in die stompkaars houden, ben je er zo vanafquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben mijn huis een beetje aan het opruimen en kijk wat ik op zolder vond.
[ afbeelding ]
ebay of marktplaatsquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er zo één van mijn cluppie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog ladingen originele spelershirts, vaak gesigneerd of nog met het opgedroogde zweet erin.quote:
Marktplaats dusquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog ladingen originele spelershirts, vaak gesigneerd of nog met het opgedroogde zweet erin.
Die kreeg ik vrijwillig of na wat licht aandringen meestal wel...
Zo hangt o.a. het shirt van Stenley Menzo van tijdens zijn laatste wedstrijd voor Ajax in de kast en heb ik nog wat voetbalschoenen van o.a. Sneijder en V/d Vaart...
Wat moet ik er mee, vraag ik me wel eens af.
dan brengt het nog wat op !quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Markt plaats zuigt.
Ik wacht wel op een veiling of zo...
Keek er net even, mijn advertenties zijn er ook nauwelijks bekeken de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Markt plaats zuigt.
Ik wacht wel op een veiling of zo...
Dus dan zet ik iets op eBay waar mensen voor een week(?) kunnen bieden en als ik dan na een week het hoogste bod niet hoog genoeg vind moet ik het dan toch verkopen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde als Marktplaats, maar dan wat gestructureerder...
Ja, of je bepaalt een vaste prijs die je wilt hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dan zet ik iets op eBay waar mensen voor een week(?) kunnen bieden en als ik dan na een week het hoogste bod niet hoog genoeg vind moet ik het dan toch verkopen?
En de betalingen lopen via Paypal?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, of je bepaalt een vaste prijs die je wilt hebben.
Dat laatste gebeurt tegenwoordig het meest en is voor de verkoper ook het veiligste qua resultaat...
Ja, meestal wel.quote:
Moet ik ook nog een Paypal-account regelen. Wat een gedoe!quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, meestal wel.
Gewoon de kosten die je daarvan als ontvanger moet betalen in de prijs opnemen...
Appeltje, eitje...quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een Paypal-account regelen. Wat een gedoe!
Slimmerd, daar heb ik niet aan gedacht, ik ga eens even zoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Appeltje, eitje...
Is er geen forum van die club waar je dat shirt rechtstreeks aan de doelgroep kan aanbieden of zo?
Op FOK! is er in VBL ook wel een Feyenoord topic. Daar zitten vast genoeg users die je kunnen vertellen wat de beste fora daar voor zijn. VBL / FEIJENOORD #1659 Hahn is veel beter.. In de OP staan er al een aantal.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Slimmerd, daar heb ik niet aan gedacht, ik ga eens even zoeken.
wilde per roeiboot opgehaald worden van het buureiland?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:48 schreef sacha het volgende:
kennen jullie die mop van die Ziggo monteur die langs zou komen?
Dacht dat ie gratis mee mocht?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:48 schreef sacha het volgende:
kennen jullie die mop van die Ziggo monteur die langs zou komen?
die kwam nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wilde per roeiboot opgehaald worden van het buureiland?
Ik ben ook Ziggo sinds een tijdje ongewild ipv UPC. Mijn download is soms tragisch. Ik moet dan weer 10 meter kabel uit de kast halenquote:
wat heeft de NOS je aangedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:12 schreef Kingstown het volgende:
Wat een ongelooflijke nitwitten zijn het toch ook bij de NOS. Kan iemand daar mss even de boel lamleggen?
Net doen alsof je "verward" bent schijnt een redelijk sucesvolle methode te zijn....
En ik maak er nog ongewild reclame voor ook zie ikquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook Ziggo sinds een tijdje ongewild ipv UPC. Mijn download is soms tragisch. Ik moet dan weer 10 meter kabel uit de kast halen
Maar met de kabel gaat het weer goed? Dan ligt het aan je wifiquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook Ziggo sinds een tijdje ongewild ipv UPC. Mijn download is soms tragisch. Ik moet dan weer 10 meter kabel uit de kast halen
Beter, maar het kakt soms in naar het nul punt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met de kabel gaat het weer goed? Dan ligt het aan je wifi
Ja sinds ik daar weg ben is het allemaal niet beter geworden...quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, maar het kakt soms in naar het nul punt.
Ohquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sinds ik daar weg ben is het allemaal niet beter geworden...
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sinds ik daar weg ben is het allemaal niet beter geworden...
Maar wat was het excuus?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel, das dan 35 euro korting omdat die nitwit niet op komt dagen![]()
maandag weer proberen
Toen jij nog in de hoofdstad woonde werkte ik mogelijk al voor Zikko... Toen was het nog goedquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
toen ik in de hoofdstad woonde was ik waarschijnlijk de enige Nederlandse die géén problemen met upc had![]()
nu op mijn eiland ben ik blij dat upc ziggo heeft overgenomen
ik had upcquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen jij nog in de hoofdstad woonde werkte ik mogelijk al voor Zikko... Toen was het nog goed
Maandag dan maar de bootregeling saboteren... Kapitein bekend neem ik aanquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:00 schreef sacha het volgende:
[..]
geen excuus, heel vervelend voor de monteur, u krijgt korting
Want dan krijg je een jaar lang gratis ?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:16 schreef sacha het volgende:
dus nu hoop ik dat hij wiens naam ik niet zal noemen maandag óók niet op komt dagen
het interesseert mij geen reet wat zijn probleem isquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie een probleem met zn verbinding met de zaak?
dat zie ik dan wel weerquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Want dan krijg je een jaar lang gratis ?
niets van waar, aannamesquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
Ah je kent hem en jullie mogen elkaar niet ... Lekker professioneel
Ik heb er even een hengeltje uitgegooidquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op FOK! is er in VBL ook wel een Feyenoord topic. Daar zitten vast genoeg users die je kunnen vertellen wat de beste fora daar voor zijn. VBL / FEIJENOORD #1659 Hahn is veel beter.. In de OP staan er al een aantal.
jezus fuck sjoef, als ik een contract met upc zou hebben zou ik doen waar ik voor teken, als deze persoon denkt dat dat wel op z'n eilands opgelost kan worden heeft ie aan mij de verkeerdequote:Op donderdag 9 juli 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is het de postbode die stiekem bijklust
Ja dat zou ik ook verwachten Sas, maar je hebt hem nog niet gesproken ? Ik zou juist als het een eilander zou betreffen de boel extra snel oplossen/behandelenquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus fuck sjoef, als ik een contract met upc zou hebben zou ik doen waar ik voor teken, als deze persoon denkt dat dat wel op z'n eilands opgelost kan worden heeft ie aan mij de verkeerde
Ook jij mag verwachten waar je voor betaalt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus fuck sjoef, als ik een contract met upc zou hebben zou ik doen waar ik voor teken, als deze persoon denkt dat dat wel op z'n eilands opgelost kan worden heeft ie aan mij de verkeerde
Veel dingen te doen, gekkenhuisquote:
Druk is goed, zolang je maar niet achter de geraniums zit.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Veel dingen te doen, gekkenhuis![]()
Ook veel bij Chufi thuis, maar het werkte niet tussen ons![]()
Hoe is het met jou?
Haha. Fijn dat het goet gaad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk is goed, zolang je maar niet achter de geraniums zit.
Met mij gaat het goed en ik ben nog wel een goed mens.
Dat is wel heel veel goed in één post hè.
ik zou niet weten waarom ik hem persoonlijk zou aanspreken, dit is zakelijk en dan spreek ik zijn baas aanquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook verwachten Sas, maar je hebt hem nog niet gesproken ? Ik zou juist als het een eilander zou betreffen de boel extra snel oplossen/behandelen
Ja duidelijk, maar je wist dat hij de monteur zou zijn , die je zou gaan helpen? Of hoorde je dit pas achterafquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik hem persoonlijk zou aanspreken, dit is zakelijk en dan spreek ik zijn baas aan
nee dat wist ik niet, ik vroeg of ik een naam mocht hebben, dit was eilandaannemer/monteurquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duidelijk, maar je wist dat hij de monteur zou zijn , die je zou gaan helpen? Of hoorde je dit pas achteraf
Dus dat wordt nummer 3 in de achtertuin ...quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, ik vroeg of ik een naam mocht hebben, dit was eilandaannemer/monteur
achtertuin is vol, zijtuin is aan de beurtquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dat wordt nummer 3 in de achtertuin ...
Daar passen er 2 schat ik zo... De rest gewoon bij de overburen ....quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
achtertuin is vol, zijtuin is aan de beurt
Ze gaan toch altijd met zijn drieën daar waar jij woont?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
achtertuin is vol, zijtuin is aan de beurt
juistquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gaan toch altijd met zijn drieën daar waar jij woont?
UPC bestaat niet meer en heet nu wel Zikko.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
toen ik in de hoofdstad woonde was ik waarschijnlijk de enige Nederlandse die géén problemen met upc had![]()
nu op mijn eiland ben ik blij dat upc ziggo heeft overgenomen
Hoho MO... UPC bestaat nog wel, maar in Nederland heet het nu Zikko... UPC of eigenlijk Liberty Global International heeft Zikko overgenomen en dat maakt nu deel uit van het globale netwerk...quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
UPC bestaat niet meer en heet nu wel Zikko.
Maar veel alternatieven zijn er niet, en ik hoor van mensen die geen Zikko hebben vaak dat ze meer problemen hebben dan ik, heb eigenlijk zelden problemen, dus klaag ik niet.
Ik bedoel ook in Nederland, daar woon ik namelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoho MO... UPC bestaat nog wel, maar in Nederland heet het nu Zikko... UPC of eigenlijk Liberty Global International heeft Zikko overgenomen en dat maakt nu deel uit van het globale netwerk...
Ja ze hebben hier gekozen voor de naam Zikko... Ik was er in 2006 bij toen ze die naam bekend maakten en niemand vond het wat ...quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ook in Nederland, daar woon ik namelijk.
Maar in feite interesseert het me geen reet hoe het heet, als de boel maar naar behoren werkt, daar betaal ik ook voor.
Inderdaad, ik las over die sleepbootkapitein. Die UPC-monteur mag wel uitkijken.quote:
Toen ik met kabel begon in 2000 heette het nog @home en ik heb van de 'overgang' naar Zikko niks gemerkt , ben eigenlijk best tevreden. Toen ik een paar mndn geleden een probleempje had heb ik gebeld, de dag erna kwam een monteur en ik kreeg een nieuw draadloos modem.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze hebben hier gekozen voor de naam Zikko... Ik was er in 2006 bij toen ze die naam bekend maakten en niemand vond het wat ...
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik las over die sleepbootkapitein. Die UPC-monteur mag wel uitkijken.
@Home ja daar werkte ik toen ookquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik met kabel begon in 2000 heette het nog @home en ik heb van de 'overgang' naar Zikko niks gemerkt , ben eigenlijk best tevreden. Toen ik een paar mndn geleden een probleempje had heb ik gebeld, de dag erna kwam een monteur en ik kreeg een nieuw draadloos modem.
Nu heeft mijn zoon last van een te trage verbinding, dus ik zei, je moet gewoon bellen en zeggen dat je het opgelost wil hebben. Punt. Geen discussie en/of lulverhalen. dat probeerden ze bij mij namelijk ook, toen zei ik meneer!, het ligt niet aan mij maar aan jullie!, dáárom bel ik en ik wil dat jullie het nu oplossen. Punt. Bespaar me die onzinverhalen.
Tijdens wat familieverhalen kreeg ik te horen dat mijn neef tegenwoordig bij jullie speelt. Als Schiedammer. De verrader.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Die zeikerds van Neptunus hebben protest aangetekend vanwege een door Amsterdam gebruikte knuppel uit de echte USA die niet op het lijstje van de Europese bond staat. Die eerder door Amsterdam gewonnen wedstrijd wordt dus uit de uitslagenlijst geschrapt en moet opnieuw geknuppeld worden in jouw buurt...
De beste pitcher van Nederland. Nog steeds. En pitching coach in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijdens wat familieverhalen kreeg ik te horen dat mijn neef tegenwoordig bij jullie speelt. Als Schiedammer. De verrader.
Ik dacht dat hij al lang en breed gestopt was, maar blijkbaar kun je als 40-plusser nog meekomen in de Nederlandse top.
wel zelf bakken danquote:
Het schijnt een jonge knul te zijn, dus ik denk eerder bier over de bank.quote:
Ja, dat kan ook...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt een jonge knul te zijn, dus ik denk eerder bier over de bank.
Zijn die niet op naamquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:53 schreef sacha het volgende:
[..]
*buurvrouw dagkaart voor het zwembad geeft*
En dat weet je nu al? Wel een win-win zo ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:50 schreef sacha het volgende:
maandag komt de Ziggo man weer niet![]()
das weer 35 euro korting
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat weet je nu al? Wel een win-win zo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |