SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Ajacied422 op 01-07-2015 20:20:44 ]
Ik kijk persoonlijk meer uit naar Heracles - Vitesse en NAC - Heerenveen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Groningen - Twente is meteen wel een aardige pot
Kom je misschien Check van Gelder nog tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:58 schreef Karina het volgende:
AFC-FC Emmen kan ik tegen die tijd wel even gaan checken
quote:SBS heeft voor de komende drie jaar de rechten verworven voor het uitzenden van wedstrijden van de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal. Vanaf de halve finales van de aankomende strijd om de KNVB-beker zullen de wedstrijden live te zien zijn bij SBS.
Dat maakt Peter de Mönnink, CEO van SBS, bekend tijdens de najaarspresentatie van SBS.
"We zijn een voetbalgek-land. Bij ons staat voetbal op nummer één", aldus De Mönnink.
SBS is van plan de samenvattingen van de wedstrijden van de KNVB-beker uit te zenden. Vanaf de halve finales worden de wedstrijden live uitgezonden. Verdere details over de uitzendingen zijn nog niet bekend.
FOX behoudt de rechten over het live uitzenden van de wedstrijden van de KNVB-beker tot aan de halve finale, daarna zullen ze te zien zijn bij SBS.
Tering FOXquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:53 schreef hafcfan het volgende:
Spannendste potje niet eens op tv dus
OJCtwitter:BDamavoetbal twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:07:34In de vierde minuut schiet Jelle Scholts uit een vrije trap wel raak. Het is 1-0 voor OJC Rosmalen. reageer retweet
twitter:mvvmaastricht twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 17:14:31Leroy Labylle scoort de 0-1 #capmvv reageer retweet
Shit. Go AFC!quote:
Ajax - De Graafschap is natuurlijk ook erg spannendquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk wel uitgekeken naar Heracles - Vitesse morgen.
Evenals RKC Waalwijk - Helmond Sport.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax - De Graafschap is natuurlijk ook erg spannend
twitter:BDamavoetbal twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:28:10Sprookje is waarschijnlijk voorbij, want in de 114e minuut scoort Sherjill MacDonald 3-4 voor Sparta Rotterdam. reageer retweet
twitter:BDamavoetbal twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:29:32Een minuut later een tweede gele kaart voor OJC-speler Kevin van Zijl. Negen tegen elf, 3-4: een onmogelijke missie. reageer retweet
Jammer, had verwacht dat Pereiro en Poulsen wel zouden spelen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pasveer; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Maher, Hendrix, Schaars; Locadia, De Jong en Lestienne
Paalgod op de bank
Telstar wint met 6-5quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met de strafschoppen bij Scheveningen-telstar?
Telstar gewonnenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met de strafschoppen bij Scheveningen-telstar?
Bedankt voor de link.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
MVV twittert live de penaltyreeks
Er zijn nog 28 wedstrijden te gaan, Hansquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Er waren mensen die mij uitlachten toen ik zei dat Heracles wel eens boven Heerenveen zal kunnen eindigen.
Zes wedstrijden zeggen niet zo veel over de eindstand. Heerenveen heeft meer kwaliteit en gaat dus een inhaalslag maken. Heracles (en trouwens ook PEC) gaan waarschijnlijk nog wel wegzakken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Er waren mensen die mij uitlachten toen ik zei dat Heracles wel eens boven Heerenveen zal kunnen eindigen.
No shit. Ze hebben nog niks gewonnen. Graafschap tellen we niet mee. Matig team johquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn nog 28 wedstrijden te gaan, Hans
Ik was t nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Twente speelt toch pas morgen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga schakelen naar de bundesliga.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga schakelen naar de bundesliga.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Twente speelt toch pas morgen?
Heracles - Vites, Groningen - Twente, NAC - Heerenveen en Feyenoord - PEC zijn toch leuke potjes.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Doorgaans zijn de lotingen in het begin spannender dan de wedstrijden zelf.
Heracles - Vitesse wordt niet uitgezondenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles - Vites, Groningen - Twente, NAC - Heerenveen en Feyenoord - PEC zijn toch leuke potjes.
nac heerenveen is niksquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles - Vites, Groningen - Twente, NAC - Heerenveen en Feyenoord - PEC zijn toch leuke potjes.
quote:Net als Ajax zal ook De Graafschap woensdagavond niet met zijn sterkste elf verschijnen. De Graafschap coach Jan Vreman laat tegenover RTV Oost weten dat De Graafschap met de nodige reserves zal starten. 'Het is een lastige wedstrijd, maar ook een hele belangrijke. We willen zeker niet afgaan en dus niet weggespeeld worden. Maar onze prioriteit ligt in de competitie en niet bij deze wedstrijd. Voor een aantal jongens die gaan spelen is het daarom tegelijkertijd een mooie testcase. Ze hebben ook wel vaker samen gespeeld', zo doelt hij op Jong De Graafschap.
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles - Vitesse wordt niet uitgezonden.
Terecht.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles - Vitesse wordt niet uitgezonden.
Niet terecht, vind ik. Maar ja, dat RKC Waalwijk - Helmond op donderdag is, is puur vanwege planning etc.quote:
Is mooi voor ons. Nu gaan er meer mensen naar het stadion. Heerlijk toch een vol stadion in de beker. Ook prima tijd nu.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/joerieth/status/646384704334204929
En FOX die het maar een geweldige speler vindt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Slagveer achterlijke stoepmongool
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/joerieth/status/646384704334204929
Alles is geweldig , of niet Jan Joodquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En FOX die het maar een geweldige speler vindt.
Kenji Gorré verbaast menig ADO-supporter. ADO komt godverdomme op voorsprong en dat in een bekerwedstrijd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk !!!
Die had naar mijn mening allang een basisplaats moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kenji Gorré verbaast menig ADO-supporter. ADO komt godverdomme op voorsprong en dat in een bekerwedstrijd.
Arnold Bruggink heeft ze niet op een rijtje . Ruudje Dil 2quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Arnold Bruggink keek nooit naar FC Volendam.
Hij weet niet eens dat Henk goed is in mooie stiftjes. Wat een gek. Hij heeft dus echt totaal niet naar FC Volendam gekeken in het verleden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arnold Bruggink heeft ze niet een rijtje . Ruudje Dil 2
Hij kijkt niet eens de eredivisie . Tijdens de wedstrijden rolt ie er 1 op en gaat ie chillen op de bankquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij weet niet eens dat Henk goed is in mooie stiftjes. Wat een gek. Hij heeft dus echt totaal niet naar FC Volendam gekeken in het verleden.
Rustaaagquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
En leuk dat jullie dat vinden.
Heb je PSV al zien ontsnappen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu kijk ik ook.
En leuk dat jullie dat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde Evert zeggen dat PSV Cambuur het spel laat maken om zo op de counter gevaarlijk te worden.quote:
Evertgod is een beetje seniel aan het worden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde Evert zeggen dat PSV Cambuur het spel laat maken om zo op de counter gevaarlijk te worden.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
En dat is ook zo.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde Evert zeggen dat PSV Cambuur het spel laat maken om zo op de counter gevaarlijk te worden.
Precies. Geen reden voor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Nou ja, waarom zou PSV thuis tegen Cambuur het eigen spel maken?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Dat was pas daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Davy heeft een selectief geheugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:35 schreef Bronson_ het volgende:
PSV verdient het niet eens om te winnen.
Zo lijkt de CL een stuk minder eng ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef Zorro het volgende:
PSV - Wolfsburg wordt een makkie zie ik. Alleen even Lewandowski inhuren.
Dat is al de 2de keer dat je over mij praat. Zou het door de goal van Locadia komen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, gewoon blijven proberen.
Probeer het eens met davy anders, die trapt overal in.
Uh.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is al de 2de keer dat je over mij praat. Zou het door de goal van Locadia komen?
Nu valt hij ook na de rust in.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die komt er steeds eerder inNa de winterstop valt hij na de rust in.
Jammer dat PSV niet probeert het spel te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef Pascalus het volgende:
Deze wedstrijd en die van NAC kunnen mij nog niet echt boeien.
En nu ben jij er ook nog eens.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
De disses vliegen over en weer in dit topic.
Een wedstrijd als deze niet echt boeiend. Zolang PSV doorgaat is het prima.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat PSV niet probeert het spel te maken.
Roland, ik ben je nummer 1 fanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Er worden net geen schoten gevuurd.
De volgende ronde tegen De Graafschap wordt vast spannender.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een wedstrijd als deze niet echt boeiend. Zolang PSV doorgaat is het prima.
nou nou nou nou nou nouquote:
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Hendrix heeft een beetje een incesthoofd.
Schoten gevuurd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
En je neefje.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je neefje.
Oké, hier heb je me goed te pakken. Ik ga niet eens moeite doen om met een counter te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je neefje.
Panningen hèquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Hendrix heeft een beetje een incesthoofd.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ík je nummer 1 fan ben.
Wedstrijd tegen Heracles in de benen hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
2-1
Maar als ik zeg dat PSV slecht speelt is het trollen hoor jongens.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:08 schreef KingRoland het volgende:
als PSV verliest(ook met pingels) neem ik 1 week lang een UI(naar keuze) van GGMM.
Zo keept die welquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:10 schreef Zorro het volgende:
Nou en? Het is niet dat Cillessen in het doel staat of zo.
Pasveer keeptquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Zoet deed al meer bij een penal dan Cillessen ooit gedaan had
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:08 schreef KingRoland het volgende:
als PSV verliest(ook met pingels) neem ik 1 week lang een UI(naar keuze) van GGMM.
Kun je nagaan.quote:
Die badderharingquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie zegt er dat PSV goed speelt dan
Chicks fixen op een parkeerplekquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is de functie van Maher eigenlijk?
Ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie zegt er dat PSV goed speelt dan
Dan lijkt de rest beter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
Jihad voorbereiden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
echt?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie dat Luuk de Jong een broer heeft die ook profvoetballer is? Hij schijnt bij Newcastle onder contract te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |