Dus in het westen van het land krijgen ze ook nog eens een verkoelende bui terwijl het daar al niet heet is terwijl in het oosten van het land waar het wel belachelijk heet is het droog blijft.quote:
Hoop dat het klopt, altijd gezellig onweer op werk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dus in het westen van het land krijgen ze ook nog eens een verkoelende bui terwijl het daar al niet heet is terwijl in het oosten van het land waar het wel belachelijk heet is het droog blijft.
Het is niet eerlijk. Ik zou een klachtenbrief naar Piet Paulusma schrijven. Dit kan zo niet langer!quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dus in het westen van het land krijgen ze ook nog eens een verkoelende bui terwijl het daar al niet heet is terwijl in het oosten van het land waar het wel belachelijk heet is het droog blijft.
Vet maar het kost wel heel erg veel water, zelfs al is de stand laag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef JDx het volgende:
[..]
Je kan ook een tuinslang oprollen en ervoor hangen en daar langzaam koud water door laten stromen, beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Wie is Piet Paulusma?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk. Ik zou een klachtenbrief naar Piet Paulusma schrijven. Dit kan zo niet langer!
Ik hou er ook van. Zeker op zo'n warme dag, het koelt direct 4-5 graden af.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoop dat het klopt, altijd gezellig onweer op werk.
Het is in het westen ietwat benauwd anders met al die wolken, daar hebben jullie oosterlingen geen last van.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En terecht, laat mensen lekker genieten van het mooie weer!quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:13 schreef JDx het volgende:
Godver al die regen lost op vlak voordat het in Nederland is.
Venlo toevallig?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het meest nabije weerstation geeft inmiddels 37,7 graden aan.
Maasbracht. Nu geeft 'ie overigens 38,6 graden aan, een evenaring van het nationale warmterecord.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Venlo toevallig?Ach ja bij mij op 't werk is het binnen nog warmer als buiten dus tsja.
Benieuwd of het officieel gehaald is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maasbracht. Nu geeft 'ie overigens 38,6 graden aan, een evenaring van het nationale warmterecord.
Waar is het 19 dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:25 schreef JDx het volgende:
Wat een verschillen, 19 in zuidwest en 37 in zuidoost.
Is eens 150km verschil.
[..]
Benieuwd of het officieel gehaald is.
Zeeland.quote:
Het weerstation van Maasbracht meet momenteel 39,2 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Silenus het volgende:
Warmste dag ooit in juli is gehaald in Maastricht: 37,3.
Is dat een officieel KNMI station?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het weerstation van Maasbracht meet momenteel 39,2 graden.
Wow das idd een verschil in ons klein landjequote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeeland.
http://www.buienradar.nl/weerkaarten/temperatuur
Was net zelfs 18, maar alweer opgelopen naar 20,6
Nee, ik heb ook geen idee waar exact het zich in Maasbracht bevindt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat een officieel KNMI station?
Zo'n beetje het hele kustgebied is bewolkt, zelfs in Leiden al.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:39 schreef Roguee het volgende:
Het is hier inmiddels wel wat bewolkter geworden.
Ja ik zit in Amersfoort, ook een klein briesje maar inderdaad geen regen (nog).quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo'n beetje het hele kustgebied is bewolkt, zelfs in Leiden al.
Maar de regen is nog ver weg.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Als het goed is blijft het in het kustgebied vandaag onder de 30. Regen aan het einde van de dag voorspellen ze, zou lekker zijn.
Huh? Hier is het 20,9. Niet eens boven de 26 geweest vandaag.quote:
Op mijn thermometer staat 39quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Huh? Hier is het 20,9. Niet eens boven de 26 geweest vandaag.
http://www.buienradar.nl/(...)=ta&stationcode=6210
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |