Dat is niets nieuws, heb je ook gewoon in Nederland.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:22 schreef Tingo het volgende:
Op m'n cyber reisjes heb ik iets over 'Surveillance Role Players' gelezen.
Er is heel veel banen en bedrijven over te vinden...
https://www.pilgrimsgroup.com/careers.php
Role playing the part of casualties, in-country locals, rebels/extremist
groups.
- Conducting realistic safety, security and medical training scenarios in
the training centre, and outdoors.
- Acting/drama experience
- The ability to full immerse yourself into the roles you are playing
Zei ik ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws, heb je ook gewoon in Nederland.
http://www.bhvcoach.nl/lotus.html
Kun je iets over de inhoude vertellen? Mijn antieke telefoon vindt Youtube nogal een uitdaging.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef Tingo het volgende:
Sandy Hook SMOKING NUKE (ACTOR David Wheeler) Fake Newtown Sniper!!
Over de rug van ouders van een overleden kind hebben ze iemand die een beetje lijkt op de man uit het filmpje gevonden bij de politie. DIe overigens zijn wapens conform protocol handelt maar goed dat weten de internethelden niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je iets over de inhoude vertellen? Mijn antieke telefoon vindt Youtube nogal een uitdaging.
Er is inderdaad een enorme verschil tussen echte verdriet,rouwen,trauma en wat we in de rare 911, Sandy Hook,Boston, Bataclan verhalen hebben gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
Bij dit soort filmpjes waar bijvoorbeeld een man huilt om een overleden hond moet ik altijd denken aan Sandy Hook, de ouders, stuk voor stuk bij Sandy Hook waren toch echt wel wat anders hoor
Iedereen rouwt andersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is inderdaad een enorme verschil tussen echte verdriet,rouwen,trauma en wat we in de rare 911, Sandy Hook,Boston, Bataclan verhalen hebben gezien.
Of Men and War.
Je kunt ook een keertje voor de verandering de waarheid spreken.quote:Op zondag 19 juni 2016 02:40 schreef Tingo het volgende:
Ik kan echt mee huilen als 't echte rouwende mensen zijn....
Real Grief vs. Sandy Hook Grief
laat dan eens een vergelijkbaar filmpje zien van huilende ouders...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef epicbeardman het volgende:
Bij dit soort filmpjes waar bijvoorbeeld een man huilt om een overleden hond moet ik altijd denken aan Sandy Hook, de ouders, stuk voor stuk bij Sandy Hook waren toch echt wel wat anders hoor
het werkt andersom: eerst wordt geconcludeerd dat het een hoax is en daarna wordt geprobeerd het aan te tonen.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:
Het blijf bizar dat er mensen zijn die serieus denken dat de manier waarop iemand met verdriet omgaat een schuldbekentenis is. Hoe emotioneelgestoord ben je dan? Dan moet je wellicht zelf nog wat meer echt verdriet meemaken om wel te kunnen snappen dat verdriet vele verschijningsvormen kent. Net zoals de mensheid zelf.
Zeker, er zijn een aantal bekende voorbeelden.quote:
En dus ga je maar invullen?quote:Op zondag 11 september 2016 12:59 schreef Tingo het volgende:
Ik weet niet wat ze zijn allemaal aan 't doen.
bewijs..?quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeker, er zijn een aantal bekende voorbeelden.
Van LSD testen op niets vermoedende feestgangers, tot aanvallen op eigen grensposten in gestolen uniformen. Dit zijn alleen dingen die (uiteindelijk) ook via de officiële kanalen naar buiten zijn gekomen. Of die alleen via officiële kanalen naar buiten zijn gekomen.
Thanks. Goeie vid.quote:
"Im not really a liaaar"quote:
Bam! Gewoon recht in your facequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was top.
"He is part of the storyy"
Had ik ook in de vid gemerkt.quote:
De youtuber 'Texas Book Shrugged' brengt interessante punten met 'n down to earth manier van uitleggen.quote:
terechte winnaar, Rosen...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Sandy Hoax met pareltjes als Gene Rosen en The Coroner. Klassiekers in bad crisis acting.
Nee yo!quote:
Ik vind het eerder ziek om hier iets achter te zoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
SHOCKING Sandy Hook CHILD ABUSE During Fox News Interview
Heel erg vreemd.
Zie jij zelf ook child abuse in dit filmpje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
Heel erg vreemd.
ook al zou het mishandeling/misbruik zijn, dan heeft dat toch niets te maken met het waarheidsgehalte van Sandy hook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
Heel erg vreemd.
Nee alleen crisis actors reageren zo.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook al zou het mishandeling/misbruik zijn, dan heeft dat toch niets te maken met het waarheidsgehalte van Sandy hook?
Overigens vind ik dat lachen als argument dat iets niet echt zou zijn erg lachwekkend.
Ik lach altijd als ik zenuwachtig ben, zelfs op de begrafenis van mijn oma...
Het leek er meer op dat die vrouw het nog niet kon bevatten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook al zou het mishandeling/misbruik zijn, dan heeft dat toch niets te maken met het waarheidsgehalte van Sandy hook?
Overigens vind ik dat lachen als argument dat iets niet echt zou zijn erg lachwekkend.
Sandy Hoax met die rare ouders zoals de Parkertjes die goed geboerd hebben met funding, maar bestonden die kinderen wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
Heel erg vreemd.
Helemaal geen goede vergelijking is. Ben je ook op internationale TV binnen uurtjes met je zenuwachtige lachen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat de titel niet helemaal goed is, maar er is ook verschillende vormen van abuse...psychological/emotionele abuse bvb.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie jij zelf ook child abuse in dit filmpje?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sandy Hoax met die rare ouders zoals de Parkertjes die goed geboerd hebben met funding, maar bestonden die kinderen wel?
Mother” admits she faked Emilie Parker Photo
Als de MSM haar zaakjes zo zou rapporteren dan zou het nog eens wat worden met de wereld.quote:Ha! My kid just got killed … hardy har har !!! (..) his evil-scowl-face wife, Alissa, (..) being exposed as rotten liars (..) monstrous scam artists (..) These despicable Parkers (..) these Parkers a just low-life grifters (..) Currently the scowl-faced wife, Alissa (..) poor scowling thing (..) photoshop by old scowl face (..) grimace-face Alisson
ik lach van de spanning ja, ook als dingen helemaal niet leuk zijn en heel serieus, oa toen we hoorden dat mijn ex-schoonvader dood zou gaan aan kanker, Haha, zo grappig!quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal geen goede vergelijking is. Ben je ook op internationale TV binnen uurtjes met je zenuwachtige lachen?
Wij ook goed gelachen bij de begrafenis van m'n oma hebben, en niet van zenuwen, gewoon van de vele grappige verhalen.
Bij de begrafenis/dood van 'n kind in zulke tragische,geweldadige omstandigheden het helemaal anders is.
"Oh she was such a lovely,funny,beautiful,happy 5 year-old ! hahahahahhaha! Such a pity she was shot several times by a high velocity rifle.Where's the TV camera?"
In de middeleeuwen zou je door deze heksenjagers op de brandstapel gejaagd zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lach van de spanning ja, ook als dingen helemaal niet leuk zijn en heel serieus, oa toen we hoorden dat mijn ex-schoonvader dood zou gaan aan kanker, Haha, zo grappig!
Nee, echt totaal niet grappig, maar zwaar kut, ik was alleen gespannen, wist niet goed hoe ik moest reageren en het was nog niet helemaal tot me doorgedrongen.
Dus ja, ik denk dat de kans vrij groot is dat ik in zon situatie ook zou lachen.
Lachen is niet alleen een teken dat iets leuk is/gevonden wordt.
O, en je snapt toch wel dat ik niet bedoel dat er leuke verhalen verteld werden op de begrafenis van mn oma als ik een dergelijke vergelijking maak.![]()
ik vind het ook een beetje n raar filmpje, maar wellicht is vader debiel beschermend sinds het gebeurde, uit angst ofzo, je kan het op veel meermanieren uitleggen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat de titel niet helemaal goed is, maar er is ook verschillende vormen van abuse...psychological/emotionele abuse bvb.
True.quote:
waarom zij al die zg parents achter in de 40..?quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Sandy Hoax met die rare ouders zoals de Parkertjes die goed geboerd hebben met funding, maar bestonden die kinderen wel?
Mother” admits she faked Emilie Parker Photo
en de Wasikjes
Sandy Hook: The girl who doesn’t exist and her parents’ $0 home
ik ben juist níet emotioneel betrokken, sterker nog, het kan me maar heel weinig schelen allemaal en ik sta ook open voor de optie dat t allemaal nep is, er zijn immers false flags geweest. Daar geloof ik btw eerder in dan in hoaxes, simpelweg omdat dat me gemakkelijker lijkt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
True.
Moeillijk om in discussie te gaan met mensen die emotionele betrokken met TV dramas zijn.
Klopt. Je bent al snel "ziek in je kop". Gewoon lekker posten en die figuren zoveel mogelijk negeren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
True.
Moeillijk om in discussie te gaan met mensen die emotionele betrokken met TV dramas zijn.
Misschien hebben ze allemaal fertiliteit behandelingen gehad. Natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
waarom zij al die zg parents achter in de 40..?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze allemaal fertiliteit behandelingen gehad. Natuurlijk.
Of gewoon toevallig.
Als jij vergelijkingen met persoonlijke ervaringen maken dan ben je emotionele betrokken zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 07:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben juist níet emotioneel betrokken, sterker nog, het kan me maar heel weinig schelen allemaal en ik sta ook open voor de optie dat t allemaal nep is, er zijn immers false flags geweest. Daar geloof ik btw eerder in dan in hoaxes, simpelweg omdat dat me gemakkelijker lijkt.
Maar als je wil bewijzen dat iets nep is, kom dan niet met 'bewijzen' aanzetten die dat helemaal niet zijn, zoals vermeende mishandeling van een kind (wat helemaal niks te maken heeft met het waarheidsgehalte van t hele gebeuren) of mensen die lachen omdat ze gespannen zijn of opgelucht dat alles goed is met hún kind ofzo.
Ik vind het prima om kritisch te kijken naar gebeurtenissen en niet gelijk alles maar te geloven.
Echter leiden sommige mensen hier echt extreem aan tunnelvisie en dat zijn nou niet perse (alleen) de mensen die de msm geloven.
zo was het niet bedoeld. Het was bedoeld om aan te geven dat er écht wel mensen zijn die lachen om andere redenen dan dat iets leuk is. Waaronder ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij vergelijkingen met persoonlijke ervaringen maken dan ben je emotionele betrokken zijn.
De verhalen ontwerpen om 'n emotionele,sentimentele reactie/gevoel te krijgen. Dan het makkelijker is om je gevoelens te manipuleren.
One of the oldest confidence tricks in the book.
Kom maar op met 'n voorbeeld dat 't echt gebeurt is.
Ik heb geen ene nabestanden/getuigen/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord.
Jij wel?
http://www.medicaldaily.c(...)-surprise-you-276352quote:Smiles can represent everything from anxiety and fear to satisfaction and joy
Sorry mijn fout. Ik bedoelt te schrijven:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo was het niet bedoeld. Het was bedoeld om aan te geven dat er écht wel mensen zijn die lachen om andere redenen dan dat iets leuk is. Waaronder ik.
Dat ís ook gewoon zo en kun je niet ontkennen.
Ik heb overigens genoeg interviews ed gezien, dat jijnu zegt dat jij er geen hebt gezien, geeft imo juist aan dat je emotioneel bent. Je hebt ze nl wél gezien. Je gelooft ze niet, wat iets totaal anders is.
Dat mag ook, niemand zegt dat je het moet geloven, ik vind het alleen raar om te zien dat dat gebeurt op gronden die gewoon niet kloppen.
Ze lacht, dús ze vindt het leuk is simpelweg niet waar. Dat jij en anderen die associatie hebben en dat je het gebruikt als bewijs dat t niet echt is, zegt wat over hoe graag je wíl geloven dat t niet echt is, niet over het daadwerkelijke waarheidsgehalte.
Maar daar wordt niet op ingegaan, er wordt geroepen dat ik emotioneel betrokken ben (wat voor mijn gevoel niet klopt) en dat ik wíl geloven wat de msm zegt. (Wat niet waar is) ik sta redelijk open voor allerlei zienswijzen, jullie echter niet.
Als ik zegt dat lachen niet perse lol betekent, wordt dat compleet genegeerd of belachelijk gemaakt, daarom kom ik met dat persoonlijke voorbeeld.
[..]
http://www.medicaldaily.c(...)-surprise-you-276352
Waar heb jij gelezen gezien etc, dat het 500 slachtoffers waren?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry mijn fout. Ik bedoelt te schrijven:
"Ik heb geen ene overtuigende nabestanden/overlevenden/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord."
Het niet alleen over de rare gedrag gaat. Waar waren de ambulances, lijken,500 school kinderen?
Ik heb heel veel over gezien,gelezen en gehoord en er absoluut niks dat lijkt echt in de hele gedoe is. imo.
Tis gewoon niet geloofwaardig. Maar goed....dit discussie 'n beetje waardeloos is.Als jij wil de stomme verhaaltjes geloven moet je het zelf weten.
dat scheelt weerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Book Review: Nobody Died at Sandy Hook (2015)
in pdf
Mensen die het officiële verhaal blijven geloven kan ik net zo min serieus nemen als de 9.11 believers
Heb je het hele internet doorgelezen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:13 schreef DeMolay het volgende:
Waar heb jij gelezen dat je alles wat op internet niet waar is moet weerleggen
ik heb letterlijk nergens gezegd dat ik 'de stomme verhaaltjes' geloof.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry mijn fout. Ik bedoelt te schrijven:
"Ik heb geen ene overtuigende nabestanden/overlevenden/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord."
Het niet alleen over de rare gedrag gaat. Waar waren de ambulances, lijken,500 school kinderen?
Ik heb heel veel over gezien,gelezen en gehoord en er absoluut niks dat lijkt echt in de hele gedoe is. imo.
Tis gewoon niet geloofwaardig. Maar goed....dit discussie 'n beetje waardeloos is.Als jij wil de stomme verhaaltjes geloven moet je het zelf weten.
Nergens.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen gezien etc, dat het 500 slachtoffers waren?
Over stomme verhaaltjes gesproken.
Wat doe je hier dan ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb letterlijk nergens gezegd dat ik 'de stomme verhaaltjes' geloof.
Vrijwel alles wat ik zeg gaat helemaal niet over het wel of niet geloven in Sandy hook, maar over lachen en de redenen dat mensen dat doen en daar wordt wéér niet op ingegaan![]()
![]()
en weer geen enkele reactiequote:
Wat heb je 't nou over?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en weer geen enkele reactie![]()
Volgens mij moet jij je afvragen wat je hier doet als je niet eens kritisch wil kijken naar 1 van de bewijzen die altijd gebruikt worden in dit soort zaken.
Daar gaat het toch om? Dat mensen kritisch kijken?
wtf?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat heb je 't nou over?
Dat jij de bizar gedrag van de 'nabestanden, overlevenden, getuigen' normaal vind omdat je zit te lachen bij begrafennisen, interesseert me niet.
Er zijn veel anderen aspecten van de Sandy Hook Hoax die heel erg verdacht zijn.
Tis allemaal meerdere keren overgesproken. Als je echt interesseert ben kan je dat zelf terug kijken.
En ja - ik vraag mezelf af en toe wat ik hier. Ik kan net zo goed naar De Telegraaf forum o.a. MSM forum voor zelfde soort discussies over bepaalde onderwerpen te hebben.
heel veel mensen lachen als ze gespannen of juist opgelucht zijn, als ze stress ervaren of angst, dat is heel normaal. Dát is op zich gewoon echt niet raar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr Robbie Parker zou dan ook wel last hebben gehad van zenuwen voor hij het woord ging doen. Typisch dat ze daar allemaal last van schijnen te hebben welke hoax dan ook. Waarom is er van Alexis niets te vinden in het geboorteregister? De coroner die uit zijn nek staat te lullen vergezeld van een (psycho) lachje en niet weet waar hij het over heeft. Ook last van zenuwen? Zoveel rare dingen die onder de mantel van 'niet iedereen rouwt hetzelfde' of de zenuwen worden weggewuifd. Sandy Hook heeft wel iets van 27 miljoen opgeleverd ik kan me een cijfertje vergissen, fondsje hier en daar. Misschien moet je het boek (pdf) eens gaan doornemen.
laten we maar zeggen dat dat voor veel mensen geldt dan he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet iedereen rouwt hetzelfde, de eeuwige dooddoener op andere zaken wordt niet eens kundig ingegaan.
School closed, actors used: Robbie Parker, entertainer, exposed
Ik weet niet hoor, na ja eigenlijk weet ik het wel. Het was een toneelstuk.
dat is niet helemaal waar..quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat heb je 't nou over?
Dat jij de bizar gedrag van de 'nabestanden, overlevenden, getuigen' normaal vind omdat je zit te lachen bij begrafennisen, interesseert me niet.
Er zijn veel anderen aspecten van de Sandy Hook Hoax die heel erg verdacht zijn.
Tis allemaal meerdere keren overgesproken. Als je echt interesseert ben kan je dat zelf terug kijken.
En ja - ik vraag mezelf af en toe wat ik hier. Ik kan net zo goed naar De Telegraaf forum o.a. MSM forum voor zelfde soort discussies over bepaalde onderwerpen te hebben.
Geen wonder, de Telegraaf is immers de krant van wakker Nederland.OPEN JE OGEn11!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar..
bij de telegraaf is de gemiddelde reageerder inmiddels een stuk wakkerder dan hier..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:54 schreef ems. het volgende:
Ik wacht nog steeds op foto's van de crisisacteurs-napraters op begrafenissen zodat ik even kan beoordelen of jullie wel hard genoeg huilen.
HOE zie je dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent verre van lollig. Meneer denkt bijdehand te zijn maak daar maar eerder onnozel van, maar soit. Buiten het vreemde gedrag van al die sterren in Sandy Hoax of welke dan hoax dan ook zijn er veel meer zaken die niet kloppen. Maar blijf vooral steeds de riedel herhalen van niet iedereen reageert hetzelfde om niet op die andere zaken in te hoeven gaan. Kop in de kont-gedrag om niet verder te kijken en het officiële verhaaltje te blijven verdedigen. Wat nou BNW?![]()
De coroner, trek um een witte jas aan en men ziet niet eens dat de gek uit zijn nek staat te zwetsen, het zullen vast de zenuwen zijn
quote:
Omg kijk eens wie we daar hebbenquote:
Ja, lijken wel een stel amateurs zo in plaats van een grote boze overheersende elite.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
Het blijft raar dat ze die acteurs niet beter instrueren. Elke keer weer blijken ze het verdriet niet geloofwaardig over het voetlicht te kunnen brengen. Wijd daar dan wat extra lessen aan, zou ik denken.
ze hadden eerst robert de niro gevraagd maar die kon niet..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
Het blijft raar dat ze die acteurs niet beter instrueren. Elke keer weer blijken ze het verdriet niet geloofwaardig over het voetlicht te kunnen brengen. Wijd daar dan wat extra lessen aan, zou ik denken.
Dus hebben ze er maar Melkertbanen van gemaakt voor derderangs acteurs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
ze hadden eerst robert de niro gevraagd maar die kon niet..
nee, het zijn wel degelijk eersterangs acteurs, die niemand kent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dus hebben ze er maar Melkertbanen van gemaakt voor derderangs acteurs.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
ze hadden eerst robert de niro gevraagd maar die kon niet..
YAYquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omg kijk eens wie we daar hebben
Welkome back Izzy
Afgaande op de algemene toon van de truthers hier en elders over de acteerprestaties van de deelnemers aan al die hoaxes is de voornaamste conclusie die je kunt trekken dat het in feite een internationiaal werkverschaffingsprogramma is voor werkloze acteurs, toneelspelers, komedianten, schminkartiesten en andersoortige grappenmakers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:57 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee, het zijn wel degelijk eersterangs acteurs, die niemand kent.![]()
iedereen acteert anders.
Ja. Je zou toch denken dat ze daar fiks in investeren. Geheime acteerschool om juist die dramatische puntjes op de i te krijgen. Als je er toch al zoveel geld tegenaan smijt. Maar helaas blijft het acteren op niveau dorpstoneel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja, lijken wel een stel amateurs zo in plaats van een grote boze overheersende elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |