abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159186310
Op m'n cyber reisjes heb ik iets over 'Surveillance Role Players' gelezen.
Er is heel veel banen en bedrijven over te vinden...

https://www.pilgrimsgroup.com/careers.php
Role playing the part of casualties, in-country locals, rebels/extremist
groups.

- Conducting realistic safety, security and medical training scenarios in
the training centre, and outdoors.

- Acting/drama experience

- The ability to full immerse yourself into the roles you are playing
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159205056
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:22 schreef Tingo het volgende:
Op m'n cyber reisjes heb ik iets over 'Surveillance Role Players' gelezen.
Er is heel veel banen en bedrijven over te vinden...

https://www.pilgrimsgroup.com/careers.php
Role playing the part of casualties, in-country locals, rebels/extremist
groups.

- Conducting realistic safety, security and medical training scenarios in
the training centre, and outdoors.

- Acting/drama experience

- The ability to full immerse yourself into the roles you are playing
Dat is niets nieuws, heb je ook gewoon in Nederland.

http://www.bhvcoach.nl/lotus.html
pi_159205243
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is niets nieuws, heb je ook gewoon in Nederland.

http://www.bhvcoach.nl/lotus.html
Zei ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160066543
Sandy Hook SMOKING NUKE (ACTOR David Wheeler) Fake Newtown Sniper!!
pi_160066900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef Tingo het volgende:
Sandy Hook SMOKING NUKE (ACTOR David Wheeler) Fake Newtown Sniper!!
Kun je iets over de inhoude vertellen? Mijn antieke telefoon vindt Youtube nogal een uitdaging.
pi_160067126
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Kun je iets over de inhoude vertellen? Mijn antieke telefoon vindt Youtube nogal een uitdaging.
Over de rug van ouders van een overleden kind hebben ze iemand die een beetje lijkt op de man uit het filmpje gevonden bij de politie. DIe overigens zijn wapens conform protocol handelt maar goed dat weten de internethelden niet.

Ik vind het vooral grappig dat men dit soort filmpjes blind gelooft maar andere foto's en video's van anderen altijd maar "fake" zouden zijn.
pi_160594564

Bij dit soort filmpjes waar bijvoorbeeld een man huilt om een overleden hond moet ik altijd denken aan Sandy Hook, de ouders, stuk voor stuk bij Sandy Hook waren toch echt wel wat anders hoor ;)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_160595316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef epicbeardman het volgende:

Bij dit soort filmpjes waar bijvoorbeeld een man huilt om een overleden hond moet ik altijd denken aan Sandy Hook, de ouders, stuk voor stuk bij Sandy Hook waren toch echt wel wat anders hoor ;)
Er is inderdaad een enorme verschil tussen echte verdriet,rouwen,trauma en wat we in de rare 911, Sandy Hook,Boston, Bataclan verhalen hebben gezien.

Of Men and War.
pi_160596702
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is inderdaad een enorme verschil tussen echte verdriet,rouwen,trauma en wat we in de rare 911, Sandy Hook,Boston, Bataclan verhalen hebben gezien.

Of Men and War.
Iedereen rouwt anders

:)
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:58:26 #210
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_160604969
Niks is raar

:)
Huig
pi_163130346
Ik kan echt mee huilen als 't echte rouwende mensen zijn....

Real Grief vs. Sandy Hook Grief
pi_163132260
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 02:40 schreef Tingo het volgende:
Ik kan echt mee huilen als 't echte rouwende mensen zijn....

Real Grief vs. Sandy Hook Grief
Je kunt ook een keertje voor de verandering de waarheid spreken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163132270
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef epicbeardman het volgende:

laat dan eens een vergelijkbaar filmpje zien van huilende ouders...
  zondag 19 juni 2016 @ 10:26:09 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163132308
Het blijf bizar dat er mensen zijn die serieus denken dat de manier waarop iemand met verdriet omgaat een schuldbekentenis is. Hoe emotioneelgestoord ben je dan? Dan moet je wellicht zelf nog wat meer echt verdriet meemaken om wel te kunnen snappen dat verdriet vele verschijningsvormen kent. Net zoals de mensheid zelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163132397
quote:
9s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:
Het blijf bizar dat er mensen zijn die serieus denken dat de manier waarop iemand met verdriet omgaat een schuldbekentenis is. Hoe emotioneelgestoord ben je dan? Dan moet je wellicht zelf nog wat meer echt verdriet meemaken om wel te kunnen snappen dat verdriet vele verschijningsvormen kent. Net zoals de mensheid zelf.
het werkt andersom: eerst wordt geconcludeerd dat het een hoax is en daarna wordt geprobeerd het aan te tonen.
En tijdens dat proberen wordt alles dat een hoax tegenspreekt belachelijk gemaakt.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:36:41 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163132468
Ja, dat hoaxroepen als het bloed van de slachtoffers amper is gestold, is ook een bizar exponent van deze zgn waarheidszoekers. Het is een hoax! Ik weet het zeker! En nu ga ik het onderzoeken. Op YouTube. Kijk! Die jongen glimlacht door zijn tranen. Dat kan niet! Emoties zijn eendimensionaal, die kunnen niet heel verwarrend door elkaar heen lopen. Ergo: hij is een acteur.
:')
  maandag 20 juni 2016 @ 00:03:26 #217
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_163152454
Is er dan wel eens wél iets nep..?
Huig
pi_163152678
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:03 schreef Orwell het volgende:
tot nu toe heeft bnw nooit kunnen aantonen dat iets nep is.
pi_165244197
Voor de geintereesserd: YouTuber ' HowIsee SandyHook'.

Verzameling en kritiek van TV interviews/verhalen:
https://www.youtube.com/channel/UCHF7jJqeYgNfsO3jYvoR4ZA

Sandy Hook:
TRUTH BOMB Richard & Krista Rekos on ABC, Lying Crisis Actor Thieves

Sandy Hook News Chopper 12 Helicopter Footage -- Crystal Clear HD w/ Zooms

Ik weet niet wat ze zijn allemaal aan 't doen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:15:37 #220
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_165286980
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:03 schreef Orwell het volgende:
Zeker, er zijn een aantal bekende voorbeelden.

Van LSD testen op niets vermoedende feestgangers, tot aanvallen op eigen grensposten in gestolen uniformen. Dit zijn alleen dingen die (uiteindelijk) ook via de officiële kanalen naar buiten zijn gekomen. Of die alleen via officiële kanalen naar buiten zijn gekomen.

Recente gebeurtenissen waar ik persoonlijk mijn vraagtekens bij heb zijn bijvoorbeeld de coup in Turkije en de bomaanslagen in Rusland vlak voor de verkiezingen na het termijn van Jeltsin. De opmaat voor de tweede Tsjetsjeense oorlog.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:16:33 #221
116015 SicSicSics
pi_165286993
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:59 schreef Tingo het volgende:
Ik weet niet wat ze zijn allemaal aan 't doen.
En dus ga je maar invullen? :D
Dat klinkt als een solide basis voor een uitgedachte conclusie. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  zaterdag 17 september 2016 @ 03:21:38 #222
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165378433
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zeker, er zijn een aantal bekende voorbeelden.

Van LSD testen op niets vermoedende feestgangers, tot aanvallen op eigen grensposten in gestolen uniformen. Dit zijn alleen dingen die (uiteindelijk) ook via de officiële kanalen naar buiten zijn gekomen. Of die alleen via officiële kanalen naar buiten zijn gekomen.

bewijs..?
Huig
pi_165747988
quote:
Thanks. Goeie vid.
Dat er iets vreselijks fout met de hele Sandy Hook verhaal ook niet meer te ontkennen is.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:26:37 #225
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_165748419
wooblabalurg
pi_165748446
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

"Im not really a liaaar"
Ja, mooi he. :D
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:31:09 #227
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_165748550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, mooi he. :D
Was top. :D

"He is part of the storyy"
wooblabalurg
pi_165748823
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Was top. :D

"He is part of the storyy"
Bam! Gewoon recht in your face
pi_165762814
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

"Im not really a liaaar"
Had ik ook in de vid gemerkt.
8:42: “I would like to remind you – I am not really a liar”
pi_165762825
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bam! Gewoon recht in your face
De youtuber 'Texas Book Shrugged' brengt interessante punten met 'n down to earth manier van uitleggen.

Waar zijn al de anderen getraumatiseerde kinderen, gewonden overlevenden, nabestanden bij de kunst/dans/drama/rock/toneelstuk productie ? Bvb.

Het lijkt dat de hoaxers/fakers/complotters/wie-of-wat-dan-ook, niet alleen enorme leugens aan 't vertellen, maar ook binnen pretjes/grapjes over aan 't maken zijn. Laughing in our faces.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 09:22:31 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165764915

Sandy Hoax met pareltjes als Gene Rosen en The Coroner. Klassiekers in bad crisis acting. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 10:34:45 #232
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165765865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:

Sandy Hoax met pareltjes als Gene Rosen en The Coroner. Klassiekers in bad crisis acting. :o
terechte winnaar, Rosen...
Huig
pi_165781387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 10:34 schreef Orwell het volgende:

[..]

terechte winnaar, Rosen...
Nee yo!
Nick Phelps niet vergeten, heeft ook 'n klassieke rol gespeeld.

pi_165835269
Sandy Hook 'nabestanden' met script....

"Oh sorry, I just messed up."
pi_165836077
SHOCKING Sandy Hook CHILD ABUSE During Fox News Interview

Heel erg vreemd.
  maandag 10 oktober 2016 @ 09:03:49 #236
116015 SicSicSics
pi_165867568
Wat is er vreemd?

Dat mensen suggestieve filmpjes monteren en zo precies die dingen doen waar BNW altijd voor wil waarschuwen? :)
Fine, fuck you then!
  maandag 10 oktober 2016 @ 09:09:38 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165867610
Sjeesus. Hoe ziek ben je in je hoofd als je zulke verdachtmakingen verzint. Op de smalste basis van dit soort footage. Echt, dan wil je gewoon zien wat je wil zien. Een vader en moeder die hun aan de dood ontsnapte dochter voor de camera's molesteren. Niet omdat het moet, maar omdat ik het graag zo wil zien :') .
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 15:48:01 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_165874243
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:

Heel erg vreemd.
Ik vind het eerder ziek om hier iets achter te zoeken.
pi_165874612
quote:

Heel erg vreemd.
Zie jij zelf ook child abuse in dit filmpje?
pi_165874782
quote:

Heel erg vreemd.
ook al zou het mishandeling/misbruik zijn, dan heeft dat toch niets te maken met het waarheidsgehalte van Sandy hook?

Overigens vind ik dat lachen als argument dat iets niet echt zou zijn erg lachwekkend.
Ik lach altijd als ik zenuwachtig ben, zelfs op de begrafenis van mijn oma...
compact en kleverig.
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:31:59 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165875683
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ook al zou het mishandeling/misbruik zijn, dan heeft dat toch niets te maken met het waarheidsgehalte van Sandy hook?

Overigens vind ik dat lachen als argument dat iets niet echt zou zijn erg lachwekkend.
Nee alleen crisis actors reageren zo.
Je moet janken, en niet te erg anders ben je ook een crisis acteur.
Maar ook niet te perfect anders ben je ook een crisis acteur.
Of te wel... het maakt niet uit hoe je reageert als je de stempel crisis acteur mee krijgt ben je dat, en het maakt geen fluit uit hoe je reageert
what a year!, and its only Januari!
pi_165875701
quote:

[..]

Het leek er meer op dat die vrouw het nog niet kon bevatten.
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:31:04 #243
189978 controlaltdelete
pi_165876659
quote:

Heel erg vreemd.
Sandy Hoax met die rare ouders zoals de Parkertjes die goed geboerd hebben met funding, maar bestonden die kinderen wel?

Mother” admits she faked Emilie Parker Photo

en de Wasikjes

Sandy Hook: The girl who doesn’t exist and her parents’ $0 home
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165878824
quote:

[..]

Helemaal geen goede vergelijking is. Ben je ook op internationale TV binnen uurtjes met je zenuwachtige lachen?
Wij ook goed gelachen bij de begrafenis van m'n oma hebben, en niet van zenuwen, gewoon van de vele grappige verhalen.
Bij de begrafenis/dood van 'n kind in zulke tragische,geweldadige omstandigheden het helemaal anders is.

"Oh she was such a lovely,funny,beautiful,happy 5 year-old ! hahahahahhaha! Such a pity she was shot several times by a high velocity rifle.Where's the TV camera?"
pi_165878916
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Zie jij zelf ook child abuse in dit filmpje?
Ik vind zelf dat de titel niet helemaal goed is, maar er is ook verschillende vormen van abuse...psychological/emotionele abuse bvb.
  maandag 10 oktober 2016 @ 20:02:48 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165879006
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sandy Hoax met die rare ouders zoals de Parkertjes die goed geboerd hebben met funding, maar bestonden die kinderen wel?

:|W .

Verder ben ik zeer onder de indruk van de neutrale berichtgeving van dat blogje:
quote:
Ha! My kid just got killed … hardy har har !!! (..) his evil-scowl-face wife, Alissa, (..) being exposed as rotten liars (..) monstrous scam artists (..) These despicable Parkers (..) these Parkers a just low-life grifters (..) Currently the scowl-faced wife, Alissa (..) poor scowling thing (..) photoshop by old scowl face (..) grimace-face Alisson
Als de MSM haar zaakjes zo zou rapporteren dan zou het nog eens wat worden met de wereld. 14.gif

[ Bericht 5% gewijzigd door Terecht op 10-10-2016 20:23:02 ]
pi_165879761
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal geen goede vergelijking is. Ben je ook op internationale TV binnen uurtjes met je zenuwachtige lachen?
Wij ook goed gelachen bij de begrafenis van m'n oma hebben, en niet van zenuwen, gewoon van de vele grappige verhalen.
Bij de begrafenis/dood van 'n kind in zulke tragische,geweldadige omstandigheden het helemaal anders is.

"Oh she was such a lovely,funny,beautiful,happy 5 year-old ! hahahahahhaha! Such a pity she was shot several times by a high velocity rifle.Where's the TV camera?"
ik lach van de spanning ja, ook als dingen helemaal niet leuk zijn en heel serieus, oa toen we hoorden dat mijn ex-schoonvader dood zou gaan aan kanker, Haha, zo grappig!
Nee, echt totaal niet grappig, maar zwaar kut, ik was alleen gespannen, wist niet goed hoe ik moest reageren en het was nog niet helemaal tot me doorgedrongen.
Dus ja, ik denk dat de kans vrij groot is dat ik in zon situatie ook zou lachen.
Lachen is niet alleen een teken dat iets leuk is/gevonden wordt.

O, en je snapt toch wel dat ik niet bedoel dat er leuke verhalen verteld werden op de begrafenis van mn oma als ik een dergelijke vergelijking maak. :{
compact en kleverig.
  maandag 10 oktober 2016 @ 20:26:29 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165879866
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik lach van de spanning ja, ook als dingen helemaal niet leuk zijn en heel serieus, oa toen we hoorden dat mijn ex-schoonvader dood zou gaan aan kanker, Haha, zo grappig!
Nee, echt totaal niet grappig, maar zwaar kut, ik was alleen gespannen, wist niet goed hoe ik moest reageren en het was nog niet helemaal tot me doorgedrongen.
Dus ja, ik denk dat de kans vrij groot is dat ik in zon situatie ook zou lachen.
Lachen is niet alleen een teken dat iets leuk is/gevonden wordt.

O, en je snapt toch wel dat ik niet bedoel dat er leuke verhalen verteld werden op de begrafenis van mn oma als ik een dergelijke vergelijking maak. :{
In de middeleeuwen zou je door deze heksenjagers op de brandstapel gejaagd zijn.
pi_165879924
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat de titel niet helemaal goed is, maar er is ook verschillende vormen van abuse...psychological/emotionele abuse bvb.
ik vind het ook een beetje n raar filmpje, maar wellicht is vader debiel beschermend sinds het gebeurde, uit angst ofzo, je kan het op veel meermanieren uitleggen.

Overigens heeft het wel of niet mishandelen van dat meisje niets te maken met het al dan niet een hoax zijn van Sandy hook. Dat staat er compleet los van.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 10-10-2016 20:47:39 ]
compact en kleverig.
pi_165880163
Van Wikipedia:

'Lachen is een reactie van mensen op humor, of een uiting van blijdschap, opluchting of spanning.'
compact en kleverig.
pi_165881299
Nevermind

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 21:01:30 ]
pi_165885803
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nevermind
True.
Moeillijk om in discussie te gaan met mensen die emotionele betrokken met TV dramas zijn.
  maandag 10 oktober 2016 @ 23:20:03 #253
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165886709
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

en de Wasikjes

Sandy Hook: The girl who doesn’t exist and her parents’ $0 home

waarom zij al die zg parents achter in de 40..?
Huig
pi_165888431
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

True.
Moeillijk om in discussie te gaan met mensen die emotionele betrokken met TV dramas zijn.
ik ben juist níet emotioneel betrokken, sterker nog, het kan me maar heel weinig schelen allemaal en ik sta ook open voor de optie dat t allemaal nep is, er zijn immers false flags geweest. Daar geloof ik btw eerder in dan in hoaxes, simpelweg omdat dat me gemakkelijker lijkt.

Maar als je wil bewijzen dat iets nep is, kom dan niet met 'bewijzen' aanzetten die dat helemaal niet zijn, zoals vermeende mishandeling van een kind (wat helemaal niks te maken heeft met het waarheidsgehalte van t hele gebeuren) of mensen die lachen omdat ze gespannen zijn of opgelucht dat alles goed is met hún kind ofzo.

Ik vind het prima om kritisch te kijken naar gebeurtenissen en niet gelijk alles maar te geloven.
Echter leiden sommige mensen hier echt extreem aan tunnelvisie en dat zijn nou niet perse (alleen) de mensen die de msm geloven.
compact en kleverig.
pi_165904754
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

True.
Klopt. Je bent al snel "ziek in je kop". Gewoon lekker posten en die figuren zoveel mogelijk negeren. ^O^
pi_165904851
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:20 schreef Orwell het volgende:

[..]

waarom zij al die zg parents achter in de 40..?
Misschien hebben ze allemaal fertiliteit behandelingen gehad. Natuurlijk. :)
Of gewoon toevallig.
pi_165904886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze allemaal fertiliteit behandelingen gehad. Natuurlijk. :)
Of gewoon toevallig.
:D
pi_165904950
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 07:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ben juist níet emotioneel betrokken, sterker nog, het kan me maar heel weinig schelen allemaal en ik sta ook open voor de optie dat t allemaal nep is, er zijn immers false flags geweest. Daar geloof ik btw eerder in dan in hoaxes, simpelweg omdat dat me gemakkelijker lijkt.

Maar als je wil bewijzen dat iets nep is, kom dan niet met 'bewijzen' aanzetten die dat helemaal niet zijn, zoals vermeende mishandeling van een kind (wat helemaal niks te maken heeft met het waarheidsgehalte van t hele gebeuren) of mensen die lachen omdat ze gespannen zijn of opgelucht dat alles goed is met hún kind ofzo.

Ik vind het prima om kritisch te kijken naar gebeurtenissen en niet gelijk alles maar te geloven.
Echter leiden sommige mensen hier echt extreem aan tunnelvisie en dat zijn nou niet perse (alleen) de mensen die de msm geloven.
Als jij vergelijkingen met persoonlijke ervaringen maken dan ben je emotionele betrokken zijn.
De verhalen ontwerpen om 'n emotionele,sentimentele reactie/gevoel te krijgen. Dan het makkelijker is om je gevoelens te manipuleren.
One of the oldest confidence tricks in the book.

Kom maar op met 'n voorbeeld dat 't echt gebeurt is.
Ik heb geen ene overtuigende nabestanden/overlevenden/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord.
Jij wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 13-10-2016 21:01:57 (Added word 'overlevenden') ]
pi_165905324

[ Bericht 100% gewijzigd door Mytho op 12-10-2016 01:20:08 ]
pi_165929675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij vergelijkingen met persoonlijke ervaringen maken dan ben je emotionele betrokken zijn.
De verhalen ontwerpen om 'n emotionele,sentimentele reactie/gevoel te krijgen. Dan het makkelijker is om je gevoelens te manipuleren.
One of the oldest confidence tricks in the book.

Kom maar op met 'n voorbeeld dat 't echt gebeurt is.
Ik heb geen ene nabestanden/getuigen/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord.
Jij wel?
zo was het niet bedoeld. Het was bedoeld om aan te geven dat er écht wel mensen zijn die lachen om andere redenen dan dat iets leuk is. Waaronder ik.
Dat ís ook gewoon zo en kun je niet ontkennen.

Ik heb overigens genoeg interviews ed gezien, dat jijnu zegt dat jij er geen hebt gezien, geeft imo juist aan dat je emotioneel bent. Je hebt ze nl wél gezien. Je gelooft ze niet, wat iets totaal anders is.
Dat mag ook, niemand zegt dat je het moet geloven, ik vind het alleen raar om te zien dat dat gebeurt op gronden die gewoon niet kloppen.

Ze lacht, dús ze vindt het leuk is simpelweg niet waar. Dat jij en anderen die associatie hebben en dat je het gebruikt als bewijs dat t niet echt is, zegt wat over hoe graag je wíl geloven dat t niet echt is, niet over het daadwerkelijke waarheidsgehalte.

Maar daar wordt niet op ingegaan, er wordt geroepen dat ik emotioneel betrokken ben (wat voor mijn gevoel niet klopt) en dat ik wíl geloven wat de msm zegt. (Wat niet waar is) ik sta redelijk open voor allerlei zienswijzen, jullie echter niet.
Als ik zegt dat lachen niet perse lol betekent, wordt dat compleet genegeerd of belachelijk gemaakt, daarom kom ik met dat persoonlijke voorbeeld.

quote:
Smiles can represent everything from anxiety and fear to satisfaction and joy
http://www.medicaldaily.c(...)-surprise-you-276352
compact en kleverig.
pi_165940199
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo was het niet bedoeld. Het was bedoeld om aan te geven dat er écht wel mensen zijn die lachen om andere redenen dan dat iets leuk is. Waaronder ik.
Dat ís ook gewoon zo en kun je niet ontkennen.

Ik heb overigens genoeg interviews ed gezien, dat jijnu zegt dat jij er geen hebt gezien, geeft imo juist aan dat je emotioneel bent. Je hebt ze nl wél gezien. Je gelooft ze niet, wat iets totaal anders is.
Dat mag ook, niemand zegt dat je het moet geloven, ik vind het alleen raar om te zien dat dat gebeurt op gronden die gewoon niet kloppen.

Ze lacht, dús ze vindt het leuk is simpelweg niet waar. Dat jij en anderen die associatie hebben en dat je het gebruikt als bewijs dat t niet echt is, zegt wat over hoe graag je wíl geloven dat t niet echt is, niet over het daadwerkelijke waarheidsgehalte.

Maar daar wordt niet op ingegaan, er wordt geroepen dat ik emotioneel betrokken ben (wat voor mijn gevoel niet klopt) en dat ik wíl geloven wat de msm zegt. (Wat niet waar is) ik sta redelijk open voor allerlei zienswijzen, jullie echter niet.
Als ik zegt dat lachen niet perse lol betekent, wordt dat compleet genegeerd of belachelijk gemaakt, daarom kom ik met dat persoonlijke voorbeeld.

[..]

http://www.medicaldaily.c(...)-surprise-you-276352
Sorry mijn fout. Ik bedoelt te schrijven:
"Ik heb geen ene overtuigende nabestanden/overlevenden/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord."

Het niet alleen over de rare gedrag gaat. Waar waren de ambulances, lijken,500 school kinderen?
Ik heb heel veel over gezien,gelezen en gehoord en er absoluut niks dat lijkt echt in de hele gedoe is. imo.
Tis gewoon niet geloofwaardig. Maar goed....dit discussie 'n beetje waardeloos is.Als jij wil de stomme verhaaltjes geloven moet je het zelf weten.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:27:31 #262
189978 controlaltdelete
pi_165943250
Book Review: Nobody Died at Sandy Hook (2015)

in pdf

Mensen die het officiële verhaal blijven geloven kan ik net zo min serieus nemen als de 9.11 believers :{w
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:03:16 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165944154
Niet zo vaak blijven herhalen maakt je eigen zaak duiderlijker ...

sarcasme is een uitkomst :Y) ^O^
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:08:45 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165944269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

"Ik heb geen ene overtuigende nabestanden/overlevenden/verhalen/beelden/verklaringen gezien,gelezen of gehoord."

Het niet alleen over de rare gedrag gaat. Waar waren de ambulances, lijken,500 school kinderen?
Ik heb heel veel over gezien,gelezen en gehoord en er absoluut niks dat lijkt echt in de hele gedoe is. imo.
Tis gewoon niet geloofwaardig. Maar goed....dit discussie 'n beetje waardeloos is.Als jij wil de stomme verhaaltjes geloven moet je het zelf weten.
Waar heb jij gelezen gezien etc, dat het 500 slachtoffers waren?
Over stomme verhaaltjes gesproken.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:13:55 #265
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165944384
Waar heb jij gelezen dat je alles wat op internet niet waar is moet weerleggen ;)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_165944798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Book Review: Nobody Died at Sandy Hook (2015)

in pdf

Mensen die het officiële verhaal blijven geloven kan ik net zo min serieus nemen als de 9.11 believers :{w
dat scheelt weer :Y)
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:41:54 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165945004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:13 schreef DeMolay het volgende:
Waar heb jij gelezen dat je alles wat op internet niet waar is moet weerleggen ;)
Heb je het hele internet doorgelezen?
_O_ damn...

donderdag 13 oktober 2016 @ 23:45:11 #268
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165945074
hahahahahaha ROFLMAO...ok nu heb je me met die plaatjes van je _O_
Δημοσθένης
pi_165945878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

ik heb letterlijk nergens gezegd dat ik 'de stomme verhaaltjes' geloof.

Vrijwel alles wat ik zeg gaat helemaal niet over het wel of niet geloven in Sandy hook, maar over lachen en de redenen dat mensen dat doen en daar wordt wéér niet op ingegaan :') :') :')
compact en kleverig.
pi_165946019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen gezien etc, dat het 500 slachtoffers waren?
Over stomme verhaaltjes gesproken.
Nergens.
Twas 'n school van 500 mensen...zeggen ze.
pi_165946024
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb letterlijk nergens gezegd dat ik 'de stomme verhaaltjes' geloof.

Vrijwel alles wat ik zeg gaat helemaal niet over het wel of niet geloven in Sandy hook, maar over lachen en de redenen dat mensen dat doen en daar wordt wéér niet op ingegaan :') :') :')
Wat doe je hier dan ?
pi_165948121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 01:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan ?
en weer geen enkele reactie *O*

Volgens mij moet jij je afvragen wat je hier doet als je niet eens kritisch wil kijken naar 1 van de bewijzen die altijd gebruikt worden in dit soort zaken.
Daar gaat het toch om? Dat mensen kritisch kijken?
compact en kleverig.
pi_165951441
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en weer geen enkele reactie *O*

Volgens mij moet jij je afvragen wat je hier doet als je niet eens kritisch wil kijken naar 1 van de bewijzen die altijd gebruikt worden in dit soort zaken.
Daar gaat het toch om? Dat mensen kritisch kijken?
Wat heb je 't nou over?
Dat jij de bizar gedrag van de 'nabestanden, overlevenden, getuigen' normaal vind omdat je zit te lachen bij begrafennisen, interesseert me niet.
Er zijn veel anderen aspecten van de Sandy Hook Hoax die heel erg verdacht zijn.
Tis allemaal meerdere keren overgesproken. Als je echt interesseert ben kan je dat zelf terug kijken.

En ja - ik vraag mezelf af en toe wat ik hier. Ik kan net zo goed naar De Telegraaf forum o.a. MSM forum voor zelfde soort discussies over bepaalde onderwerpen te hebben.
pi_165951848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat heb je 't nou over?
Dat jij de bizar gedrag van de 'nabestanden, overlevenden, getuigen' normaal vind omdat je zit te lachen bij begrafennisen, interesseert me niet.
Er zijn veel anderen aspecten van de Sandy Hook Hoax die heel erg verdacht zijn.
Tis allemaal meerdere keren overgesproken. Als je echt interesseert ben kan je dat zelf terug kijken.

En ja - ik vraag mezelf af en toe wat ik hier. Ik kan net zo goed naar De Telegraaf forum o.a. MSM forum voor zelfde soort discussies over bepaalde onderwerpen te hebben.
wtf?!
Jammer dat een normale discussie compleet onmogelijk is... ik vind het best interessant allemaal, maar als iets wat bewezen normaal is (lachen in gespannen situaties bv) als onzin wordt bestempeld, dan jaag je echt heel erg veel mensen weg die best geneigd zijn wat kritischer te kijken. Met bullshit bewijzen krijg je niemand aan je kant. Met echte bewijzen of dingen die echt niet kloppen wel.
compact en kleverig.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:10:08 #275
189978 controlaltdelete
pi_165952088
Mr Robbie Parker zou dan ook wel last hebben gehad van zenuwen voor hij het woord ging doen. Typisch dat ze daar allemaal last van schijnen te hebben welke hoax dan ook. Waarom is er van Alexis niets te vinden in het geboorteregister? De coroner die uit zijn nek staat te lullen vergezeld van een (psycho) lachje en niet weet waar hij het over heeft. Ook last van zenuwen? Zoveel rare dingen die onder de mantel van 'niet iedereen rouwt hetzelfde' of de zenuwen worden weggewuifd. Sandy Hoax heeft wel iets van 27 miljoen opgeleverd ik kan me een cijfertje vergissen, fondsje hier en daar. Misschien moet je het boek (pdf) eens gaan doornemen.
pi_165952443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Mr Robbie Parker zou dan ook wel last hebben gehad van zenuwen voor hij het woord ging doen. Typisch dat ze daar allemaal last van schijnen te hebben welke hoax dan ook. Waarom is er van Alexis niets te vinden in het geboorteregister? De coroner die uit zijn nek staat te lullen vergezeld van een (psycho) lachje en niet weet waar hij het over heeft. Ook last van zenuwen? Zoveel rare dingen die onder de mantel van 'niet iedereen rouwt hetzelfde' of de zenuwen worden weggewuifd. Sandy Hook heeft wel iets van 27 miljoen opgeleverd ik kan me een cijfertje vergissen, fondsje hier en daar. Misschien moet je het boek (pdf) eens gaan doornemen.
heel veel mensen lachen als ze gespannen of juist opgelucht zijn, als ze stress ervaren of angst, dat is heel normaal. Dát is op zich gewoon echt niet raar.
Menselijk gedrag is, hoe graag we dat ook zouden willen, niet voorspelbaar en inderdaad, iedereen rouwt op zijn eigen manier.
Ik vind het zelf bijvoorbeeld raar van de vader van die jongen Tommy-boy, dat hij een half jaar na het verongelukken van zijn zoon zo in de schijnwerpers wil staan. Ik weet dat dat is omdat hij niet wil dat andere jongeren op dezelfde manier verongelukken, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het zou kúnnen. En zo zijn er inderdaad veel meer mensen die dit soort dingen doen, snap ik niet, maar het gebeurt wel.

Er zijn andere dingen die raar zijn, of verdacht, een expert die niet weet waar hij het over heeft, valt daar bv onder.
De focus op de menselijke 'psychologie' en het waardeoordeel dat daaraan gehangen wordt (nu ook weer, psycho lachje :{ ) als iemand anders reageert, leidt af van de werkelijk vreemde dingen voor mensen die openstaan voor false flags/hoaxes, maar die niet meteen óf de msm óf de sceptici geloven.

En dat is zonde, want je wil juist zoveel mogelijk mensen hebben die écht kijken lijkt me, en die mensen die twijfelen niet wegjagen met onzin-bewijs.

Voor de mensen die nl níet meteen alles geloven wat de hoaxers roepen, is het dat nl, onzin.

Als je iemand wil overtuigen dat er geen leeuw in je tuin zat terwijl daar fotografisch bewijs van is, helpt een foto van de leeuw, waaruit blijkt dat de betreffende foto in de dierentuin genomen is, of als er bewijs is in de vorm van een half opgegeten schaap, een verklaring door een expert dat de beten door wilde honden zijn gemaakt, ofzo.
Een filmpje van iemand die zegt hem ook gezien te hebben waar commentaar op gegeven wordt door in te zoomen en aan te geven dat zijn wenkbrauw verkeerd staat of dat hij liegt omdat hij klinkt alsof hij iets opleest, helpt gewoon niet. Dan denk je als scepticus eerder: wat vergezocht... die wenkbrauw zegt niks en de manier waarop hij praat ook niet, we kennen allemaal wel iemand die monotoon praat, of te hard, of te zenuwachtig, of die lacht als ie gespannen is...

Nou ja, ik vind het jammer dat er zoveel nadruk gelegd wordt op mensen en hun gedrag, omdat ik wel degelijk denk dat er false flags voorkomen en dat het best goed zou zijn als mensen zich daar meer bewust van zouden zijn.
Omdat het bewijs vaak zo vergezocht en onzinnig is, haken echter volgens mij veel mensen gewoon af. Zonde, en dat moet je niet willen denk ik.

En nu houd ik erover op ^O^
compact en kleverig.
pi_165952508
Ik lul nu overigens ook teveel, waardoor de essentie van mijn verhaal ten onder gaat in te uitgebreide argumenten. ;(
compact en kleverig.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:37:22 #278
189978 controlaltdelete
pi_165952538
Niet iedereen rouwt hetzelfde, de eeuwige dooddoener op andere zaken wordt niet eens kundig ingegaan.

School closed, actors used: Robbie Parker, entertainer, exposed

Ik weet niet hoor, na ja eigenlijk weet ik het wel. Het was een toneelstuk.
pi_165952680
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet iedereen rouwt hetzelfde, de eeuwige dooddoener op andere zaken wordt niet eens kundig ingegaan.

School closed, actors used: Robbie Parker, entertainer, exposed

Ik weet niet hoor, na ja eigenlijk weet ik het wel. Het was een toneelstuk.
laten we maar zeggen dat dat voor veel mensen geldt dan he...
compact en kleverig.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:01:37 #280
189978 controlaltdelete
pi_165953000
Er wordt genoeg aangedragen aan zaken die niet kloppen en ook op ingegaan dat mensen lachen in kritieke situaties. Dat kan best, een enkeling. Mij maak je niet wijs dat dit daar aan ligt, welke hoax dan ook je ziet ze allemaal op dezelfde manier hun verhaal doen terwijl ze net een kind of een familielid hebben verloren.

Crooks zijn het met een vette bankrekening inmiddels.
pi_165953939
Ik wacht nog steeds op foto's van de crisisacteurs-napraters op begrafenissen zodat ik even kan beoordelen of jullie wel hard genoeg huilen.
Conscience do cost.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:20:25 #282
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165955352
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat heb je 't nou over?

dat is niet helemaal waar..
bij de telegraaf is de gemiddelde reageerder inmiddels een stuk wakkerder dan hier..
Huig
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:18:53 #283
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165956196
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:20 schreef Orwell het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar..
bij de telegraaf is de gemiddelde reageerder inmiddels een stuk wakkerder dan hier..
Geen wonder, de Telegraaf is immers de krant van wakker Nederland.OPEN JE OGEn11!!!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:23:00 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165958516
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 15:54 schreef ems. het volgende:
Ik wacht nog steeds op foto's van de crisisacteurs-napraters op begrafenissen zodat ik even kan beoordelen of jullie wel hard genoeg huilen.

zoiets?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:32:31 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165958749
Even voor de goeie order.

Hoe hard moet je huilen?
Is het gebaseerd op het aantal tranen?
Decibel wat je moet halen?
Bepaalde bewegingen?

Is er een graadmeter voor?
Plus kunnen jullie een filmpje uploaden zoals wat Ems. al aangeeft van een begravenis of slecht nieuwsgesprek van jullie zelf?
Zodat wij die maatstaf naast 1 van de crisiacteurs neer kunnen leggen..

Bedoel, als we van onderbuik gevoelens moeten uit gaan... idk..
heb ook wel eens een raar gevoel in mijn buik, mja dan ben ik aan de dunne en dan moet ik gewoon heel nodig schijten, vaak zo hard dat de tranen in mijn ogen springen..
of moet ik dan dat moment misschien aanhouden als graadmeter!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:48:06 #286
189978 controlaltdelete
pi_165959226
Je bent verre van lollig. Meneer denkt bijdehand te zijn maak daar maar eerder onnozel van, maar soit. Buiten het vreemde gedrag van al die sterren in Sandy Hoax of welke hoax dan ook zijn er veel meer zaken die niet kloppen. Maar blijf vooral steeds de riedel herhalen van niet iedereen reageert hetzelfde om niet op die andere zaken in te hoeven gaan. Kop in de kont-gedrag om niet verder te kijken en het officiële verhaaltje te blijven verdedigen. Wat nou BNW? 8)7

De coroner, trek um een witte jas aan en men ziet niet eens dat de gek uit zijn nek staat te zwetsen, het zullen vast de zenuwen zijn _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 14-10-2016 20:57:34 ]
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:00:51 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165959556
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent verre van lollig. Meneer denkt bijdehand te zijn maak daar maar eerder onnozel van, maar soit. Buiten het vreemde gedrag van al die sterren in Sandy Hoax of welke dan hoax dan ook zijn er veel meer zaken die niet kloppen. Maar blijf vooral steeds de riedel herhalen van niet iedereen reageert hetzelfde om niet op die andere zaken in te hoeven gaan. Kop in de kont-gedrag om niet verder te kijken en het officiële verhaaltje te blijven verdedigen. Wat nou BNW? 8)7

De coroner, trek um een witte jas aan en men ziet niet eens dat de gek uit zijn nek staat te zwetsen, het zullen vast de zenuwen zijn _O-
HOE zie je dat?
Leg eens uit, hoe weet je voor 100% zeker dat hij dat doet?
Het is een serieuze vraag die al jaren speelt in dit topic.
Maar er is nog niet een keer een rationeel antwoord gegeven op deze vraag.

Zoals ik al eerder aangegeven heb, JA er zijn zaken die raar zijn..
Zoals het gedeelte ID kaart.

Maar elke keer weer kijk hoe die lui reageren, kijk dan hardstikke nep.
Nu weer, kijk hoe die gast uit zijn nek loopt te zwetsen, waarom hoe wat?
Omdat het filmpje dat zegt of omdat jij dat denkt, en waarom denk je dat?
Het enige waar we op uit komen is omdat iemand dat ooit besloten heeft want anders heb je gewoon niks om op terug te vallen.

Ben jij een gedrags expert?
Tenzij je hier een bekentenis van deze man hier neer kan pleuren is er geen enkel greintje van bewijs dat deze man liegt.

Ik heb nog geen enkele bekentenis van wie dan ook gezien.
Joh ik heb gelogen, het is allemaal in scene gezet ik ben ingehuurd door de overheid ( wat dan ook) dat ik de hele boel bij elkaar heb verzonnen.

Nee er is niks, helemaal niks.

Dus ik houd het er maar op dat het je gevoel zegt dat hij dat is, ow en de makers van de filmpjes die jij op hun woord maar gelooft..
Maar hoe weet jij zo zeker dat HUN niet alles bij elkaar hebben gelogen?

En ik zeg over jou gevoel, dat het gewoon een keutel is die dwars zit, want ik heb ook nul komma niks aan bewijs maar tja dat maakt niet uit .... toch?
Hey het staat op het internet dus is het waar!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:06:12 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165959691
desnoods wil ik wel een filmpje maken een screenshot maken van jou stukje tekst dat je een keutel hebt dwars zitten.
Mooi verhaal bij vermelden hoe dwars die keutel zit en bingo!

Het is 100% waar..
Ej jou logica niet de mijne ;)
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:17:25 #289
189978 controlaltdelete
pi_165959960
FYI ik heb verschillende filmpjes bekeken van lijkschouwers die de pers te woord staan. Geen enkele die zo onprofessioneel de pers te woord staat in een witte jas. Zoveel wat niet klopt in Sandy Hoax. Ik lees geen enkele logische verklaring(en) voor al die zaken buiten niet iedereen reageert hetzelfde. Waar is Alexis bijvoorbeeld? Lees die pdf eens goed door bijvoorbeeld. Ga nu maar weer verder met al de sprookjes verdedigen en kinderlijke grapjes maken over poep en kak. Leuk liedje voor je.

*O*
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:37:53 #290
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_165966916
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_165967937
Het gros van de mensen reageert ook niet zo op gebeurtenissen als men op BNW. Dat moet wel betekenen dat er een act van wordt gemaakt.

Niet geheel onlogisch ook gezien sandy hook een prima voorbeeld is van een complot dat de eenvoudige man dient.
Conscience do cost.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:38:53 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165968060
Het blijft raar dat ze die acteurs niet beter instrueren. Elke keer weer blijken ze het verdriet niet geloofwaardig over het voetlicht te kunnen brengen. Wijd daar dan wat extra lessen aan, zou ik denken.
pi_165970711
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 09:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

_O_
Omg kijk eens wie we daar hebben :D

Welkome back Izzy *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165971083
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
Het blijft raar dat ze die acteurs niet beter instrueren. Elke keer weer blijken ze het verdriet niet geloofwaardig over het voetlicht te kunnen brengen. Wijd daar dan wat extra lessen aan, zou ik denken.
Ja, lijken wel een stel amateurs zo in plaats van een grote boze overheersende elite.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:43:06 #295
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165971266
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
ze hadden eerst robert de niro gevraagd maar die kon niet..
Huig
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:49:52 #296
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165971339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:43 schreef Orwell het volgende:

[..]

Dus hebben ze er maar Melkertbanen van gemaakt voor derderangs acteurs.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:57:22 #297
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165971417
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dus hebben ze er maar Melkertbanen van gemaakt voor derderangs acteurs.
nee, het zijn wel degelijk eersterangs acteurs, die niemand kent. 8)7

iedereen acteert anders.
Huig
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:00:31 #298
189978 controlaltdelete
pi_165971451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:43 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O-

Zelfs A acteurs kost het moeite om een jank-scene te doen al helemaal als het met tranen moet. Het is de één van de lastigste emoties van een mens om te toneelspelen. Vandaar dat die crisisacteurtjes vaak een (zonne) bril dragen, met zakdoekjes werken of een hand voor de ogen.
Maar goed verder dan 'niet iedereen rouwt hetzelfde' wordt het overige genegeerd.

quote:
4s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omg kijk eens wie we daar hebben :D

Welkome back Izzy *O*
YAY *O* Sluit ik me van harte bij aan. WB Izzy.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:04:26 #299
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_165971504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:57 schreef Orwell het volgende:

[..]

nee, het zijn wel degelijk eersterangs acteurs, die niemand kent. 8)7

iedereen acteert anders.
Afgaande op de algemene toon van de truthers hier en elders over de acteerprestaties van de deelnemers aan al die hoaxes is de voornaamste conclusie die je kunt trekken dat het in feite een internationiaal werkverschaffingsprogramma is voor werkloze acteurs, toneelspelers, komedianten, schminkartiesten en andersoortige grappenmakers.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:05:13 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165971515
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:

Ja, lijken wel een stel amateurs zo in plaats van een grote boze overheersende elite.
Ja. Je zou toch denken dat ze daar fiks in investeren. Geheime acteerschool om juist die dramatische puntjes op de i te krijgen. Als je er toch al zoveel geld tegenaan smijt. Maar helaas blijft het acteren op niveau dorpstoneel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')