Meestal niet, ik vind die van house of lashes fijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
daarom, gebruik je van dat standaard bijgeleverde tubetje?
Dit is mijn uitrusting, vooral sochtend dat frisse feelquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Meestal niet, ik vind die van house of lashes fijn.
[ afbeelding ]
Lekker easy. Ik heb deze weken helemaal niets op mijn gezicht gehad, geen maskertje geen make up.. niets. Ziek geweest en die hitte.. echt niets voor mij om weken geen make up op te hebben dayumquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit is mijn uitrusting, vooral sochtend dat frisse feel
[ afbeelding ]
eerder een stalkerquote:
is ook weleens lekker meid #nomakeup #nofilterquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker easy. Ik heb deze weken helemaal niets op mijn gezicht gehad, geen maskertje geen make up.. niets. Ziek geweest en die hitte.. echt niets voor mij om weken geen make up op te hebben dayum
Bij onze volgende meet wil ik je wel een maskertje geven.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker easy. Ik heb deze weken helemaal niets op mijn gezicht gehad, geen maskertje geen make up.. niets. Ziek geweest en die hitte.. echt niets voor mij om weken geen make up op te hebben dayum
Sorry ik heb al genoeg van je gezien de eerste meet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet wil ik je wel een maskertje geven.
moest je weer je piemel overal in stoppen?>quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
moest je weer je piemel overal in stoppen?>
nee is lekker ik zweerquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom wil je iets dat naar lavendel smaakt. Da's nasty.. alsof je toiletverfrisser eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |