Nu nog wel maar ik loop de deur uit as we speak.quote:
Je weet hoe die eruit ziet.quote:
Maar dan moet je niet naar een film gaan als La Vie d'Adèle want dan krijg je het binnen de kortste keren weer warm.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bioscooop schijnt ook airco te hebben, misschien moet ik daar maar heen gaan.
Ondanks het matige aanbod.
Dezelfde prachtige korte broek als in je beroemde filmpje?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil onthullen dat ik een schitterende korte broek draag.
Wat draag jij vandaag Jasmijn?quote:
Nee joh. Veelte warm.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Ok dus je hebt nu een stijlvolle badjas aan ofzo?
Ze heeft niets aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Ok dus je hebt nu een stijlvolle badjas aan ofzo?
Jaja ga nou niet als Corrie doen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb wel wat aan, maar het is allemaal niet fotowaardig. Was het anders ook niet.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat LTVDK het nu ook een beetje warm krijgt.
Heb je nog veel last van de heli gehad?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb wel wat aan, maar het is allemaal niet fotowaardig. Was het anders ook niet.
Nee uiteindelijk kwam die niet meer zo dichtbij gelukkig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog veel last van de heli gehad?
Er was zelfs nog iemand aan het klagen toen dat ding al een half uur op schiphol stondquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk kwam die niet meer zo dichtbij gelukkig.
Waarom moet dat ding helemaal van Schiphol komen trouwens? Rotterdam lijkt me stuk dichterbij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was zelfs nog iemand aan het klagen toen dat ding al een half uur op schiphol stond
Gahahahahaquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was zelfs nog iemand aan het klagen toen dat ding al een half uur op schiphol stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |