Hier wordt het gewoon gewaardeerd als er in de ochtend een broodje of iets gemaakt kan wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zo erg is het bij haar niet hoor. Voor wat ze me verteld heeft heeft ze niet hoeven spugen ook niet. Was gewoon benieuwd of ik iets in kon kopen om het gemakkelijker te maken.
+1quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
ze reageert niet op jou hooris gewoon algemeen advies voor iedereen vandaag!
Nee, die zit wel vast hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:48 schreef Myrr het volgende:
Placenta ligt aan de voorkant, hopelijk trekt dat bij. Wil kleine wel voelen.
Dat trekt niet bij inderdaad, zoals hier boven al gezegd wordt. En dat voelen komt toch wel hoor, misschien iets later door die placenta, maar het zegt ook niet alles. Bij mij ligt de placenta ook voor, maar ik voel al vanaf 16 weken de baby.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:48 schreef Myrr het volgende:
Zo, voorlopige datum is weer iets terug geschoven, 22 januari nu. Wat gaaf om dat kinneke zo spastisch te zien doen zeg.
De zaadcel zich heeft ingenesteld in de baarmoederwand?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nee, die zit wel vast hoorDe placenta wordt gevormd op de plek waar de zaadcel zich heeft ingenesteld in de baarmoederwand. Dus als die er eenmaal is, gaat ie niet meer weg (zou ook niet goed zijn!). Ik voel dus midden op mijn buik niks, alleen onderin en aan de zijkant.
Uhuhquote:
Ik leg het verkeerd uit ja... sorry! Hier staat het wel duidelijk: http://zwangerworden.nl/i(...)wat-voel-je-daarvan/quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
De zaadcel zich heeft ingenesteld in de baarmoederwand?
Fijn Kris!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef Krisvc het volgende:
Zo, weer terug van de vk. Bloeddruk was weer keurig, dus weer niks aan het handje. Gewoon volgende week weer terug. Plan van aanpak is gemaakt qua bevalling, maar hoop het niet nodig te hebben en voor die tijd gewoon te bevallen.
Ja gek he, zo'n geheimquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh
Wel gek hoor, vorige keer wist iedereen zo'n beetje dat we in het ziekenhuis liepen, maar nu hebben we expres niks gezegd. Heb het wel mn moeder verteld want voor haar kan ik het echt niet geheim houden. Ze was superblij
Ohja, en 1 vriendin die ik zowat elke keer bij de IUI tegenkwam!
De rest van de wereld moet nog even wachten tot na een (of 2) goede echo('s).
Euh, 4+4quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja gek he, zo'n geheimmaar ontzettend tof. Wij hebben gewacht tot de termijnecho voor het grote nieuws, maar iedereen die me na staat wist het toch al wel
hoe ver ben jij nu?
Ik dacht even dat jij nu ook weer zwanger was!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja gek he, zo'n geheimmaar ontzettend tof. Wij hebben gewacht tot de termijnecho voor het grote nieuws, maar iedereen die me na staat wist het toch al wel
hoe ver ben jij nu?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef 1stGirl het volgende:
Ben helemaal van slag af, mijn konijn lag dood in zijn hok![]()
Ach gosquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef 1stGirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij nu ook weer zwanger was!.
de placenta verandert niet meer van plek. En aan het eind zitten de voeten in je maag, dus dan voel je genoeg hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:48 schreef Myrr het volgende:
Zo, voorlopige datum is weer iets terug geschoven, 22 januari nu. Wat gaaf om dat kinneke zo spastisch te zien doen zeg.
[..]
Hier wordt het gewoon gewaardeerd als er in de ochtend een broodje of iets gemaakt kan wordendan begint de dag echt stukken beter.
Je schoenen aanhouden en geen scheten (proberen te) laten.
Ah, en dat jij kookt in plaats van zij.
Dat soort dingen kun je voor haar doen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef 1stGirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |