no shitquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Griekenland kan de acceptgyros niet betalen.
MacBook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat gebruiken jullie om te schrijven tijdens de colleges? Ouderwets pen en papier? Tablet? Laptopje?
Zit nog te twijfelen
In ieder geval geen pen en papier. Eerste 2 weken gedaan, toen werd ik gek. Typen is sneller maar neem je wel minder snel op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 05:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
bijna-goedemorgen!
Classy hoor, dat is me iets te duur
Jup, het zal wel een laptopje worden denk ik. Op zich kan ik wel uren schrijven (zie mn examens bijv met een vak als geschiedenis) maar na jaren wordt het tijd om te typenquote:Op woensdag 1 juli 2015 05:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
In ieder geval geen pen en papier. Eerste 2 weken gedaan, toen werd ik gek. Typen is sneller maar neem je wel minder snel op.
Plus dat de colleges best wel snel gaan. Probeer dat maar eens bij te houden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 05:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jup, het zal wel een laptopje worden denk ik. Op zich kan ik wel uren schrijven (zie mn examens bijv met een vak als geschiedenis) maar na jaren wordt het tijd om te typen
Nu maar hopen dat je niet ondertussen op netflix zit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 06:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plus dat de colleges best wel snel gaan. Probeer dat maar eens bij te houden.
Er zijn mensen die dat kunnen, maar ik kan dat niet.En ken ook genoeg die dat niet kunnen.
Typen
Blijf dan maar idd thuis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 06:23 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet ondertussen op netflix zit.
Nu pas?quote:Op woensdag 1 juli 2015 06:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Komt goed, Etsu!
Tijd om mn bed te zoeken, adios
Ah, we hebben een nieuwe Ties02! Dag en nacht omdraaien, ook tijdens de tentamens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 06:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, is mn slaapritme elke vakantie
Acerquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:40 schreef Yreal het volgende:
De goedkoopste acer laptop en een hema notitieblokje
Acerquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:40 schreef Yreal het volgende:
De goedkoopste acer laptop en een hema notitieblokje
Goede koop dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:15 schreef Yreal het volgende:
Tja. Facebook en word draaien overal wel op. Van het verschil kon ik nog een ps4 halen, uit eten en nog geld over hebben...
Schrijven is niet chill. Je kan op een laptop/tablet namelijk ook sheets erbij pakken, dingen op blackboard zoeken en facebook checken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat gebruiken jullie om te schrijven tijdens de colleges? Ouderwets pen en papier? Tablet? Laptopje?
Zit nog te twijfelen
Een MacBook á 1500 euro om tekstverwerkers te draaien is natuurlijk onzin. Daarnaast is OSx gigantisch kut.quote:Op woensdag 1 juli 2015 05:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
bijna-goedemorgen!
Classy hoor, dat is me iets te duur
quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:15 schreef Yreal het volgende:
Tja. Facebook en word draaien overal wel op. Van het verschil kon ik nog een ps4 halen, uit eten en nog geld over hebben...
Ik heb het afgelopen jaar de eerste 6 maanden met een rMBP gewerkt, werkte voortreffelijk. De laatste 6 maanden heb ik met een iPad Mini met een draadloos toetsenbordje (zie V&Aquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schrijven is niet chill. Je kan op een laptop/tablet namelijk ook sheets erbij pakken, dingen op blackboard zoeken en facebook checken.
Je moet er het hele jaar meer, dus hou rekening met:
- gewicht, dat moet je slepen
- accuduur, soms zit je niet in de buurt van een stopcontact
- duurzaamheid, als jij 3/4 jaar met dezelfde laptop wil doen, dan wellicht niet zo'n plastic rommel kopen
- gemak: een iPad met een bluetooth toetsenbordje is echt aids
- geluid: neem geen stofzuiger
Nou en baklap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb in het begin geschreven maar dat was echt kut en alles wordt een chaos
Klopt, maar office op een iPad is immer behelpen, plus dat je gewoon geen fatsoenlijk toetsenbord kan krijgen. Je ziet ook mensen een tobo van een iMac gebruiken, maar dat past weer niet lekker met de iPad en die zit dan op zo'n flut standaard en valt weer om.. het is het allemaal net niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar de eerste 6 maanden met een rMBP gewerkt, werkte voortreffelijk. De laatste 6 maanden heb ik met een iPad Mini met een draadloos toetsenbordje (zie V&A) gewerkt. Dat werkt an sich ok, maar typen gaat echt héél kut. Ik kon goed m'n opdrachten erbij houden, en switchen naar de PowerPoints, maar zodra ik iets erbij moest schrijven of extra aantekeningen moest maken, dan was dat echt problematisch.
Dus nu weer een rMBP voor volgend jaar. Moet zeggen dat het niet echt uitmaakt wat je haalt, zolang Office maar goed draait en je een fatsoenlijk toetsenbord hebt. Het is dat ik een merkenslet ben, anders had ik ook wel iets goedkopers gehaald.
Oude stempel he!quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:01 schreef Maharbal het volgende:
Altijd geschreven.
En doe ik nog steeds, voor zover ik schrijf tijdens een cursus.
Surface is ideaal inderdaad. Ik heb de 1, 2 en nu de pro 3 gehad. Pro 3 vind ik toch wel relaxeter omdat het scherm een slag groter is en hij volledige windows draait.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:04 schreef Mr_White4321 het volgende:
Wat ik echt helemaal perfect vind is een Microsoft Surface. Zit Microsoft office standaard op en handige apps om je aantekeningen op bij te houden en eventueel meteen te verwerken in je opdrachten. Ik vind het beter typen dan een normale laptop. Sinds ik dit heb studeer ik echt 100 keer zo makkelijk en heb alles bij elkaar. Je hebt ook andere soorten met een Android besturingssysteem.
Helemaal mee eens. Merk je een groot verschil tussen een Pro en een normale Surface?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:09 schreef Boterbartje het volgende:
Conclusie: lekker op een surface typen. Splitscreen word en slides/pdf. Ideaal.
- groter scherm, hogere resolutiequote:Op woensdag 1 juli 2015 11:11 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Merk je een groot verschil tussen een Pro en een normale Surface?
Jammer joh, Surface (pro 3 of 4) is ideaal. Lekker windows 10 draaien straks (wat sws superieur is aan die OSx rommel).quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:15 schreef Blistering het volgende:
Surface is ook prima inderdaad, mooi apparaatje. Had er bijna eentje gekocht, totdat ik een aanbieding voor een rMBP kreeg die ik niet kon laten schieten.
Alsof je wat je typt, niet kan schrijvenquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zijn je aantekeningen voor FAR ooit compleet als je dat opschrijft?
Jaartje een Nexus 7 + bt tobo gebruikt om alle aantekeningen over te typen. Jaren erna nog immer hetzelfde moeten aanhoren dus gewoon mijn getypte aantekeningen erbij gepaktquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zijn je aantekeningen voor FAR ooit compleet als je dat opschrijft?
Dit dus. Veel beter dan dat oerwoud aan papier waar je doorheen moet bladeren om iets terug te vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jaartje een Nexus 7 + bt tobo gebruikt om alle aantekeningen over te typen. Jaren erna nog immer hetzelfde moeten aanhoren dus gewoon mijn getypte aantekeningen erbij gepakt
Jup, maar tablet + bt tobo is waardeloos.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:34 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Dit dus. Veel beter dan dat oerwoud aan papier waar je doorheen moet bladeren om iets terug te vinden.
Zekersssssquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, maar tablet + bt tobo is waardeloos.
huhquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:40 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Gozer, ben jij dat op die foto? Hahaha. Lekker een selfie gemaakt?
Is zeker relaxt typen, want volwaardig tobo. Maar tis mij te overpriced voor wat je krijgt. Voor dat geld haal ik liever een leuke pc in huis om te gamen en cheapass tab plus bt tobo. Typt rot, maar volstaat. Kwestie van gewenning.quote:
Tja, je krijgt een volledige PC in tablet jasjequote:Op woensdag 1 juli 2015 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is zeker relaxt typen, want volwaardig tobo. Maar tis mij te overpriced voor wat je krijgt. Voor dat geld haal ik liever een leuke pc in huis om te gamen en cheapass tab plus bt tobo. Typt rot, maar volstaat. Kwestie van gewenning.
Ja, maar GTA etc jewait.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:48 schreef Mr_White4321 het volgende:
Kan ook een bewuste keuze zijn om juist niet voor een desktop te gaan waar op je kan gamen. Heb dat al genoeg gedaan in m'n leven.
ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Tchock het volgende:
7,5 voor mijn bacheloressay en presentatie. Lachen.
Gefeliciteerd tjokquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Tchock het volgende:
Ik heb beide gedaan en je blijheid is terecht. Oefenrechtbank is veel leuker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:24 schreef Henrys het volgende:
Wat ben ik blij dat de RUG studentenrechtbank heeft ipv bachelorscriptie
Gefeliciteerd Tsjok!quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:24 schreef Henrys het volgende:
Wat ben ik blij dat de RUG studentenrechtbank heeft ipv bachelorscriptie
Ik vond zelf mijn bacheloressay voor strafrecht van vorig jaar veel beter, en daar had ik ook een 7,5 voor. Dus ja, wel tevreden. Commentaar krijg ik later per mail, begeleiders moesten nog meerdere verdedigingen van masterstudenten doen vandaag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tsjok!
Wat was je onderwerp en commentaar van begeleider?
Tevreden mee?
Ah ok. Tof dan, nogmaals gefeliquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond zelf mijn bacheloressay voor strafrecht van vorig jaar veel beter, en daar had ik ook een 7,5 voor. Dus ja, wel tevreden. Commentaar krijg ik later per mail, begeleiders moesten nog meerdere verdedigingen van masterstudenten doen vandaag.
een 8quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb jij? Niet echt bijgelezen afgelopen week.
Het is maar wat je er van maakt. Ik vond het bepaald geen drama om te schrijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wacht maar tot je masterscriptie, wat een hel.
Wel bijna klaar nu, begeleider is tevreden tot dusver, maar die heeft nog niet alles gezien. Zal wel een 7'tje worden oid.
Je moet er ook tijd voor hebben. Als het tussen allerlei tentamens en verplichtingen doorfiets is het niet relaxed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is maar wat je er van maakt. Ik vond het bepaald geen drama om te schrijven.
een gemiddelde laptop van tegenwoordig houdt heus wel een college vol lijkt mequote:Op woensdag 1 juli 2015 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schrijven is niet chill. Je kan op een laptop/tablet namelijk ook sheets erbij pakken, dingen op blackboard zoeken en facebook checken.
Je moet er het hele jaar meer, dus hou rekening met:
- gewicht, dat moet je slepen
- accuduur, soms zit je niet in de buurt van een stopcontact
- duurzaamheid, als jij 3/4 jaar met dezelfde laptop wil doen, dan wellicht niet zo'n plastic rommel kopen
- gemak: een iPad met een bluetooth toetsenbordje is echt aids
- geluid: neem geen stofzuiger
[..]
Een MacBook á 1500 euro om tekstverwerkers te draaien is natuurlijk onzin. Daarnaast is OSx gigantisch kut.
[..]
Ik had dan een PS4 en een laptop gehaald. Ik snap dat je geen Mac haalt voor 1500 euro, maar een beetje fatsoenlijk apparaat is wel een must hoor.
Soms heb je ook zes uur achter elkaar collegequote:Op woensdag 1 juli 2015 15:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
een gemiddelde laptop van tegenwoordig houdt heus wel een college vol lijkt me
Non stop?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heb je ook zes uur achter elkaar college
Een kwartier pauze per uur hierquote:
Of 8.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus gedaan vorig jaar. Maandag 9-17, dinsdag 9-17, woensdag 9-15.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik voor mezelf allerlei excuses verzinnen om met een goed gevoel niet te gaan
Ja bah... lijkt me echt vreselijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus gedaan vorig jaar. Maandag 9-17, dinsdag 9-17, woensdag 9-15.Wen je wel aan, maar in het begin was ik wel behoorlijk gaar.
Wat de fuck. Dat heb ik op de UvA echt nog nooit gehad, zeker niet drie dagen zo lang.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus gedaan vorig jaar. Maandag 9-17, dinsdag 9-17, woensdag 9-15.Wen je wel aan, maar in het begin was ik wel behoorlijk gaar.
Ik had toentertijd 6 vakken (2 extra ivm CE), twee vakken hadden 2 HC's en 2 WG's p/w en de andere vier 1 HC en 1 WC pw.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck. Dat heb ik op de UvA echt nog nooit gehad, zeker niet drie dagen zo lang.
dat is nog niet af omdat mijn begeleider het niet goed genoeg vindt voor de eindnormen van de opleiding.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker man, gefeliciteerd! En voor je hbo-stuk?
dit. Zo lang zou je bij ons college hebben als je 3 jaar tegelijk doet...quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck. Dat heb ik op de UvA echt nog nooit gehad, zeker niet drie dagen zo lang.
Etsu jongen je stelt me te leurquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nou zeg. Ik heb een 5 voor Handelsrecht. Vanmiddag mijn tentamen opgehaald: 5,3.
Sommige vragen zijn echt zwaar fout, dat geef ik toe, maar sommige vragen heb ik letterlijk goed en toch puntenaftrek.
Veenstra is niet zomaar van mij af morgen.
Ik kijk nu al uit naar ofwel je magische 7 ofwel een boze brief namens de studenten naar weet ik veel wie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nou zeg. Ik heb een 5 voor Handelsrecht. Vanmiddag mijn tentamen opgehaald: 5,3.
Sommige vragen zijn echt zwaar fout, dat geef ik toe, maar sommige vragen heb ik letterlijk goed en toch puntenaftrek.
Veenstra is niet zomaar van mij af morgen.
Yrealquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar ofwel je magische 7 ofwel een boze brief namens de studenten naar weet ik veel wie.
Welke universiteit was dit dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
1-5 jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ging toch ooit van een 2 naar een 5 toch?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
een gemiddelde laptop van tegenwoordig houdt heus wel een college vol lijkt me
Stel je hebt 's morgens twee colleges en 's middags één.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, afgelopen semester had ik elke dag bijna zo'n rooster, behalve de vrijdag. Krijg je met dubbele hoorcolleges én bedrijfskunde vakken. Echte diehard vinden dat echter geen probleem.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom Surface Pro 3 met digitizer en pennetje. Lekker digitaal tekenenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind - om in te haken - op papier werken veel fijner. Niet alleen heb ik het idee dat ik het beter meekrijg, je kunt ook veel makkelijker heel systematisch schema's en diagrammen tekenen dan op een pc. En eigenlijk al mijn aantekeningen bestaan uit schema's.
In grunn lul je d'r zo'n puntjes bij opquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar ofwel je magische 7 ofwel een boze brief namens de studenten naar weet ik veel wie.
Wat voor laptop heb jij? Ik zou wel altijd een schrift meenemen, voor de zekerheidquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Stel je hebt 's morgens twee colleges en 's middags één.
Scenario met kutaccu:
Na één college is je accuspanning kritiek. Je gaat snel naar je volgende college om een stopcontact te bemachtigen, snel bijtanken. Het stopcontact is echter te ver verwijderd van je plek, het worden een spannende driekwartier. Vanwege je slechte accu werk je sowieso al op lage helderheid. Je houdt net het eerste deel van het college uit, in de pauze snel je laptop aan het stroom. Samen met de rest van de aanwezige kutaccu's, is het strijden voor een stopcontact.
Na een half uur valt je laptop uit. Het laatste kwartier krijg je niet mee, daar gaat belangrijke tentamenstof.
Zodra het pauze is, sprint je naar een plekje met stopcontact. Zielig eet je je bammetje op in een hoekje, terwijl je laptop zich voltankt.
Scenario met geweldige accu:
Je raakt pas in paniek als je van 's morgens 8 uur tot 's avonds 8 uur niet bij een stopcontact in de buurt komt. Je werkt op de helderheid die je prettig vindt. Vertelt de docent iets wat je al weet, lekker facebooken ipv stroom besparen met het klepje dicht.
In de pauzes loop je rustig naar de koffiecorner terwijl je lacht om al die mensen die strijden om een stopcontact. In de pauze ga je lekker buiten zitten, of een blokje om, of naar elke willekeurige andere plek waar je niet vast aan een stopcontact zit. Het leven is mooi.
Microsoft Surface pro 3, nooit schrift mee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb jij? Ik zou wel altijd een schrift meenemen, voor de zekerheid
Wat moet je ook in godsnaam in lelystadquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
De NS tochMijn hemel. Zo vaak gezeik. Nu weer geen treinen van en naar Lelystad
Gebruikmaken van de spoorrails tussen mijn huis en het huis van mijn ouders.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat moet je ook in godsnaam in lelystad
Zeer dure dingenquote:
Sommige dingen zijn ook gewoon mooi voor de heb, ongeacht de prijsquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeer dure dingen
Heb het alleen voor school nodig en heb thuis al een goede laptop staan dus wil eigenlijk rond de 200 uitgeven
wil wel windows OS eropquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook gewoon mooi voor de heb, ongeacht de prijsChromebook is ook een optie voor jou.
Kan ook op een Macbook. Ik heb ook W10 draaien op m'n rMBP.quote:
Geld speelt geen rolquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeer dure dingen
Heb het alleen voor school nodig en heb thuis al een goede laptop staan dus wil eigenlijk rond de 200 uitgeven
Tja, domme fout inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NOS en hun reportage over de WWZ![]()
"Ontslag verloopt alleen nog maar via het UWV"
Dat ontslag via het UWV nog maar op slechts 2 ontslagronden kan en via de kantonrechter met een factor zoveel meer, maakt voor het gemak even niets uit
Ben ik ook, desalniettemin moeten dingen gewoon goed zijn. Kwaliteit is nou eenmaal duur.quote:
bid voor mij, ik mag na vrijdag ook m'n bachelor essay in 5 dagen afmaken..quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hopa, essay in drie dagen getikt, als het moet dan kan het.
Je had ook wel geweldige feedback.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Tchock het volgende:
Ik deed het in één dag en dat was een 7,5 waard dus ik verwacht veel van jullie.
Een bachelorthesis in één dag?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:57 schreef Tchock het volgende:
Ik deed het in één dag en dat was een 7,5 waard dus ik verwacht veel van jullie.
volgend jaar ff 10 miljoen lenen van de overheid!!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, domme fout inderdaad.
[..]
Ben ik ook, desalniettemin moeten dingen gewoon goed zijn. Kwaliteit is nou eenmaal duur.
Nouja, je moet er je hele studie, elke dag mee. Vind ik investering waard. Je kan beter dat kopen dan 300x blikje cola onderweg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
volgend jaar ff 10 miljoen lenen van de overheid!!!
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef Henrys het volgende:
Ik heb nog nooit aantekeningen gemaakt en het laatste hoorcollege waar ik ben geweest is alweer een jaar geleden.
Eigenlijk zou ik collegegeld terug moeten krijgen. Enige wat hun geld kost zijn mijn tentamens nakijken en invoeren
Dat deed ik de eerste twee jaar ook, en laatste jaar wel colleges gevolgd. Weet wel veel meer van het onderwerp.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
HerkenbaarBen het afgelopen jaar misschien bij 4 hoorcolleges geweest ofzo.
Ik kan alles online terugkijken (dat deed ik wel).quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat deed ik de eerste twee jaar ook, en laatste jaar wel colleges gevolgd. Weet wel veel meer van het onderwerp.
Jij was toch diegene die de uni te rustig vond?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef Henrys het volgende:
Ik heb nog nooit aantekeningen gemaakt en het laatste hoorcollege waar ik ben geweest is alweer een jaar geleden.
Eigenlijk zou ik collegegeld terug moeten krijgen. Enige wat hun geld kost zijn mijn tentamens nakijken en invoeren
Ik ga naar de meeste hoorcolleges. Alleen bij een paar vakken had ik wat hoorcolleges laten schieten. Dit deed ik bijvoorbeeld toen ik Europees Recht voor de tweede keer deed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
HerkenbaarBen het afgelopen jaar misschien bij 4 hoorcolleges geweest ofzo.
Bij hoorcolleges dwaal ik altijd af en zit ik halverwege toch op mijn telefoon.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die de uni te rustig vond?
Als je nooit naar colleges gaat kan ik me dat voorstellen
Oh zo. Dat kan bij ons vaak niet, juist omdat iedereen dan weg blijft en er geen interactie meer is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik kan alles online terugkijken (dat deed ik wel).
Dat mis ik juist bij hoorcolleges, interactie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh zo. Dat kan bij ons vaak niet, juist omdat iedereen dan weg blijft en er geen interactie meer is.
Ik vind het opvallend dat bij de meeste bachelorvakken die ik had gevolgd dit vies tegen viel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat mis ik juist bij hoorcolleges, interactie.
Tsja, interactie. Alle docenten die dat bij mij proberen krijgen vaak geen reactie, omdat mensen gewoon geen zin hebben om antwoord te geven of het simpelweg niet durven voor 500 man.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh zo. Dat kan bij ons vaak niet, juist omdat iedereen dan weg blijft en er geen interactie meer is.
Koester je geen illusies.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tsja, interactie. Alle docenten die dat bij mij proberen krijgen vaak geen reactie, omdat mensen gewoon geen zin hebben om antwoord te geven of het simpelweg niet durven voor 500 man.
Misschien dat dat naar mate de studie vordert beter wordt, aangezien er (mag ik toch hopen) steeds meer mensen afvallen.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zit nu met de instelling dat ik eigenlijk naar elk college wil gaan (verplicht of niet) aangezien de uni voor mij letterlijk 2 min lopen is
Goed adviesquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon vinger in je hol stoppen hihihihi
[..]
HIHIHIHIHIHIHIHIHIquote:
Hehe nee ik las het even verkeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zeg ik nu wat raars? Of zijn die altijd verplicht ofzo?
quote:
Net dikke jonko gerookt dusquote:
Hoezo vent, ik heb zat doekoes. Welke indruk heb jij van mij?!quote:
Een verkeerde, ik maak me zorgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo vent, ik heb zat doekoes. Welke indruk heb jij van mij?!
Ga jij nou maar lekker naar al je colleges.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Een verkeerde, ik maak me zorgen
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker naar al je colleges.
En als ik niet ga?quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker naar al je colleges.
Dan krijg je straf van de meester.quote:
Gewoon boi met harde flappen, zeg maar stop, zeg maar stop, flappen zat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Een verkeerde, ik maak me zorgen
Nee, jij voegt lekker wat toe zegquote:
Doet er wat aan dan, i.p.v. te zeuren.quote:
Done.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doet er wat aan dan, i.p.v. te zeuren.
interactie tijdens hc. Ga eens lekker weg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat mis ik juist bij hoorcolleges, interactie.
Ik overweeg een motie van wantrouwen. Maar volgens mij is Mahar wel een goeie gast, dus ik denk niet dat ik het ga doorzetten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga hier kamervragen over stellen.
Oh sorry ik wou bevoegdhedenquote:
Ga studeren manquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:15 schreef Boterbartje het volgende:
NAJA LAAT OOK MAAR HOOR, IK BEN NOG STEEDS KWALITEITSUSER+
zeik niet man, ik ben nu aan het chillen, ga zo slapen. Morgen nog klein stukje, dan even herhalen en dan vrijdag tentamen.quote:
nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 00:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeik niet man, ik ben nu aan het chillen, ga zo slapen. Morgen nog klein stukje, dan even herhalen en dan vrijdag tentamen.
Doe dat maar bij de werkgroepen. Elders opbokken of in de pauze. Stelletje labbekakken om een hoorcollege 'interactief' te willen makenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
interactie tijdens hc. Ga eens lekker weg.
Tot straks in Aletta.quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:51 schreef underground1009 het volgende:
Môgge, straks knallen bij strafrecht!Heb uiteindelijk alsnog een Capita gedaan dus als het goed is ken ik de stof nu beter
Brandsmaquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
De enige hoorcollegedocenten die ik echt goed vind zijn Mesdagh,Wolswijk en Brouwer en die kale man van rechtsgeschiedenis.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar neequote:
Youp gelezen eh?quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe dat maar bij de werkgroepen. Elders opbokken of in de pauze. Stelletje labbekakken om een hoorcollege 'interactief' te willen maken
quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:51 schreef underground1009 het volgende:
Môgge, straks knallen bij strafrecht!Heb uiteindelijk alsnog een Capita gedaan dus als het goed is ken ik de stof nu beter
Succes!!quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:52 schreef Etsu het volgende:
Wordt een lange dag met dit weer. Eerst tentamen tot 12:00, daarna handelsrecht nabespreking.
Totaal geen zin ook
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:53 schreef Paxcon het volgende:
Waarom haat iedereen op dit weer, is toch lekker
quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:53 schreef Paxcon het volgende:
Pax in de tropen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:53 schreef Paxcon het volgende:
Niet, veel te warm.quote:
Lekker voor je.quote:
Sneeuw kan je lekker binnen zitten, warmte heb je zowel binnen als buiten last van.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]Doe normaal man.
Noodweer dit. Heb nog liever sneeuw.
Zal wel een lekkere oven zijn ja. Waren dat die zwarte blokken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Sneeuw kan je lekker binnen zitten, warmte heb je zowel binnen als buiten last van.
Ik word gewoon met hoofdpijn vroeger wakker door die warmte. Etsu had echt gelijk over hoe warm het wel niet wordt in die containerwoningen
In Groningen zijn ze mooi groen en zulks.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een lekkere oven zijn ja. Waren dat die zwarte blokken?
Ja, zodra ik buiten het bereik van de ventilator bent verlies ik langzaam levenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een lekkere oven zijn ja. Waren dat die zwarte blokken?
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:53 schreef Paxcon het volgende:
Inderdaadquote:
Dyson ventilator kopenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Sneeuw kan je lekker binnen zitten, warmte heb je zowel binnen als buiten last van.
Ik word gewoon met hoofdpijn vroeger wakker door die warmte. Etsu had echt gelijk over hoe warm het wel niet wordt in die containerwoningen
I told you so.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
I told you so.
1 ding: ik heb altijd gelijk, of het nu of binnenkort is.
Die dyson ventilatoren zijn leuk voor het design maar geen goede blaaskrachtquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee.
In normale landen zoals Spanje en Zuid-amerikaanse landen waar het ook 35 graden is in de zomer, heb je tenminste droge hitte. Hier is alles gelijk zo klam.
[..]
Inderdaad, maar vooral klam, dat is het ergste.
Ik heb overigens ook een keer met 40 graden in bangkok gezeten, dat was ook klamme warmte
[..]
Dyson ventilator kopen
Mwa.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
I told you so.
1 ding: ik heb altijd gelijk, of het nu of binnenkort is.
Voeten in een bak water, veel drinken en niks aan het handje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
Je wordt wel loom van dit weer, lekker niks doen
Nee, ja, checkquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voeten in een bak water, veel drinken en niks aan het handje.
Het nieuwe straf 2 bedoel je? Dat is altijd veel pennen/typen jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:22 schreef underground1009 het volgende:
Strafrecht meer dan tien pagina's geschreven, en had het tentamen nog niet af, ondanks én halfuur extra tijd én typenNu afwachten, uiterlijk 14 juli uitsluitsel, dan is de bespreking
![]()
@ Etsu, wat voor tentamen had jij vanochtend?
Nee, nieuw straf 2 wordt in de eerste periode gegevenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het nieuwe straf 2 bedoel je? Dat is altijd veel pennen/typen ja
Justem, dus noodweer, culpa/dolus delicten passeerden weer de revue?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:28 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Nee, nieuw straf 2 wordt in de eerste periode gegevenDit was strafrecht 1
Registergoederenrecht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:22 schreef underground1009 het volgende:
Strafrecht meer dan tien pagina's geschreven, en had het tentamen nog niet af, ondanks én halfuur extra tijd én typenNu afwachten, uiterlijk 14 juli uitsluitsel, dan is de bespreking
![]()
@ Etsu, wat voor tentamen had jij vanochtend?
Vertel. Treinverhalen zijn leuk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig in de trein
Want? Zeker tegenover een stel labbekakken gaan zitten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig in de trein
Ik zat gisteren in de trein met een leeg bierflesje in mijn hand en toen kwam er iemand bij zitten die vet aardig was en hebben we heel lang gepraat terwijl we bier dronken, want hij had extra mee.quote:
Dit. Al 2 liter achter de kiezen, weer droge keel. Verdampt sneller doordat je het uitzweet dan dat je het kan attenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:43 schreef Henrys het volgende:
Drink ik bijn 2 liter water voordat ik weg ga, 3 minuten op de fiets en al droge keel
Straks zijn we de nieuwe pakistanquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die 40 wordt morgen nog wel aangetikt, ben benieuwd naar zaterdag
Vraag of ze ook op Fok! zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:50 schreef Boterbartje het volgende:
Zout en water idd.
Alcoholvrij bier/radler is ook erg dorstlessend.
Twee paupers hier zeggen gemiddeld 2x kanker per zin, erg stoer
Ik verkas wel naar Middelburg, lekker 20-25 gradenquote:
Bier en chips dus maar erbij pakkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:50 schreef Boterbartje het volgende:
Zout en water idd.
Alcoholvrij bier/radler is ook erg dorstlessend.
Gelukkig mag ik morgen werken van 08:00 - 17:40quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die 40 wordt morgen nog wel aangetikt, ben benieuwd naar zaterdag
Wat doet een jurist bij een apotheek?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik morgen werken van 08:00 - 17:40Zaterdag idem dito
Lekker airco, heerlijk.
Beter dan thuiszitten, en nog geld verdienen ook. Werken bij een apotheek
kon je maar naar de mediamarkt en een airco kopen. Struggles van een arme student. Of wacht...quote:
Geld verdienen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat doet een jurist bij een apotheek?Morgen ben ik om 09:00 uur in Grunn, antwoorden van computercrimi zouden uiterlijk vandaag op nestor verschijnen. Niks, nada te zien. Morgen al wel nabespreking
Moet ik nog naar de MediaMarkt toe met dit weer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
kon je maar naar de mediamarkt en een airco kopen. Struggles van een arme student. Of wacht...
Meer dan het gemiddelde bijbaantje. Als het goed is krijg ik komende maand een vast contract, dan ga ik nog meer verdienen. Oh happy daysquote:
Als het goed is. Pas juichen als je hem binnen hebtquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meer dan het gemiddelde bijbaantje. Als het goed is krijg ik komende maand een vast contract, dan ga ik nog meer verdienen. Oh happy days
Alleen helpen die aircos niet, alleen die dure met een binnen en buitenunit helpen, die andere maken alleen maar een hoop kabaalquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
kon je maar naar de mediamarkt en een airco kopen. Struggles van een arme student. Of wacht...
Laat hem brengen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik nog naar de MediaMarkt toe met dit weer.
5 minuten erna zweet je al weer en ben je alweer helemaal klam, hoofd onder koude kraan is veel makkelijkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef Etsu het volgende:
Mijn huis ligt echt op zo'n ligging dat het chill is als het mooi weer is. Maar met dit weer is het ondraagbaar.
Straks voor de 3de keer even douchen.
Meteen een nieuwe gehaald zodat de oude naar de stomerij kan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:28 schreef Maharbal het volgende:
Na de lunch een rondje gelopen. Als enige baas op de hele Zuidas met een jasje aan, zoals het hoort.
Nou, ik heb het geweten.
En als je op die link klikt krijgt Danny geld.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:56 schreef Yreal het volgende:
Mooie marketing wel. Dat "mediamarkt" typen ook meteen een weblink wordt.
Bijna welquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meteen een nieuwe gehaald zodat de oude naar de stomerij kan?
Baas!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
Capita van handels A voor een vijfje overgekocht. Chill. Toch weer 115 euro bespaard.![]()
Je mist wel de enige nuttige toevoeging: extra tips 'n tricks van de repetitorquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
Capita van handels A voor een vijfje overgekocht. Chill. Toch weer 115 euro bespaard.![]()
Whatta mistaka to maka.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je mist wel de enige nuttige toevoeging: extra tips 'n tricks van de repetitor
Die capita boekjes zijn toch een samenstelling van de welbekende samenvattingen + oude tentamensquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Whatta mistaka to maka.
Captain Bertorelli modus.
Alsof hij/zij andere dingen zegt dan wat in de sheets staan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je mist wel de enige nuttige toevoeging: extra tips 'n tricks van de repetitor
Chille eraan vond ik dat je gewoon eens het bekende verhaal van iemand anders hoort op een andere manier. Niet allerlei gezwam eromheen, nee gewoon to the point klaar. Maargoed, oefen ze!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof hij/zij andere dingen zegt dan wat in de sheets staan.
Gaat mij erom dat ik verdomme de elementen uit de casus gebruik ipv alleen de theorie. Kennis heb ik wel, maar de toepassing.Dus de komende dagen even flink veel oefenen.
Ik kijk zowaar uit naar die wedstrijd. De zomerstop doet rare dingen met je.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:31 schreef underground1009 het volgende:
In een redelijk aangename bus onderweg naar Emmen voor de EaglesNu hopen dat het nog niet te warm is in het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |