Voor zover ik het weet was het een domme grap en greep die zijn kruis terwijl die dat zei.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Aha daar hoorde ik opeens geen woord meer over daarom vraag ik maar even?
Die relschoppers komen vandaag of morgen wel weer vrij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:15 schreef JaneDoe het volgende:
waarom zijn er geen verdachte agenten aangehouden, maar wel relschoppers?
De verdachte agenten staan nu op non actief.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:15 schreef JaneDoe het volgende:
Wat denk je als ik agent zou zijn en ik volgde alleen mijn collega s en bekeurde die op fouten welke die evt zouden maken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:15 schreef JaneDoe het volgende:
ja, ze mogen hun werk niet uitoefenen, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willenquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De verdachte agenten staan nu op non actief.
Als het onderzoek is afgerond worden die ook gewoon opgepakt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, ze mogen hun werk niet uitoefenen, maar zijn verder vrij om te gaan en staan waar ze willen
niet het zelfde dus
rijksrecherche toch, dus geen collega'squote:Op woensdag 1 juli 2015 14:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat denk je als ik agent zou zijn en ik volgde alleen mijn collega s en bekeurde die op fouten welke die evt zouden maken?
laten we t hopenquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die relschoppers komen vandaag of morgen wel weer vrij.
Die agenten staan nog wel wat te wachten hoor.
ik wacht t met grote interesse afquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het onderzoek is afgerond worden die ook gewoon opgepakt.
Heeft of kan de marechaussee niet nog meer te zeggen hebben?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
rijksrecherche toch, dus geen collega's
Post dat dan lekker in NWS-FBquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:22 schreef johnson555 het volgende:
voor de mod die mn bericht heeft verwijderd
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik gaf alleen aan dat mensen hier een dode man door de politie goedkeuren en het goedpraten onder het motto "politieoptreden".
Hoezo, ik reageer ook op dit bericht en de gedeelde meningen. Daar ga ik op in (goed recht hoop ik?). De dood van iemand wordt goedgepraat en juist mn bericht wordt verwijderd.quote:
Weet niet waar het over gaat, maar klachten over moderatie kunnen beter in de FB, dan weet je zeker dat het gelezen wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Hoezo, ik reageer ook op dit bericht en de gedeelde meningen. Daar ga ik op in (goed recht hoop ik?). De dood van iemand wordt goedgepraat en juist mn bericht wordt verwijderd.
Ach back on topic dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet niet waar het over gaat, maar klachten over moderatie kunnen beter in de FB, dan weet je zeker dat het gelezen wordt.
Dan spreek jij die users aan die dat zeggen en ga jij niet heel FOK! zitten bashen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:22 schreef johnson555 het volgende:
voor de mod die mn bericht heeft verwijderd
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ik gaf alleen aan dat mensen hier een dode man door de politie goedkeuren en het goedpraten onder het motto "politieoptreden".
Ik hoor alleen maar piepjes. en ziequote:Op woensdag 1 juli 2015 14:34 schreef Infection het volgende:
Live: Van der Steur reageert op onderzoek dood Mitch Henriquez
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dood-mitch-henriquez
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar piepjes. en zie
[ afbeelding ]
Volgens twitter kon het elk moment beginnen dus afwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |