Morfinezalfjequote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik in dat ziekenhuis in Oostenrijk. Was geen zalfje uit een apotheek o.i.d. Ik verging van de pijn en kon door de hoeveelheid vocht in mijn voeten niet normaal lopen.
Jeugdzorg mag hier wel een bezoekje komen brengen. Kindermishandeling is een ernstige zaak.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Die ouders moet je vastzetten godverdomme
Ik hoop op het beste... Kinderen kunnen soms verdomd veel hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of dat kind het overleeft he... Een kind van een half jaar met 3e graads brandwonden is niet zomaar even hersteld lijkt me.
Die ouders moet je vastzetten godverdomme
Opzettelijk of niet, dit soort domheid moet ook gewoon bestraft worden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jeugdzorg mag hier wel een bezoekje komen brengen. Kindermishandeling is een ernstige zaak.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Opzettelijk of niet, dit soort domheid moet ook gewoon bestraft worden.
Ik vind mishandeling altijd doelbewust.. Dat was dit waarschijnlijk niet (mag het toch hopen) Maar dit soort domheid moet daar wel gelijk aan staan... Of minimaal poging tot doodslag..quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zeg ook niet dat dit opzettelijk was, maar dat hoeft het ook niet te zijn voor kindermishandeling.
Dat zou ik niet te snel zeggen, dit soort zaken waar kinderen bij betrokken zijn worden over het algemeen echt wel serieus genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zeg ook niet dat dit opzettelijk was, maar dat hoeft het ook niet te zijn voor kindermishandeling.
Ze zullen er wel vanaf komen met een "niet meer doen he?" en "ze zijn al genoeg gestraft door de angst om hun kind te verliezen".![]()
Ik hoop het van ganser harte.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:03 schreef YazooW het volgende:
Dat zou ik niet te snel zeggen, dit soort zaken waar kinderen bij betrokken zijn worden over het algemeen echt wel serieus genomen.
Fahrenheit / Celsiusquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:06 schreef YazooW het volgende:
Waarom zit er eigenlijk zo'n groot temperatuurverschil tussen het Europesche en Amerikaanse model?
http://www.weerplaza.nl/1(...)=gens_pluim&r=midden
shhhttttt!!! Hier gaat het lekker koel wordenquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Fred0w het volgende:
Waarschijnlijk vannacht de warmste nacht ooit gemeten in Nederland.
Kan ik over meepraten, zelfde gehad, ook blaren en veel pijn. Het was zo erg dat ik een aantal nachten bijna niet heb kunnen slapen. Douchen was alleen te doen als het water echt heel lauw was, en zelfs dat voelde vervelend vanwege de stralen. Dat ellendige stuk van mijn leven vergeet ik nooit weer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Als kind ben ik wel een paar keer verbrand geweest. Één keer zo erg dat ik honderden blaartjes op mijn schouders had. Kon me niet bewegen vanwege de pijn en het jeukte als de tering. Hel. Dat was het. Vooral de nachten.
echt? bron?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Fred0w het volgende:
Waarschijnlijk vannacht de warmste nacht ooit gemeten in Nederland.
Op slaapkamer is het nu iets meer dan 25 graden. Buiten is het volgens weerappje 27. Ik wacht nog even.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik denk dat ik de ramen maar dicht hou vanavond. Koel wordt het toch niet.
zo maar eens kijken danquote:
De warmste nacht héquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo maar eens kijken dan
zelf dacht ik dat het vanaf naandag weer ca 24 graden was. maar ik zie 30 30 30 staan
wat gaat het nu worden lol?
35 35 35quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo maar eens kijken dan
zelf dacht ik dat het vanaf naandag weer ca 24 graden was. maar ik zie 30 30 30 staan
wat gaat het nu worden lol?
Ik denk dat Djeez wacht op het filmpje.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Heeft mijn vogel de frontpage nog gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |