Ik prik je a sahbie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, zo te lezen meer iets voor messentrekkers.
En vergeet dat dreigen met 'ik heb een wapen' niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:28 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
In de OP staat dat hij zich verzette dus ja, dan vraag je om een harde aanpak. Dat hij daaraan overleed is gewoon ongelukkig. Gebeurd wel vaker.
Laat haar nu in haar eigen wereld, want wat ze niet weet/ziet is er niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En heel veel cokesnuivers waarvan jij niet weet dat ze cokesnuiven
Er mag van mij inderdaad best geweld worden gebruikt door de politie.quote:
gast...quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:28 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
In de OP staat dat hij zich verzette dus ja, dan vraag je om een harde aanpak. Dat hij daaraan overleed is gewoon ongelukkig. Gebeurd wel vaker.
Van coke snuiven ga je niet dood.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En heel veel cokesnuivers waarvan jij niet weet dat ze cokesnuiven
Aight, lekker man.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja toch, ik stond helemaal strak tijdens de dijk, ub40 en duran duran
jongen, ik sta nog steeds helemaal strakquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Laat haar nu in haar eigen wereld, want wat ze niet weet/ziet is er niet.
Je verpest het.
Oh, echt erg. Dan is de kans best redelijk aanwezig dat bij het checken van die hartslag er geen hartslag was. Dan hebben ze hem gewoon laten sterven zonder wat te doen, alleen maar gedacht aan hun eigen huid redden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hersendood had de familie zondag op fb gezegd
Nee hoor maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent wellicht vergeten dat je niet in een politiestaat woont.
Gewoon triest dat je gaat lopen kutten op intrrnet bij zo'n gebeurtenis voor wat aandacht, dat is triest.quote:
Nee, er was geen aanleiding om er vanuit te gaan dat er drugs in het spel is. Omdat drugs doorgaans niet leidt tot een overlijden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Omdat het in 99% van de gevallen goed afloopt zal het dit keer ook wel goed zijn gegaan is jouw gedachtegang? Interessant.
Net zoals die dude die toen coke snoof, zo'n hele snackbar kort en klein sloeg en later overleed aan een hartaanval? Dat was toen bijna hetzelfde als dit. Alleen dan met coke.quote:
Dan slaat je rechtvaardiging ook nergens op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Nee hoor maar wat heeft dat ermee te maken?
dat laatste klopt wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:32 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk maar ik zag je verontwaardig reageren.
Ik geef enkel mijn mening over dit voorval.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Gewoon triest dat je gaat lopen kutten op intrrnet bij zo'n gebeurtenis voor wat aandacht, dat is triest.
We weten ook wel dat drugs niet de (enige) doodsoorzaak is geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, er was geen aanleiding om er vanuit te gaan dat er drugs in het spel is. Omdat drugs doorgaans niet leidt tot een overlijden.
Er is geen drugs in het spel geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
We weten ook wel dat drugs niet de (enige) doodsoorzaak is geweest.
iemand verzet zich terwijl hij stikt, dus dat hij overleden is is niet ergquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn mening over dit voorval.
Het is niet zo zwart/wit natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan slaat je rechtvaardiging ook nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |