De klepel had ik ergens zien hangen, maar dat was tussen de benen van Sylvie ipv Sabia.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:08 schreef Deisyy het volgende:
Dit zijn de feiten, ik kan het niet mooier maken. Ik wil wel nog even melden dat ten tijde van de beef tussen Sylvie ("in een gekke bui heb ik mijn ijshoorntje opgegeten") team Sabiawas.
Van de voetballer voor Khalid weet ik niets, wel dat er een Duitse dj was, daar heeft ze ook een dochter mee.
De dames gaan vooral voor gouden klepels, zo heeft Sylvie voor Raf en na Maarten ook nog de klepel van de grote liefde van onze lieve 40+-mod Karina, Zlatan Ibrahimovic gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De klepel had ik ergens zien hangen, maar dat was tussen de benen van Sylvie ipv Sabia.
Maarten Atmodikoro (ex- profvoetballer bij NAC) doelde ik op. Ex van Sylvie voordat Rafael in beeld kwam.
Bedankt voor de fijne samenvattingen.Erg prettig om op de hoogte te zijn.
Zlatan vind ik een engerd. Met z'n plakplaatjes. En z'n sport BH.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:54 schreef Deisyy het volgende:
De dames gaan vooral voor gouden klepels, zo heeft Sylvie voor Raf en na Maarten ook nog de klepel van de grote liefde van onze lieve 40+-mod Karina, Zlatan Ibrahimovic gehad.
En zijn neusquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zlatan vind ik een engerd. Met z'n plakplaatjes. En z'n sport BH.
Kloptquote:
Ik doe gewoon mee:quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik probeerde een positieve draai te geven aan het Fok!-drama van dit jaar, tegen beter weten in.
Je weet zelfs de datum nog...quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:27 schreef Deisyy het volgende:
We kunnen er lang en kort over praten, maar niets is meer hetzelfde sinds 10 april 2015.
Het was de dag voor mijn verjaardag, ik zal het nooit vergetenquote:
Dan zag (of interpreteerde) ik het verkeerdquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zwaai keurig netjes terug, maar dan met aan iets andere versie van die smiley...
Ik heb al de vraag gekregen of het een dame was die haar plassertje afveegde...quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zag (of interpreteerde) ik het verkeerd
Dat kan ookquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al de vraag gekregen of het een dame was die haar plassertje afveegde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |