Je vergeet er nog wat zoals geaardheid, geloof, politieke overtuiging enzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja.... hufterig dus ..... mensen van een ander ras/etniciteit afzeiken
Je kunt je beter afvragen of forums nog een lang leven beschoren zijn, nu zijn het negergrappen, straks alle negatieve uitlatingen en grappen over de grieken , russen, homo's enzovoort.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:03 schreef HexHunter het volgende:
Dit zijn echt heel onschuldige reacties in tegenstelling tot de reactues van sommige users die verkapt oproepen tot genocide van bepaalde bevolkingsgroepen op de FP.
Is Danny dan binnenkort ook de lul?
Pakken we gelijk maroc punt en el mee wegens jodenhaatquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, reacties die daar gepost worden door tokkies.
Ik zou aangifte doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja.... hufterig dus ..... mensen van een ander ras/etniciteit afzeiken
Hier zou het weggehaald worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:12 schreef Fylax het volgende:
Lol. Die reacties zijn toch helemaal niet erg.
Het is eerst vragen en dan opeisen als ze niet willen. Daarna mag jij klagen dat het onterecht is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik hoop voor sommige fokkers dat Danny geen gegevens zal doorgeven
quote:
Grappig dan dat de figuren die dat soort "grapjes" maken elders ook gewoon laten blijken niet vreemd van racisme te zijn.De user in die quote is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ][url=http://forum.fok.nl/topic/1899440/28/1]hier[/url]
Al snap ik natuurlijk ook wel dat de meeste van deze berichten gewoon (slechte) humor zijn, die ňok in NWS gewoon blijven staan. Ze zijn duidelijk met een humoristische noot bedoeld. Maar veel mensen lijken tegenwoordig direct de racisme / discriminazzziiee kaart te trekken.
Niet om lullig te doen. Maar dit soort "humor" is gewoon loepzuiver in-your-face racisme. Zoals "humor" over dikkerds of lelijkerds ook gewoon zuivere discriminatie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hier
Al snap ik natuurlijk ook wel dat de meeste van deze berichten gewoon (slechte) humor zijn, die ňok in NWS gewoon blijven staan. Ze zijn duidelijk met een humoristische noot bedoeld. Maar veel mensen lijken tegenwoordig direct de racisme / discriminazzziiee kaart te trekken.
Het is de (erg) dunne grens tussen belediging en humor ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen. Maar dit soort "humor" is gewoon loepzuiver in-your-face racisme. Zoals "humor" over dikkerds of lelijkerds ook gewoon zuivere discriminatie is.
Alleen daar wordt je niet voor vervolgt maar past ook in de context van art 67 svquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:54 schreef hpeopjes het volgende:
Zoals "humor" over dikkerds of lelijkerds ook gewoon zuivere discriminatie is.
Haha Smack is de sigaar! Ik ga hem gelijk aangeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hier
2012 ja, zal wel over het hoofd gezien zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hier
Dat is toch echt wat anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het is de (erg) dunne grens tussen belediging en humor ja.
Net als de belgen met hun gloeilampjes, Duitsers met de fiets van mijn opa, gingers zonder ziel, dikzakken in de mac en de joodse vrouw met grote neus op haar bezem.
Neehoor, dat wil ik absoluut niet zeggen.quote:Daarom zei er ook `slechte` grap bij. Dat het niet smaakvol is staat vast. Maar wil je serieus zeggen dat je vindt dat er voor zulke opmerkingen een strafrechtelijk onderzoek nodig is?
Dit bijvoorbeeld, ja. Gewoon een staaltje selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Kijk anders even op marokko.nl met de zoekterm "joden".
Hey! Die tweede is mijn sigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |