*Mooi* *Stil is*quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee psies! Ik ben op deze schoenen getrouwd.
[ link | afbeelding ]
![]()
Ja, de bekkenfysio wees me er al op dat vrouwen met bekkenklachten vaker geen buikweeën hebben. So much to look forward to.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:32 schreef Skoap het volgende:
Krisvc er bestaan ook nog rug & been weeën die voel je amper in je buik
been weeën heb ik geen ervaring mee, rug weeën helaas wel. Ruk dingen
Oh, fijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ja, de bekkenfysio wees me er al op dat vrouwen met bekkenklachten vaker geen buikweeën hebben. So much to look forward to.
Wow!! Die schoenen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee psies! Ik ben op deze schoenen getrouwd.
[ link | afbeelding ]
![]()
En zomerschoenen met hakken.Je ziet voorbijgangers altijd vol bewondering kijken als er een zwangere buik op hakken langs loopt! Ze wijken nog net niet uit elkaar terwijl ze zacht dezelfde hymne neurien.
---
Kris, for what's worth: ik* vond weeen het meest lijken op stevige darmkrampen. Dus dat kan je prima handelen.![]()
*Ik he. Limone. Voor er 500 reacties komen met 'darmkrampen?![]()
![]()
het voelde bij meer alsof mijn buik van binnen werd opengesneden met 7 messen.
![]()
![]()
![]()
Een baby heeft nooit te veel poezenthemaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik vond eigenlijk dat ik al teveel poezenthema had
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
En dan denk je na de bevalling weer je hakken aan te doen, is je schoenmaat gegroeid
Voor mij ook graag t broekje en mutsje alsjeblieft, liefst in 56 maar 62 of 50 is ook goed. Dank voor t kijken alvast!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
HEMA POEZEN ALERT:
Ik ga vanmiddag kijken bij onze Hema. Daar hing dinsdag nog volop (alsof ze opnieuw aangevuld hadden??). Voor wie moet ik waar naar kijken? Ik meen dat er meer waren die nog wat zochten?
Sara: broekje maat 56 (of 62) en het mutsje
Wie weet is de afgelopen dagen het schap leeggekocht maar even gaan kijken is geen moeite. Zelf heb ik overigens niets met poezen of katten dus volgens mij is ons kind straks de enige zonder dat pakje. Moet ik nu op de lijst van meest ontaarde moeders?
Haha dan sta je niet alleen op dat lijstje. De hema-poezenhype heb ik ook overgeslagenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
HEMA POEZEN ALERT:
Ik ga vanmiddag kijken bij onze Hema. Daar hing dinsdag nog volop (alsof ze opnieuw aangevuld hadden??). Voor wie moet ik waar naar kijken? Ik meen dat er meer waren die nog wat zochten?
Sara: broekje maat 56 (of 62) en het mutsje
Wie weet is de afgelopen dagen het schap leeggekocht maar even gaan kijken is geen moeite. Zelf heb ik overigens niets met poezen of katten dus volgens mij is ons kind straks de enige zonder dat pakje. Moet ik nu op de lijst van meest ontaarde moeders?
Oh, dan voel ik waarschijnlijk nog steeds vrijwel niets. 0 x 1000 = 0, toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:56 schreef Estrys het volgende:
Je overleeft ze heus wel maar om ze nou te typeren als darmkrampen...geeft misschien een wat te rooskleurig beeld. Ik zou meer zeggen als een heftige menstruatie factor 1000
Is dat zo? Dat ging hier iig niet op. Heb volgens mij alleen buikweeen gehad.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ja, de bekkenfysio wees me er al op dat vrouwen met bekkenklachten vaker geen buikweeën hebben. So much to look forward to.
Geen idee, dat zei ze en ze kwam me heel professioneel over.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat ging hier iig niet op. Heb volgens mij alleen buikweeen gehad.
Niet elke goede cardioloog heeft een hartaanval gehad ooitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
Kan je eigenlijk ook vk zijn zonder dat je zelf kinderen hebt gehad? Ik bedoel, het kan natuurlijk wel, maar het lijkt me superlastig om een vrouw te begeleiden bij een bevalling als je het zelf nooit ervaren hebt.
Precies, dat bedoel ik inderdaad. En ook al heb je alles meegemaakt qua bevallingen en weet ik veel, kun je nog steeds een lompe zak hooi zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:50 schreef SaskiaR het volgende:
Da's waar, en het helpt een vrouw met een lastige bevalling ook niet als de vk zelf een hele makkelijke gehad heeft en steeds daarover loopt te vertellen ofzo. Of andersom juist, als de vrouw het heftig vindt en de vk denkt dat het allemaal wel meevalt. Het is toch voor iedereen anders.
Dat herken ik helemaal niet. Net als het verhaal dat waar je last van hebt tijdens je menstruatie ook opgaat voor je bevalling. Gelukkig maar, anders had ik beenweeën gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |