Temperaturen zoals weergegeven op weerplaza zijn gewoon in celsius. Gaat hier om een temperatuurverschil van zo'n 4/5 graden tussen beide modellen.quote:
Tenzij die vogel een forse paarsgepunte lans heeft geef ik je weinig hoopquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Heeft mijn vogel de frontpage nog gehaald?
Paarsgepunte temperatuursvoorspellingen hebben het wel gehaald.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tenzij die vogel een forse paarsgepunte lans heeft geef ik je weinig hoop
Helaasquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Heeft mijn vogel de frontpage nog gehaald?
Ben net terug van werk, ga over een paar minuten beginnen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
HelaasNog niet
Stuur Djeez ff een berichtje
Filmpje wel al klaar?
Je droned voor het werk ffquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net terug van werk, ga over een paar minuten beginnen.
Vind ik nog verbazingwekkend laag eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Record staat op 20,8 in De Bilt.
http://www.meteolink.nl/weer-records-nederland-en-de-wereld/
Ik ook. In noord Italië had ik in Mei al minimumtemperaturen van rond de 23 graden snachts.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind ik nog verbazingwekkend laag eigenlijk
In Nederlandse huizen zitten er soms dikke lagen glaswol onder het dak, als je de goede kant boven legt stralen de warmte naar binnen uit, vooral nuttig in de winter.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook. In noord Italië had ik in Mei al minimumtemperaturen van rond de 23 graden snachts.
Anderzijds, is t maar goed dat dat in NL niet voorkomt aangezien onze huizen daar totaal niet op gebouwd zijn en we dan allemaal niet meer kunnen slapen
Buiten bijna koeler dan binnen (28.1 binnen) dus nog ff wachten, katten naar de hal lokken en alles open zettenquote:
En ik ga voor het record aantal klachten dat ik het tandjeswarm heb en mijn bed helemaal volzweet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:42 schreef GekkePoes het volgende:
nog 27 graden in de Bilt. dit kan een record temperatuur worden voor de nacht.
8 hoog heeft toch zo z'n voordelen, buiten het uitzichtquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:43 schreef WEST het volgende:
Heb boven de boel maar los gegooid. Beneden hoef ik dat niet doen. De muggen en andere ongedierte weet dan de weg wel te vinden.
Dan wel ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8 hoog heeft toch zo z'n voordelen, buiten het uitzicht
Ik zou het wel denken... Mijn foon-camera heeft er wat moeite mee, maar ik zag zelf ook niet echt dat het niet vol was...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Is 't volle maan ofzo? 't Ding ziet er wel behoorlijk vol uit.
Volle maan 2 juli 2015 04:22:22quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:58 schreef Burner82 het volgende:
Ik zou het wel denken... Mijn foon-camera heeft er wat moeite mee, maar ik zag zelf ook niet echt dat het niet vol was...
Zou toch echt zweren dat ik me vandaag geschoren had...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volle maan 2 juli 2015 04:22:22
Ja dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |