Don't feed the troll.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iemand verzet zich terwijl hij stikt, dus dat hij overleden is is niet erg
daarbij gebeurd dit wel vaker
move along mensen
en nog vol houden hequote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
We weten ook wel dat drugs niet de (enige) doodsoorzaak is geweest.
Jawel, politie heeft zich gewoon aan de regels te houden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart/wit natuurlijk.
dankquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar de rest 'het afvoerputje' noemen betekent dat hij zichzelf beter kan voelen dan de rest, want hij hoort daar natuurlijk niet bij, ondanks dat hij ook deel uitmaakt van datzelfde FOK!.
[..]
Zijn niet mijn woorden hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iemand verzet zich terwijl hij stikt, dus dat hij overleden is is niet erg
daarbij gebeurd dit wel vaker
move along mensen
En burgers hoeven dat niet anders leef je in een politiestaat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, politie heeft zich gewoon aan de regels te houden.
Wat is daar mis mee?quote:
Misschien hebben ze dat ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, politie heeft zich gewoon aan de regels te houden.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:39 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
En burgers hoeven dat niet anders leef je in een politiestaat.
Sorry hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat al vast staat dat drugs geen rol hebben gespeeld
waarom zou dat niet kloppen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zojuist op het nieuws agenten in kwestie staan op non actief, weet niet of het klopt of niet.
nog even voor de duidelijkheidquote:Uit niets is gebleken dat hij gestorven is aan drugs, overmatig drankgebruik of een aangeboren afwijking.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
De eerst relschoppers zullen net wakker zijn en het nieuws nu zo'n beetje vernemen.
Zouden ze de straat op gaan dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
De eerst relschoppers zullen net wakker zijn en het nieuws nu zo'n beetje vernemen.
Jammer dat daar nu andere agenten voor aangekeken gaan worden, denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu? Te warm denk ik. Vanavond laat komen ze wel weer uit hun koffieshops
Volgens mij geen wapen gevonden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jammer dat daar nu andere agenten voor aangekeken gaan worden, denk ik.
Hoe zat dat met dat wapen waar hij of wat hij bij zich gehad zou hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |