein was man
Nog steeds. Alhoewel, wel veel minder merk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik keek altijd naar zijn films toen ik klein was man
Ik leg em zojuist even neer bij:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is de leef.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
Die ene film dat hij boer is vond ik wel erg pikant.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:46 schreef EenRustigeJongen het volgende:
[..]
Ik leg em zojuist even neer bij:
'HERE LIES DOBBY, A FREE ELF'
Hij wilde alleen maar helpen..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Hier is het nog pais en vree en is hij net voor het eerst in Hogwarts aangekomen. Ik moet echt naar dat Harry Potter park.
Maar ja, die hoer van een Bellatrix onderschatte ff mooi Molly.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:49 schreef EenRustigeJongen het volgende:
[..]
Hij wilde alleen maar helpen..
ziet eruit alsof ie net uit het concentratiekamp is ontsnaptquote:
Harry is eigenlijk wel een douchebag man. Dit rondje HP is me zoveel wel duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ja, die hoer van een Bellatrix onderschatte ff mooi Molly.
Snap nog steeds niet waarom JKR zei dat Hermoine eigenlijk met Harry had moeten eindigen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:55 schreef EenRustigeJongen het volgende:
[..]
Harry is eigenlijk wel een douchebag man. Dit rondje HP is me zoveel wel duidelijk geworden.
Hermoine en Ron zijn ntb, gek. wat weet zij nu van HP?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom JKR zei dat Hermoine eigenlijk met Harry had moeten eindigen.
WAT.
NEE.
#teamRon
Ron en Snape waren de enige legit good guys.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
We zitten echt maar één stap van een meet op Pottercon af met deze nerdpraat, and I'm okay with that.
Ik zou als Hagrid gaan.
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben ik enige dat nog nooit Harry Potterboeken heeft gelezen
Ik las toch meer HOI boeken en dolfje weerwolfje. Oh en bijna alle boeken van die auter van achtste groepers huilen niet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben ik enige dat nog nooit Harry Potterboeken heeft gelezen
Turkse grammatica: check.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:31 schreef EenRustigeJongen het volgende:
jonges en meisjes ik nog niet antwoorden op zon directe message haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |