Jij hebt ook gewoon net zo'n ettertje als ik. Koen heeft 2 weken lang schijnuitbraakpogingen gedaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:38 schreef Krisvc het volgende:
Warm, onregelmatige krampjes zoals de hele week al. Voornamelijk ongeduldig. Valt me best tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik gewoon rustig af zou kunnen wachten tot ze komt. Maar kennelijk toch niet.
Eten en voldoende drinken, gemberthee kan helpen en verder als ze niks wil,gewoon uitzittenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
Mijn vriendin is zwanger en wel misselijk. Ze wil geen medicatie, zelfs geen paracetamol ofzo bijvoorbeeld. Wat kan ze nemen om de misselijkheid iets minder te laten worden?
Nja, dat is niet raar toch? Kan het me goed voorstellen in ieder geval! Ik hoop dat het snel doorzet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:38 schreef Krisvc het volgende:
Warm, onregelmatige krampjes zoals de hele week al. Voornamelijk ongeduldig. Valt me best tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik gewoon rustig af zou kunnen wachten tot ze komt. Maar kennelijk toch niet.
Wat heeft ze al geprobeerd? Er zijn huis-tuin en keuken middeltjes die soms kunnen helpen. Gemberthee bijvoorbeeld (gemaakt van verse gember). Ik vond koud water met citroen erin ook helpen. In de ochtend voor ze opstaat wat droge crackers eten is ook zeker aan te raden. Verder luisteren naar haar lichaam, wegblijven van nare geurtjes en niet eten tegen heug en meug.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
Mijn vriendin is zwanger en wel misselijk. Ze wil geen medicatie, zelfs geen paracetamol ofzo bijvoorbeeld. Wat kan ze nemen om de misselijkheid iets minder te laten worden?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:49 schreef SaskiaR het volgende:
Hier staan wel wat tips: http://www.mamaenzo.nl/zw(...)rschapsmisselijkheid
quote:Slimmere kinderen
Uit een onderzoek van The Hospital of Sick Children in Toronto blijkt dat zwangere vrouwen die last hadden van zwangerschapsmisselijkheid vaker kinderen kregen die hoger scoorden op een intelligentietest. Gelukkig is die misselijkheid dan nog ergens goed voor.
Ik ook, maar dat betekent niet sparen voor de studie!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet sparen voor de studie!
Elluk nadeel hep ze voordeel!quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet sparen voor de studie!
Hier ook!quote:
http://www.zwangerenmisse(...)ling/huismiddeltjes/quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:39 schreef jodelahity het volgende:
Ja, dat is wel fijn, kleine beetjes eten. Zeker niet teveel in een keer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:22 schreef jodelahity het volgende:
Oke bedankt voor de reacties. In ieder geval gemberthee proberen dus? Bedoel ook al kan het juist ook tegenovergesteld werken. Maar als de meesten er wel voordeel bij hebben is dat de veiligste gok. En dat ze niet teveel in 1 keer moet eten maar beter meerdere kleinere maaltijden per dag. Is dat goed, wat ik eruit haal?
Zo erg is het bij haar niet hoor. Voor wat ze me verteld heeft heeft ze niet hoeven spugen ook niet. Was gewoon benieuwd of ik iets in kon kopen om het gemakkelijker te maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn, kleine beetjes eten. Zeker niet teveel in een keer.
Gewoon goed naar je lichaam luisteren is het beste. Probeer gewoon wat bij haar werkt.
Overigens is het niet 'onveilig'; het kan op zich weinig kwaad. Tenzij ze heemaal niks binnenhoudt, ook geen vocht, want dan onstaat gevaar op uitdroging enzo.
Wel raar voor mij, waarom zeg je dit? Ik weet namelijk dat bij misselijkheid door alcohol het helpt (nogal) om je voeten buiten de dekens te steken zodat ze koeler blijven. Werkt dus gewoon in het algemeen bij misselijkheid om je voeten koel te houden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Whoaaaaa ik was vergeten dat Z&G beduidend harder gaat dan het peutertopic!![]()
Sorry ladies bijlezen ga ik daarom niet doen. Maar allemaal met de pootjes in een koel badje lijkt me het beste toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |