Dat is bijna overal zo, ook waar geen rivier/water in de buurt is. Dus dat hoeft nog niets te zeggen. Feit is dat onweersbuien vaak zeer lokaal zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Roermond (waar ik zit) kan het 2 kanten op... Of alles, of niksLigt aan de maas, al is dat nooit bewezen
Toen paar weken geleden hier de bomen kapot gingen en alles onder water stond, kreeg andere kant van de maas paar druppeltjes
Dat is altijd. In Utrecht zuilen kan het miezeren terwijl het in Maarssen losgaat en vice versa. Die rivier is alleen een duidelijke grens waardoor het opvaltquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, en toch is er gewoon wel verschil...
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:00 schreef Felagund het volgende:
Zie ook:
http://www.knmi.nl/cms/content/23843/onweer_over_rivieren
Ik heb het niet over mijn waarnemingen, waar ze dus blijkbaar wel van uit gaanquote:Toch is het misverstand te begrijpen omdat we eenvoudig misleid worden door beperkingen in onze waarnemingen.
Dus niet op basis van regen, wind, schade etc...quote:Het KNMI heeft het aan de hand van radarbeelden en bliksemregistraties onderzocht.
Meeste zijn oudjes die de verwarming nog aanhebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:05 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zaterdagavond treed Rieu op hier in Maastricht, die lui krijgen het ook aardig warm...
Lekker de warme lucht naar binnen latenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:39 schreef dick_laurent het volgende:
Is opeens wel beduidend harder gaan waaien!
Wel lekker want heb alle ramen openstaan
De buitentemperatuur is hier momenteel 25 graden, mijn binnentemp staat momenteel op 27.5quote:
Hier precies andersom. Buiten 27 binnen " slechts" 25 graden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De buitentemperatuur is hier momenteel 25 graden, mijn binnentemp staat momenteel op 27.5
De ramen open levert dus wel degelijk 'enige' afkoeling op
Jup, en krijg het er dan maar weer eens uit...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:46 schreef Elan het volgende:
Dat hele hitte buitenhouden werkt sowieso maar een dagje of wat heb ik het idee dan zit het in het beton.
27,2! Over 9 uur is een acceptabele temperatuur bereikt om bij te kunnen slapen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:38 schreef Klonk het volgende:
Nog eentje voor de bingokaart
http://www.1limburg.nl/ve(...)ntext=latestarticles
Haha en 4 uur later schiet 'ie weer omhoogquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
27,2! Over 9 uur is een acceptabele temperatuur bereikt om bij te kunnen slapen.
Dit afzien moet ruim gecompenseerd worden door een belachelijke bliksemshow.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha en 4 uur later schiet 'ie weer omhoog.
Hier nog 25, maar vandaag maar tot 26.5 gestegen doordat ik witte lakens voor de 2 ramen met de meeste zon heb kunnen hangen. Zonder was het al boven de 30 gestegen denk ik.quote:
Dat is best slim, ik heb zwarte gordijnen die als een soort radiatoren werken met de zon erop, en de zon staat de hele godganse dag op het huis. (hoekhuis, met een ziggo verdeelstation ernaast, bij te warm weer knalt dat ding eruit en heeft de wijk geen internetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Hier nog 25, maar vandaag maar tot 26.5 gestegen doordat ik witte lakens voor de 2 ramen met de meeste zon heb kunnen hangen. Zonder was het al boven de 30 gestegen denk ik.
Nu ramen nog even open, af en toe waait het een beetje gelukkig.
23 graden hier, heb rolluiken (we zijn en blijven Limburgers niet waar) alleen zijn die bruinquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Hier nog 25, maar vandaag maar tot 26.5 gestegen doordat ik witte lakens voor de 2 ramen met de meeste zon heb kunnen hangen. Zonder was het al boven de 30 gestegen denk ik.
Nu ramen nog even open, af en toe waait het een beetje gelukkig.
Hier beginnen we een beetje op dat punt te komen, dat de warmte in het beton zit... Blegh...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele hitte buitenhouden werkt sowieso maar een dagje of wat heb ik het idee dan zit het in het beton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |