Ik heb 'm vrijwel nooit in het zicht van de leerlingen. Alleen in de docentenkamer of in tussenuren kijk ik op dat ding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:18 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb m'n telefoon zelfs in de gang in principe niet in m'n hand tenzij ik echt iets moet opzoeken. Juist ontmoedigen dat kinderen de hele tijd met dat ding bezig zijn op de gang, maar liever met elkaar. Moet dan zelf het goede voorbeeld geven
.
Ja preciesquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:01 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik heb 'm vrijwel nooit in het zicht van de leerlingen. Alleen in de docentenkamer of in tussenuren kijk ik op dat ding.
Doe ik, maar ik vind deze manier aan de andere kant ook wel prettig. Houd me heel scherp en constant op zoek naar verbetering. Lesplan geef ik inderdaad van tevorenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:08 schreef Bleie het volgende:
OudeBok: vraag dan eens door naar specifieke feedback, want hier heb je niet zo veel aan. Geef duidelijk aan dat je ervoor openstaat en wil leren, en dat dat alleen maar kan door gerichte feedback. Geef je je begeleider van tevoren je lesplan? Ik heb diverse begeleiders gehad die dat erg prettig vonden, omdat ze dan beter konden beoordelen of ik de juiste doelen had gesteld, en of ik die ook inderdaad behaald had.
Ik zou eerst eens vragen in hoeverre je ze echt nodig hebt. Alleen voor naslag werk kun je ze beter lenen. Tentamen kopen behalve als het maar voor 1 of 2 hoofdstukken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef pluisje79 het volgende:
Kuch....ik kreeg gisteren mijn boekenlijst.......dat is even slikken er staan weer een hoop boeken op.
(had ik kunnen weten natuurlijk) maar nu heb ik een vraag aan jullie.
Is er iemand die de volgende boeken nog heeft liggen en ze eigenlijk al vergeten was?
Ik zou ze graag willen overnemen voor een schappelijke prijs(je). (ze lagen immers toch al stil in een hoekje stof te vangen)
- De 5 rollen van een leraar. Slooter, M
- Handboek voor leraren. Geerts, W., & Kralingen, R. v
- Nelis, H., & van Sark, Y. Puberbrein binnenstebuiten
- van der Veen, T., & van der Wal, J. Van leertheorie naar onderwijspraktijk
Mijn dank zou enorm groot zijn!!!
Wat afschuwelijk, zeg.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Bah, dit zijn altijd nare berichten: Scholier overleden tijdens excursie Ardennen. Ben zelf ook jaren met 3VMBO naar de Ardennen geweest. De organisaties daar waren altijd heel correct en gebrand op de veiligheidsregels. Maar het zal je maar gebeuren, zeg.. Heftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de Nederlandse (werkwoord)spelling zie van mijn havoleerlingen dan verbaast het me niks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die percentages onbegrijpelijk. Wel heel fijn dat jouw klas het er in ieder geval beter vanaf brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |