Ik beslis zelf wel wanneer ik terug kom. Heb al best wat gelezen vanavond hierover editquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijf zoeken hoor. Maar kom pas terug als je iets gevonden hebt wat ergens op lijkt (mét bronnen graag) in plaats van elke gedachte die in je opkomt posten
Ik zie het wel vaker hier dat er verwarring is tussen hoax en false flag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou het zegt me niet zoveel die tweelingzusjes. Doet me erg denken aan verhaaltjes rondom MH17. Dus sorry, voor mij niet convincing dat het geen valse vlag is. Waar ik wel bij wil vermelden dat naar mijn mening in een valse vlag/hoax onschuldige slachtoffers bij betrokken kunnen zijn die gewoon de pineut waren en geofferd werden, wie weet om het event meer geloofwaardigheid te geven. Nu niet gepikeerd raken aub
Yup een hoax staat voor bedrog. Bij beiden kunnen onschuldigen bij betrokken zijn. Genoeg gehoaxed en gevalse vlagt voor vanavond. Fijne avond nog voor iedereenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie het wel vaker hier dat er verwarring is tussen hoax en false flag.
false flag is dat er daadwerkelijk een aanval is met slachtoffers maar door een andere partij dan ze zeggen dat ze zijn en een hoax is dat de aanval volledig nep is, nooit is gebeurd en iedereen die zegt dat ze het hebben meegemaakt liegt/is getrapt in een uitbundige leugen.
Dit lijkt me eventueel een false flag maar hoax lijkt me erg onwaarschijnlijk. Sandy Hook zou eventueel een hoax kunnen zijn.
Helemaal waar maar als je bereid bent je leven te geven voor je religie lijkt het me toch een raar verhaal om het zodanig in gevaar te brengen door drugs te gebruiken voor je zoiets doet. Ik kan er met mijn pet niet bij. Maar ja, als er maar lang genoeg op je ingepraat wordt kan je uiteindelijk alles geloven denk ik. Geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, westerse geestelijken mogen ook geen ongein met koorknaapjes uithalen.
Juist een drug als cocaïne (en amfetamine) verlaagt de drempel om, in de 'juiste' ambiance, wandaden te verrichten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:52 schreef jogy het volgende:
Helemaal waar maar als je bereid bent je leven te geven voor je religie lijkt het me toch een raar verhaal om het zodanig in gevaar te brengen door drugs te gebruiken voor je zoiets doet. Ik kan er met mijn pet niet bij. Maar ja, als er maar lang genoeg op je ingepraat wordt kan je uiteindelijk alles geloven denk ik. Geen idee.
Wat ze gebruiken geeft ze een hoger uithoudingsvermogen, betere concentratie, meer zelfvertrouwen (het idee dat ze alles aankunnen) en ik denk ook dat ze op dat moment goed te manipuleren (op te fokken) zijn voor 'het hogere doel'quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal waar maar als je bereid bent je leven te geven voor je religie lijkt het me toch een raar verhaal om het zodanig in gevaar te brengen door drugs te gebruiken voor je zoiets doet. Ik kan er met mijn pet niet bij. Maar ja, als er maar lang genoeg op je ingepraat wordt kan je uiteindelijk alles geloven denk ik. Geen idee.
Maar ik ga er vanuit dat die persoon het vrijwillig tot zich heeft genomen en dat is een beetje mijn punt. Ik weet ook te weinig van het islamitische geloof om er daadwerkelijk stellig over te zijn. Maar mijn gedachtegang is dat wanneer je de 'martelaars weg' bewandeld uit de naam van Allah dat je die glorieuze dood en het eeuwige leven erna niet in gevaar wil brengen door drugs te gebruiken die dus niet mogen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist een drug als cocaïne (en amfetamine) verlaagt de drempel om, in de 'juiste' ambiance, wandaden te verrichten.
Nou ja daar kun je ook hele rare dingen van gaan doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat ze gebruiken geeft ze een hoger uithoudingsvermogen, betere concentratie, meer zelfvertrouwen (het idee dat ze alles aankunnen) en ik denk ook dat ze op dat moment goed te manipuleren (op te fokken) zijn voor 'het hogere doel'
Denk niet dat ze een zegeltje slikken voor dat ze een aanslag gaan plegen
Zou Tingo dat bedoelen met die vage breakdance filmpjes?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja daar kun je ook hele rare dingen van gaan doen.
Thanks idd duidelijk gebracht zonder sensatie of wat dan ook, klopt allemaal geen zier van er is nog wel meer te vinden zoals die rare bullet holes. Nvm, genoeg mensen die er toch weer mooi intrappen. DM is één van de grootste bullshit-papers trouwens allemaal presstitutesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde is er goeie verzameling van originele MSM beelden en wat discussie over bij de fakelogist,ook als je 'n beetje gevoelig van kritiek ben over de officieel versie,dus interessant voor de suitably shocked and outraged brigade.
http://fakeologist.com/fo(...)sacre-tunisia-26615/
Geen enge stemmen of dramatische muziek-
gewoon kalm,duidelijk commentaar over (vond ik):
Discussie? Iedereen strooit met ongefundeerde aannames en beweringen in die link die je geeftquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinteresseerde is er goeie verzameling van originele MSM beelden en wat discussie over bij de fakelogist,ook als je 'n beetje gevoelig van kritiek ben over de officieel versie,dus interessant voor de suitably shocked and outraged brigade.
http://fakeologist.com/fo(...)sacre-tunisia-26615/
Geen enge stemmen of dramatische muziek-
gewoon kalm,duidelijk commentaar over (vond ik):
Graag gedaan. Ik vond de simpel commentaar van de maker van de vid best kalm en eerlijk.Geen hysteria,geen schreeuwen,gewoon goed analysis en kritiek op de msm verhaaltjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks idd duidelijk gebracht zonder sensatie of wat dan ook, klopt allemaal geen zier van er is nog wel meer te vinden zoals die rare bullet holes. Nvm, genoeg mensen die er toch weer mooi intrappen. DM is één van de grootste bullshit-papers trouwens allemaal presstitutes
Kan jij 'n overtuigende voorbeeld geven/vinden?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Discussie? Iedereen strooit met ongefundeerde aannames en beweringen in die link die je geeft![]()
Ik bedoel, dat een rouwende vrouw een specifieke bikini aan heeft word genoemd als reden dat het een hoax is.![]()
En ik vraag me écht af, Tingo, is jouw bedoeling van dit topic om aan te duiden dat je het een hoax vind? Of een false-flag? Bij dat eerste lijkt het me goed om dit topic te sluiten. Een hoax is het namelijk niet.
Als je vindt dat het een false-flag is mag je wel met wat andere 'bewijzen' komen. Of zelfs een met een goed verhaal komen ipv een linkdump
Die fakeologist link van je is iig iets wat we hier lijkt me niet willen, dat iedereen elkaar napraat en alles aangrijpt om maar te kunnen zeggen dat het een hoax is.
Kom maar op met je 'schokkende camerabeelden'.Ik kon niks vinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:46 schreef Copycat het volgende:
Bij Charlie Hebdo werd er rustig gefilmd vanaf het dak. 'Zie je wel, staged. Anders film je niet zo rustig!'
Hier zijn alleen schokkende camerabeelden voorhanden. 'Zie je wel, staged. Anders film je niet zo onrustig!'
You lose or you lose.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan jij 'n overtuigende voorbeeld geven/vinden?
Twas ook vermeld dat er waren granaten gebruikt.
Twas ook vermeld dat die 'dader' heeft naar de prive strand gezwommen.
Ook dat ze met 'n boot aan 't prive strand gearriveerd, en dat er waren meerdere 'daders'.
Waarschijnlijk is 'n prive strand makkelijker te afsluiten en controleren.
Same old story just a different hoax, ik ben benieuwd wat de volgende is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kom maar op met je 'schokkende camerabeelden'.Ik kon niks vinden.
Veel beelden van lege strandbedjes op 'n totaal lege prive strand,dat wel.
astuquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kom maar op met je 'schokkende camerabeelden'.Ik kon niks vinden.
Veel beelden van lege strandbedjes op 'n totaal lege prive strand,dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
astuAl eerder gezien, ik vind het niet zo schokkend, sorry maar ik zit naar fakery te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Hoe kom je tot die conclusie, dat het fakery is?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al eerder gezien, ik vind het niet zo schokkend, sorry maar ik zit naar fakery te kijken.
Dankje. Deze had ik al gezien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu strooi jij ook met beweringen zonder een bron te gebruiken. Maar da's de aard van t beestje he.
Je kijkt niet door die man zijn ogen he. Wie weet ziet hij net wat meer als de lens van zijn camera. Wellicht. Misschien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje. Deze had ik al gezien.
'There's bodies everywhere' - Waar dan ? - er is helemaal geen lijken te zien.
Tafeltjes in t restaurant zijn allemaal netjes op z'n plaats.
Brave jongen - chasing after a coke-fuelled,machinegun killer with a bottle.Wat gaat 'ie doen?
'Hey stop ! Put that machine gun down or I'll pour olive oil on you!'
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al eerder gezien, ik vind het niet zo schokkend, sorry maar ik zit naar fakery te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |