Ja, dat in Bijlmer meest intelligente mensen van Nederland* te vinden waren. Had ik niet verzonnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie haar als klas ooit iets wijsgemaakt?
Dat een klasgenoot iets debiels uit zijn duim zuigt en dat jullie dat als klas bevestigen? Goede mindfuck.: 9.
Veel Turkse winkels in het noorden hoor. Kom je uit de stad?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Balli kaymak van Yayla. Waar verkopen ze dat in Groningen.
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Veel Turkse winkels in het noorden hoor. Kom je uit de stad?
Dacht dat het duidelijk was, had niet verwacht er naast te zitten...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt een te goed geheugen.. Eng gewoon.
Hoe ben je als Turk in godsnaam in Dollard beland?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.
Niet aci gek, dat krijg ik niet wegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Extreem aci kofteicli kofte of de andere?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ben je als Turk in godsnaam in Dollard beland?.
Ik hou niet van kofte als mijn keel er niet in brand van gaat staanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet aci gek, dat krijg ik niet weg. Nee gewone. De standaard, zeg maar. Icli is veeeeel te veel werk met dit weer.
HAHA, FIEMEL.quote:De Nederlandse kust van deze zeearm is dunbevolkt en er liggen enkele kleine dorpen als Fiemel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dollard.
Dacht eigenlijk aan rijst, maar fuck ik, ik haar straks pide. Kan ik morgen mooi kizartma maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Köfte..
Ekmek arası köfte met soğan. Instant boner.
Acıquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet aci gek, dat krijg ik niet weg. Nee gewone. De standaard, zeg maar. Icli is veeeeel te veel werk met dit weer.
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Noorden derken? Groningen-Noord? En nee, ik zie Duitsland bijna dus ik woon vlakbij Dollard.
Hou op, schei uit, ik stik van het lachen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Fiemel is 13 km van hiervandaan, ik hoor voor het eerst dat er een dorp genaamd Fiemel bestaat
Jij was toch ook uit t Noorden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het noordelijk deel van nederland. Kom je uit Delfzijl?
Dedektif Unlabeled iş başında.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hier
Unlabeled is docente aardrijkskunde met een voorliefde voor rare details voor het noorden van het land.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, wel zeer vlakbij Delfzijl. Hoe ken jij het hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |