Het is idd best te doen zoquote:
Ik heb wel wat jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kun je dat ding niet uitrusten met een anti-vogel iets?
Wel nog wat leuks kunnen filmen?
Uhm nee. Deze temperaturen zijn voor een heel gaaf grasveld op zo'n 1 km van mijn huis. Maar ik gok dat soortgelijke temperaturen gehaald kunnen worden in andere weilanden als je je maar ingraaft.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op de 3e verdieping van 4. Als we dus op het dak van de verdieping boven mij gras leggen, is het lekker koel bij mij?
Dat is niet zo heel verrassendquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:00 schreef Norrage het volgende:
Bizar dat het aan de kust zelfs het warmst is
Breda 37 op de hertog jan laan. Mwa... Denk dat we dat niet echt halenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Wat is ook alweer die site waar mensen hun eigen meetstationnetje hebben?
Edit: Gevonden, dat ging makkelijk
https://www.netatmo.com/nl-NL/weathermap
aflandige stroming!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:00 schreef Norrage het volgende:
Bizar dat het aan de kust zelfs het warmst is
Hertog Janquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Breda 37 op de hertog jan laan. Mwa... Denk dat we dat niet echt halen
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op woensdag 01-07-2015 om 16:17:36En ja hoor... the winner is Woensdrecht, als eerste #35graden dit jaar! http://t.co/jAqrPcYvW1 reageer retweet
Bij mij inmiddels de 25 voorbij. Wil niet weten hoe warm de slaapkamer isquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:19 schreef GekkePoes het volgende:
Temp in huis is net de 23 gepasseerd... dat duurt normaal een week om die er weer onder te krijgen.
26 voorbij hier...quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels de 25 voorbij. Wil niet weten hoe warm de slaapkamer is
Op 31 juni zekerquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:24 schreef sacha het volgende:
mijn weerstation is door de hitte bevangen![]()
het is volgens de klok 16.77 uur
Een groen dak (gras en andere beplanting) kan inderdaad voor een koeler huis in de zomer zorgen. En stel dat je hetzelfde doet voor een hele stad, dan zal de gemiddelde temperatuur in die stad zeker een paar graden lager liggen dan in een stad zonder groene daken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op de 3e verdieping van 4. Als we dus op het dak van de verdieping boven mij gras leggen, is het lekker koel bij mij?
Klopt, maar ik had het meer over zoden op het dak leggen als easy solutionquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:25 schreef Angry_Bird het volgende:
Een groen dak (gras en andere beplanting) kan inderdaad voor een koeler huis in de zomer zorgen. En stel dat je hetzelfde doet voor een hele stad, dan zal de gemiddelde temperatuur in die stad zeker een paar graden lager liggen dan in een stad zonder groene daken.
Heb net een thermometer in m'n kont gestoken. 37.4 gaf 'ie aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:26 schreef Rabieluh het volgende:
27,8 in mn kamer, thermometer die ik voor de lol in de zon heb gehangen zit op 46,4 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |