Schema zo aangepast dat ik vrijdag en zaterdag niet trainquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:56 schreef Stefanovich het volgende:
Dit weer is niet goed voor je gewicht.... weinig bewegen, veel bbqen (vlees eten) en bier drinken![]()
het was er net niet bepaald koud, pffquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:07 schreef Adrie072 het volgende:
Utrecht Centraal een beetje goede ARKO met de nieuwbouw gekregen?
Vlak 1947 ook niet uit hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:10 schreef Klonk het volgende:
Dagblad de Limburger heeft een overzichtje online gezet van de heetste zomers hier: http://www.limburger.nl/a(...)/150629547&NoCache=1
We hebben weinig te klagen, in 1976 waren er 21 tropische dagen op rij in Venlo
Maar geen 40...quote:
Gevoel van 50 graden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Buienradar laat een warme verwachting zien:
[ afbeelding ]
Heet dat niet een omega blokkade?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:14 schreef Adrie072 het volgende:
Alhoewel ik onderstaande afbeelding niet precies kan uitleggen, kan ik de schoonheid er wel van in zien. (via meteo service forum)
[ afbeelding ]
De 2-meter temperatuur vaak iets onderschat door een globaal model.quote:
De jetstreak is juist waar de lagedrukgebieden langs gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Met die extra rode lijn de jetstreak die ons beschermt van nare effecten van lagedrukgebieden.
Ook ideale omstandigheden voor orkanen
Voor NO Twente zaterdag ook 41 graden volgens buienradarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:20 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Meisje (7) verdronken
Zwolle -
Een 7-jarig meisje is dinsdag verdronken in de Wijthmenerplas in Zwolle.
Omstanders zagen het kind in het water drijven en kwamen direct in actie. De traumahelikopter was ter plaatse om hulp te verlenen maar reanimatie mocht niet meer baten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)7__verdronken__.html
Bakkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voor NO Twente zaterdag ook 41 graden volgens buienradar
weer.nl houdt het op 38 graden
Ik ga morgen denk ik om 9 uur even in de zon en daarna sluit ik me binnen op. Vast voorbereiden op zaterdag, als ik de hele dag binnen ga zittenquote:
Eindhoven is echt zo'n bakoven. Een hotspot.quote:
maandag nu ook al? hoopte na zaterdag wel weer van die pleurishitte af te zijn. 25 is genoeg hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:20 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Roermond (waar ik zit) kan het 2 kanten op... Of alles, of niksquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:27 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Eindhoven is echt zo'n bakoven. Een hotspot.
De maas heeft net als bijvoorbeeld de waal, ijssel of rijn geen enkele invloed op zulke buien. Daar is het wateroppervlak simpelweg te klein/smal voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Roermond (waar ik zit) kan het 2 kanten op... Of alles, of niksLigt aan de maas, al is dat nooit bewezen
Toen paar weken geleden hier de bomen kapot gingen en alles onder water stond, kreeg andere kant van de maas paar druppeltjes
Watjequote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik om 9 uur even in de zon en daarna sluit ik me binnen op. Vast voorbereiden op zaterdag, als ik de hele dag binnen ga zitten.
Dat zegt iedereen, en toch is er gewoon wel verschil...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De maas heeft net als bijvoorbeeld de waal, ijssel of rijn geen enkele invloed op zulke buien. Daar is het wateroppervlak simpelweg te klein/smal voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |